نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

غذای سریع و ساده با نان تست ...

1392/11/17 16:22
نویسنده : مامان مهسا
44,710 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دستور این غذای سریع و ساده رو از وبلاگ دوستم شادی جون گرفتم .امروز اون رو خیلی ساده تر واسه ناهار درست کردم .نیشخند

برای طرز تهیه لطفاً ادامه مطلب ...

مواد لازم :

گوشت چرخ کرده یا سویا به میزان لازم

سیب زمینی : 3 عدد

تخم مرغ : 1 عدد

قارچ و فلفل دلمه و گوجه فرنگی به میزان لازم

پنیر پیتزا:به مقدار لازم

نان تست :به دلخواه

پیاز : 1  عدد

رب گوجه فرنگی : 1 ق غ

نمک ،فلفل ، اویشن به میزان لازم

دستور پخت:

مواد1:پیاز داغ را گرفته و سویا یا گوشت چرخ کرده رابه آن اضافه میکنیم بعد از تفت دادن ،قارچ و فلفل دلمه را اضاف کرده و بعد گوجه فرنگی و نمک و فلفل و اویشن.و بعد ا زکمی تفت دادن رب گوجه فرنگی را به مواد اضاف میکنیم.

مواد2:سیب زمینی ها را آب پز کرده و بعد از ان با تخم مرغ مخلوط میکنیم.با کمی نمک.و زرد چوبه

 کف سینی فر رو مقداری با روغن چرب کرده و نان تستها رو به طور منظم میچینیم اول مواد 1 رو مقداری رو ی نان تست بعد مقداری از مواد2 رو روی ان میریزیم ودرآخر پنیر پیتزا.

فر رو از قبل گرم کردم و به مدت 15 دقیقه با درجه حرارت 180 درجه داخل فر گذاشتم تا روی مواد طلایی رنگ بشه .

غذای ما اماده سرو میباشد به همین راحتی ...و سادگی ...

ممنون ا زوبلاگ خوب و آموزنده دوستم شادی جونم .

یادآور بشم که شادی جون این رو به عنوان عصرونه درست کردن اما من برای ناهار سرو کردم .و به نظر من خیلی غذای سبک و خوش خوری بود.نیشخندنه اینکه شکمووووووووو هستم .خنده

منبع : سر آشپز شادی جون

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان آیسو وآیسا
17 بهمن 92 16:20
نوووش جونتون
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم بفرما
سعیده مامان آنیسا
17 بهمن 92 19:14
معلومه که خوشمزه هست منم یه روزی درست میکنم
مامان مهسا
پاسخ
انشااله اون روز زود برسه چون خوشمزه است
مامان محیا
17 بهمن 92 23:57
ما از اونجایی که همسر گراممون بدجوری عاشق برنج هستنظهر نمیتونم این غذارو درست کنمولی خب شب حتما درست میکنماگه خوب شد خبرشو بهت میدم
مامان مهسا
پاسخ
انشاله منتظرم
فرناز مادر آتیلا
18 بهمن 92 12:44
به به عجب غذایه خوشمزه و خوشگلی درست کردیدااااااااا دلمون خواستش نورا خوشگلمم ببوسید
مامان مهسا
پاسخ
ممنون فرنازم بفرما واست درست کنیم. شما هم اتیلا جونم رو ببوسراستی کم پیدایی چه عجب اومدی
مریم مامان مهتا
18 بهمن 92 17:08
به به چه خانم هنرمندی من رمز ندارم ، می تونم رمز داشته باشم
مامان مهسا
پاسخ
خجالتم میدیدا گذاشتم واستون خصوصی رمزو مریم جون
مامان آوا
18 بهمن 92 18:39
چه خوشمزه بود پس تو هم مثل من تنبلی
مامان مهسا
پاسخ
نوش جون ،تنبل گفتی و بس
اعظم
18 بهمن 92 21:22
نوش جونتون عزیزم حتما در اولین فرصت درست میکنم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون انشااله
مامان ستاره
18 بهمن 92 22:35
نوش جونتون .... معلومه خیلی خوشمزه شده .... راستی نان تست رو توی فر گذاشتین بعد از درست شدن سفت نشده بود ؟ مثلا منظورم اینه که مث نون سخاری سفت و یا تق تقی نشده بود ؟
مامان مهسا
پاسخ
ممنون دوستم سفت که نه اما یه ربع بیشتر نزاشتم فقط در حدی که پنیر اب شه نون ترد شده بود خیلی عالی بود تو مایکروفر سفت میشه
مامان تینا و رایان
19 بهمن 92 16:13
ای واااییییی چی کردی عزیزم خیلی خوشگل شده ...دستت طلا خدا رو شکر که عکس هم گرفتینوش جونتون
مامان مهسا
پاسخ
حال کردی چه با استعدادماما به خوشکلی و تزیین شما که نمیرسه
سمانه(مامان سروش)
20 بهمن 92 20:52
آفرین!!از این دستورات سهل الوصول بازم پیدا کردی بذار واسمون
مامان مهسا
پاسخ
خواهش میکنم به روی چشم
فرناز خاله آرسن جون
21 بهمن 92 16:45
واقعا عالی بود دهنم اب افتاد حتما میخوام امتحان کنم در اینده به درد میخوره چون زودی اماده میشه دست گل دوست جونی بابت تعریفش و دست مهسای گل واسه پختن درد نکنه
مامان مهسا
پاسخ
امتحان کن خیلی سریع اماده میشه و درضمن غذای خوشمزه و سبکیِ خوشحالم دوست داشتی عزیزم
علی
24 بهمن 92 1:06
سلام دوستم هر موقع امدم گرسنه شدم با دیدن این کیک ها
مامان مهسا
پاسخ
الهی بمیرم کاش بودید میخوردید
مریم مامان شاینا
23 تیر 93 1:42
مهسا جون من دیروز این غذا رو برای افطار درست کردم عالییییییییی شد
هادیه
5 تیر 94 20:32
مرسی..درست کردم خیلی خوشمزه شد جاتون خالی..فقط اسمش چیه؟؟