نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

*نوروز 1393*

1392/12/28 22:49
نویسنده : مامان مهسا
2,653 بازدید
اشتراک گذاری

فرار رسیدن نوروز باستانی ،یاد آور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم ، بر شما ایرانی پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار مبارک .

 

 

 

 

کوچولوهای ناز ، دوستهای عزیز و مهربون نورا جون عیدتون مبارک .پیشاپیش سال خوبی تؤام با شادی و سرزندگی براتون آرزو میکنم قشنگهای خاله.قلبماچ

 

 

 

 

سفره هفت سین امسال (1393)...

در عین سادگی اما سرشار از عشق و سر زندگی به همراه آروزهای شیرین ...*

 

 

 

 هروزتان نوروز ،نوروزتان پیروز

 

پسندها (5)

نظرات (50)

مامان پارساجونی
28 اسفند 92 23:48
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمت داشته باشی
مامان محمدحسین
28 اسفند 92 23:50
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
مریم مامان شاینا
29 اسفند 92 1:14
سال نو مبارک سفره هفت سینتون هم خیلی زیباست
مريم مامان نيكان
29 اسفند 92 7:43
مهسا جون لحظات از آن شماست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ امیدوارم کنار نورا جون سالهای سال جشن نوروز رو جشن بگیرید.سال نو پیشاپیش مبارک
سمانه(مامان سروش)
29 اسفند 92 17:37
. بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد خلوت گرم کبوترهای مست نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار .
مریم مامان مهتا
1 فروردین 93 11:05
عیدتون مبارک
اعظم
1 فروردین 93 14:15
مهسا مهربونم سال نوتون مبارک باشه .امیدوارم سرشا از شادی و سلامتی و خبر های خوب باشه براتون عزیزم سفره هفت سینت هم عالی شده عزیزم
مامان ستاره
2 فروردین 93 20:18
سال نو مبارک انشاالله سال خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی داشته باشین گلم
مامان نورا خانم
3 فروردین 93 12:13
سلام مهسا خانم سال نوتون مبارک.عکسا را رمز دار کردین نورا گلی را ندیدیم سال خوب و پر از شادی داشته باشین
پونه
4 فروردین 93 9:44
سلام آبجی جون سال نو مبارک ان شا ء الله سالی پر از خیر و برکت و خوشی و سلامتی داشته باشین
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
5 فروردین 93 7:49
چه پست ِ دلچسبی چه سفره خوش آبو رنگی نوروزتون پیروز سلامت باشین
اعظم
5 فروردین 93 20:09
مامان تینا و رایان
6 فروردین 93 11:27
بسیار هم زیبا و قشنگ..لحظه لحظه زندگی تون بهاری و پرعشق
هیراد و عمه لیلاش
6 فروردین 93 22:57
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
جیران بخشنده
7 فروردین 93 9:32
عیدتون مبااااارک انشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشید
روزهای شیرین
7 فروردین 93 18:33
مامان مهسا و نورای نازنینم سال نوتون مبارک و خندون! ضمنا من رمز ندارم بدو بیابده خیلی عقب موندم!
ماهک
8 فروردین 93 0:53
سال نو مبارک مهسا جوووون ایشاله سال خیلی خوبی برای تو و نورا جون و خانواده عزیزت باشه
مامی دانی
10 فروردین 93 22:12
عیدت مبارک چه جالب متوجه شدم تو یه شهریم. خوشحال می شم به ما هم سر بزنی
شقایق مامان آرشا
10 فروردین 93 22:51
سال نو مبارک روزهای خوشی را براتون آرزو می کنم
مامان ستاره
11 فروردین 93 17:02
سلام عزیزم بیا تو وبم عکسای نورا جون رو ببین
مامان ایمان
12 فروردین 93 3:39
چه افسانه ي زيبايي... زيباتر از واقعيت .. راستي مگر هر شخصي احساس نميکند که نخستين روز بهار گويي نخستين روز آفرينش است؟ نوروزتان مبارک
مامان محیا
14 فروردین 93 22:51
عیدتون مبارک سفره تون هم خیلی خوشگله
فرناز مادر آتیلا
17 فروردین 93 14:42
سلام عزیزم سال نو به شما و به کوچولویه گلت و خانواده محترمتون تبریک میگم انشالله سال خوبی داشته باشید
فرناز خاله آرسن جون
17 فروردین 93 20:41
سال جدید براتون تبریک میگم شرمنده که دیر شد ایشالله سالی پر از خیر و برکت و شادی باشه براتون
بیننده
18 فروردین 93 11:23
اگه نی نی وبلاگید چرا از هنرمندیهای خودتون توش مینویسید!!!!اخه اشپزی چه ربطی داره به بچه.یه وبلاگ برا خودتون درست کنید در ضمن یه غلط املایی دارید"12تاحساس زیبا" باید بنویسید"12تا احساس زیبا" امیدوارم انتقاد پذیر باشید
مامان مهسا
پاسخ
سلام ببینده عزیز من به نی نی وبلاگی بودن خودم افتخار میکنم و از دونه دونه مطالبی که در وبلاگ دخترم میزارم لذت میبرم و با عشق این کار رو انجام میدم درجواب شما باید بگم که این یه علاقه شخصیه و به هیچ کس هم ربطی نداره که هر فردی در وبش چه مطالبی میزاره این چند نمونه هم که شما دیدی از علایق دخترم بود که خیلی خیلی دوستشون داره و با میل نوش جان میکنه طبق ایده خودم تصمیم گرفتم که در وبش بزارم شاید مامانهای مهربونی که به ما سر میزنن ببینن و واسه کو چولو هاشون درست کنن در ضمن شما ببینده عزیز کسی واسه شما نامه فدایت شوم ننوشته که به وب دیگران سر بزنی و انتقاد کنی این نشونه بیکاری و فضولی و حسادت شماست .الحسود و لا یسود . درضمن مشکلی در قسمت کامنتهای وبم وجود نداره چشمهای شما مشکل داره...
پونه
18 فروردین 93 20:25
سلام آبجی کجایییی ؟ پیدات نیست؟
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم عیدت مبارک . زیر سایه اتون
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 13:02
خیلی زیبا وباسلیقه است هفت سینتون
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان حدیث
23 فروردین 93 18:53
سلام وب جالبی داری اسمش خیلی خوشگلههههههههه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید شما
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 23:33
توجه توجه لطفا به سایت زیر بروید وبه خلیج فارس بودن ایران رای بدهید زود زود. http://www.persianorarabiangulf.com/index.php ابتدا گزینهpersiangulf را انتخاب سپس روی گزینه vote کلیک کنید همت خود را نشان دهید نگذارید این رسوایی را به جان بخریم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون از اطلاع رسانیتون مامان اوا خانومی
مامان نرگس
8 اردیبهشت 93 10:56
من رمز رو ندارم مهسا جون قبلا اومده بودم و این پستتو خوندم ولی نشد نظر بذارم . ولی الان براتون یه سال سرشار از خوشی و سلامتی ارزو میکنم و امیدوارم در کنار هم روزهای خوبی رو بگذرونید.
مامان مهسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان کیارش
11 اردیبهشت 93 14:20
سلام عزیزم عیدمبارک ببوس دخترخوشگل ونازو ماشاالله
مامان مهسا
پاسخ
ممنون شمالطف دارید
مامان کیارش
11 اردیبهشت 93 14:21
مامان نوراجون به ماهم رمزبده لطفادفعه پیش رمزش جواب نمیداد
مامان مهسا
پاسخ
چشم عزیزم
مامانی دخمل بلا
14 اردیبهشت 93 15:14
برایتان رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی و آرزوهایی پرشور که از میانشان چندتایی برآورده شود... برایتان آرزو میکنم که دوست داشته باشید آنچه را که باید دوست بدارید و فراموش کنید آنچه را که باید فراموش کنید... برایتان شوق آرزو میکنم.. آرامش آرزو میکنم...
مامان مهسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم همچنین
شقایق مامان آرشا
15 اردیبهشت 93 23:52
سلام میشه یه بار دیگه رمز را بدین وارد نمی تونم بشم
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم چشم
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 9:53
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
مامان مهسا
پاسخ
ممنون الهام جون بسیار زیبا باو رکنید دلم واسه همتون تنگ شده اما سیستم مشکل داره و هنوز درستش نکردم سر فرصت به تک تک شما دوستان خوبم سر میزنم من و ببخشید .
مامانی مهربون
21 خرداد 93 16:42
وبلاگ خیلی زیبایی داری به وبلاگ من مسر بزن و نظر بده
مامانی و بابایی دخمل بلا
22 خرداد 93 18:56
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم .
مامان رها
23 خرداد 93 14:52
سلام عزيزم اميدوارم حالتون خوب باشه راستش به طور اتفاقى به وبلاگتون آشنا شدم خوش حال ميشم با هم دوست شيم اگه موافق بودين هم با هم تبادل لينك كنيم لطفا به وبلاگ ما بياين و جواب رو بهمون بگين خيلى دوستون دارم موفق باشيد
مامان رها
23 خرداد 93 14:53
آخ شرمنده عزيزم اون آدرس وب هنريم بود به آدرس بالا بياين بازم شرمنده
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 14:36
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
زهرا (✿◠‿◠)
28 خرداد 93 1:35
سلام عزیزم.... خوبین؟ نورا جون چطوره؟ خیلی وقته وبلاگ نیومده بودم! ماشاللا باید خانومی شده باشه! رمز و ندارم! اگه مایل بودین رمز و بدین
شقایق مامان آرشا
31 خرداد 93 18:47
نمی دونم چرا من با این رمز نمی تونم وارد بشم خیلی ناراحتم
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:58
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
سهیلا مامان آیسا
4 تیر 93 15:14
سلام.چه دختر نازی داری ماشالا....خدا نگهش داره براتون.دوست داشتید به ما سر بزنید
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:03
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
مریم مامان نيكان
16 تیر 93 16:09
سلام ببخشيد كه خيلي وقت بود كه نتونستم بهتون سربزنم.دلم براتون تنگ شده بود راستي رمزو عوض كرديد
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:51
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:52
سلام مامانی گل و نازنین نورا جونم عزیزم اگه میشه به منم رمز بده لطفا . قبلا رمز دادی اما باز نمیشه باهاش.
مامان بردیا اریایی
26 تیر 93 4:23
چرا همه مطلباتون رمز داره اخه ما الان باید چیکار کنیم مامان نورا جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// پیش ما بیاین لطفأ
مامان سمانه
8 مرداد 93 14:43
سلام عزیزم ایشالا زندگی به کامتون باشه همیشه لمز لطفا؟