نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

*مسافرت*

سلام به همه دوستان خوبم که در این 3 هفته غیبت من و نورا لطف کردین و به ما سرزدین و با کامنتهای زیباتون برسرمون منت گذاشتید و جویای حالمون بودید .امیدورم که بتونم محبتهای بی دریغتون رو جبران کنم .ما هم حسابی دلمون واستون تنگ شده بود سر فرصت به یکایکتون سر میزنم مهربونهای من. اگه یادتون باشه که هست یه مدت از لحاظ رو حی ریخته بودم به هم که با راهنماییهای شما دوستان و و دلگرمیهاتون یهو تصمیم به مسافرت البته 5 روزه گرفتیم که طبق معمول به 3 هفته به اصرار خانواده عزیزم طول کشید. جای همگیتون سبز 1 هفته اول رو جهرم بودیم بعد چند روزی رفتیم شیراز و دوباره برگشتیم جهرم تا اینکه دیشب اومدیم سر خونه زندگیمون تو این مدت که نبودم یکی ،دو ت...
3 دی 1392

مشهد الرضا (قسمت 2)

از لحظه حرکت تا برگشتمون از نورا جون لحظه به لحظه فیلم وعکس گرفتم یه تعدادش رو میخوام واسش به یادگار اینجا بزارم شما هم ببینید خوشحال میشم. الهی مامان دورش بگرده که هر جا میریم هزار تا خاطر خواه پیدا میکنه هیچکی نبود که نورا رو ببینه و ماشااله و لا حول ولا قوة الا به اله نگه داخل حرم که هرسری میرفتیم خادمهای اقا بهش نمک و شکلات میدادن الهی خدا حفظت کنه مادر که این همه ناز و دلبری . نورا جون در قطار، زمانی که سوار شدیم و آماده حرکت بودیم. اینجا هم لباس راحتی تنش کردم و روی پام گذاشتمش داشت شیر میخورد. فداش بشم داره کیک میخوره شال من رو چرا برداشتی انداختی سرت گل من ...
13 مهر 1392

جهرم

سلام دوستان خوبم ما از 5 شنبه هفته گذشته اومدیم جهرم هستیم و تا دیشب دسترسی به اینترنت نداشتم اول از همه بابت کامنت های زیبایی که گذاشته بودید تشکر میکنم .و از همگی شما ممنونم که به یاد ما هستید و بهمون سر زدید ماهم شما رو دوست داریم . در اولین فرصت سعی میکنم  چند تا عکسی رو که از نورا گرفتم واستون بذارم آخه اینقدر درگیر کار هستیم که وقت عکس گرفتن از نورا رو هم ندارم البته اتفاقهای خاصی هم نیفتاده تو این مدت ،دلمون واستون خیلی تنگ شده بود . اینم یه بوس سفارشی از طرف نورا برای شما دوستان گل    بعد نوشت :الان نورا خوابیده فرصت کردم عکسش رو بذارم اینجا رفته بودیم خونه پسر خاله ام، نورا ، سمت راست نو...
15 شهريور 1392

کیش (دو روز دوم)

خوب دوستهای خوبم بهتون  قول دادم که ادامه سفرمون رو هم شما رو با خومون همراه کنم  ما امروز عصر ساعت 5 پرواز داشیم و برگشتیم بندر عباس الان هم باز مثل دو شب پیش که پست قبلی رو واستون گذاشتم نورا جونم ،عمر مامان خوابه با این وجود که این 4 روز فوق العاده بهمون خوش گذشت اما دیشب آخر این سفر به دلیل یه اتفاق بد که واسه نورا افتاد و خدا خیلی به من و علیرضا رحم کرد. کاممون تلخ تلخ شد . عزیزدل مامان دیروز بعداز ظهر ساعت 3 از طرف هتل ما رو به پارک دلفیناریوم بردن و برنامه تا ساعت 10ادامه داشت و خیلی خیلی خوش گذشت دوست داشتم این پست رو به با عنوان بعد از ظهرطلایی پارک دلفین واستون آپ کنم اما به دلیل این اتفاق نشد بگذریم نورا در این فاصله م...
20 مرداد 1392

کیش (دو روز اول)

الان که میخوام این مطالب رو بنویسم کیش هستیم و ساعت 10شبِ. دیروز بعد از ظهر پرواز داشتیم. جاتون سبز ما به افتخار تولد نورا جون یه سفر 4 روزه اومدیم کیش و زحمت هزینه این 4 روز اقامت هتل 5 ستاره داریوش کیش،دلفینآریوم و باغ پرندگان رو عمویِ نورا آقا مهدی به عنوان هدیه تولد نورا جون زحمتش رو کشیدن، جا داره که ازشون تشکر کنیم . نورا _عمو مهدی دستت درد نکنه . تقریباً سه ربعی میشه که برگشتیم هتل و نورا حسابی خسته بود ، خوابید آخه طفلک از ساعت 8 صبح بیدار شد و پا به پای ما تا نیم ساعت پیش اومد .اما به محض رسیدن یه شیشه شیر و مستِ خواب شد. امروز صبح رو فقط وقت کردیم که در مرکز تجاری کیش چرخی بزنیم که من فکر میکنم تا الا...
18 مرداد 1392

شمال (بندر انزلی)

دوستای خوبم سلام دلمون واستون حسابی تنگ شده بود خیلی دوست داشتم زودتر از اینا آپ بشم اما اینترنت خونه مشکل داشت ونتونستم آپ جدید بذارم، آخه ما جمعه عصر ساعت 8 پرواز داشتیم واسه بندر عباس و برگشتیم خونمون مسافرت 20روزه مابیشتر از یک هفته طول نکشید . امااین یک هفته هم واسمون عالمی داشت من که 5 سالم بود که رفته بودم شمال و میشه گفت اولین بار بود که اون طبیعت بکر و زیبای شمال رو دیدم .از سفرمون بگم اول از همه که 20 ام ساعت 8 بود که پروازمون نشست فرودگاه رشت وعمو اسماعیل (عموی علیرضا )و خانومش  اومدن استقبالمون و ما رو به منزلشون که بندر انزلی‚ بردن 2 روز اونجا بودیم و بعد از اون رفتیم خونه دایی علیرضا دایی غلام که کپورچال هستن رفتیم...
2 خرداد 1392

تاخیر ؟!

با عرض پوزش از همه شما دوستان خوبم البته با تاخیر چند روزه . تشکر میکنم از این همه مبا هاتی که نسبت به نورا دارید و نظرات زیبا میذارید . من به دلیل قطع بودن اینترنت از 14 نتونستم آپ جدید بذارم و دیروز هم که اومدیم مسافرت بندر انزلی و شاید تا 20 روز اینده به اینترنت دسترسی نداشته باشم ولی در اولین فرصت آپ جدید میذارم . منتظرمون باشید . دوستتون داریم دوست جونیای خودمون.