نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

نورا در چند روز گذشته ...

1392/5/1 17:46
نویسنده : مامان مهسا
959 بازدید
اشتراک گذاری

خانمی ما در این چند روز گذشته که میشه گفت 10 روز ،یا بهترِ بگم از زمانی که از جهرم برگشتیم تغییرات زیادی داشته و شیطنت وبازیگوشیهای بی اندازه . هرچی بگم کم گفتم .

یه چیز جدید هم یاد گرفته انگشتش رو میزنه به  کف دست دیگه و میگه جیزه جیزه البته من میگم تیکه تیکه نورا به جاش این و میگه . میره تو اتاق و داد و فریاد و با زبونش صداهای عجیب ،قریب در میاره که من و بکشونه تو اتاق نه اینکه من بهش  اجازه نمیدم توی اتاق خواب ِ ما بره ،آخه همه چی رو میریزه به هم اما وقتی میرم میزنه زیر خنده و آغوشش رو باز میکنه و میپره تو بغلم .بلای ناز مامانی.راه رفتنشم خیلی پیشرفت داشته کمتر تعادلش رو از دست میده و راحت دور تا دور خونه رو میچرخه و ذوق میکنه ومیخنده و بعد از چند دور میاد و خودش رو ولو میکنه تو آغوشم بوسه بارونم میکنه الهی فدای اون بوسه هاش بشم که صورتم و دستام رو پر از اب دهانش میکنه خوردنی من .هر کاری که من انجام میدم سعی میکنه اون رو انجام بده و این کارش من و به وجد میاره . یه چیز خیلی جالب اینکه یه تبلیغ رو tv نشون میده مربوط به پنیرِ من این تبلیغ رو خیلی دوست دارم و به محض اینکه نشون میده به صورت طنز آمیز جملاتش رو تکرار میکنم  ورو به نورا و هردومیزنیم زیر خنده ،امان از این دختر دیشب تو آشپزخونه بودم صدای tv رو بسته بودم که یهو دیدم نورا داره اِیه اِیه میکنه نه یه بار بلکه چند بار برگشتم نگاهش کردم دیدم انگشتش رو به سمت tvدراز کرده و من رو صدا میزنه اومدم حسابی تو بغلم چلوندمش و بوسه بارونش کردم خدا حفظش کنه جای تعریف نباشه ماشااله خیلی باهوش و تیزبینِ و من عاشق همین  کاری شیرینشم .

واما خوشکلترینهای این پست اینجاست ببینید:



 

بقیه اینجاست

شاکر از این همه زیبایی که به نورا یکجا دادی خدایا

ممنون از شما دوست جونیای خودمون که حوصله به خرج دادید و عکسها رو تماشا کردید اینم واسه اون حوصله قشنگتونماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

پونه
1 مرداد 92 17:52
خدا حفظش کنه


ممنون دستم مرسی که اینقدر به نورا محبت داری
شقایق مامان آرشا
1 مرداد 92 19:15
آفرین جوجو با هوش عکساتون خیلی قشنگ بود مرسی


ممنون خواهش میکنم قابل نداشت
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 20:47
عسلــــــــــم

چقدر بعضي از عكساش شبيه دخمل منه

دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده..
لطفا به وبلاگش بيا و عكس رو ببين و اگه خوشت اومد به ني ني راي بده


مرسی لطف دارین چشم حتما
مامان آوا
1 مرداد 92 23:01
نورا خانمی شیطون شدیا


حسابی
شیما مامان شاهین کوچولو
1 مرداد 92 23:35
ای جون دلم چه نازه این دخمل خوشگل فداش فداش


ممنون خاله جونی
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:27

سلام خاله جون. خوبی؟
نورا جون خوبه؟
خاله من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گلی) هستم
اسمم نازنین زهراست
بابایی و داداشی برام یه وبلاگ درست کردن
اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید وبلاگم و با حظورتون خوشحالم کنید
نورا جونو ببوسید

راستی با اجازتون لینکتون کردم


چشم عزیزم با کمال میل ممنون که خبرم کردید.
نازنین زهرا
2 مرداد 92 13:06
سلام خاله ممنون از لطفتون اینم آدرس وبلاگ نازنین زهرا nazaninzahra-h.niniweblog.com
الهام مامان محیا
2 مرداد 92 17:31
ماشالله به این گل دخترعسلی.راستی اگه مایل به دوستی بودین منتظرتونیم


با کمال میل ممنون دوستم
مامان آبتین
2 مرداد 92 19:51
عزیزم خیلی نازه این دخملی بوووووووووووووووووووس


مرسی خاله جونی
فرناز مادر آتیلا
2 مرداد 92 23:15
آفرین به دختر خوشگل باهوشمون......راستی از اون تبلیغه منم خوشم میاد.....


چه تفاهمی
لیلی مامان یونا
3 مرداد 92 9:20
ای جاااااانم کلی انرژی گرفتم با دیدن عکسا


مرسییییییییییی خاله جونی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 مرداد 92 16:48
سلام گلم
خوبی
خوشی
عزیزم من چند روزی نبودم تازه امروز رسیدم
امشب یا فردا شب پست جدیدمو میزارم
ممنونم که به یادم بودی
عزیز دلم منم از رتبه 6 به 10 سقوط کردم


ممنون شما خوبی رسیدن به خیر ،چرا آخه؟
مامان ستیانفس
3 مرداد 92 17:23
نوراجونم اگه پیشم بودی کلی بوست میکردم و فشارت میدادمعروسک دوست داشتنی همه عکسهات قشنگنمخصوصا اون عکسهایی که با عروسکت گرفتیمیبوسمت هزار تا


ممنون خاله ستیا رو ببوس
محدثه
3 مرداد 92 19:04
عاشششششششقتم جیگر




ممنون خاله ،خاله محدثه تا عید فطر فرصت رای گیری دارم واسم رای جمع کننننننننننننن.


مامان رهام
3 مرداد 92 20:13
سلام عزيزم به منم سر بزنيد


چشم حتما
مادر آتیلا
4 مرداد 92 13:26
آخ جیگرش ووووووو، بازم از این دختر خوشگله عکس بزار......


چشم حتما
فرناز خاله آرسن جون
4 مرداد 92 14:24
قربون اون شیطنتهات بشه خاله


خدا نکنه عزیزم آرسنک منو ببوس
مامان آبتین
4 مرداد 92 14:33
عزیزم می دونستید ما هم استانی هستیم ؟؟؟؟؟ حدس بزنید ما بچه کدوم شهر فارسیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چه خوب ،نمیتونم حدس بزنم ولی اهل هرکجای فارسی باعث افتخارِ.
اعظم
5 مرداد 92 13:33
نورا جون واقعا سراپا زیباییه
دستت درد نکنه عزیزم با این همه عکس و اون سرعت کم اینترنت .مرسی ما رو هم تو شادیهاتون سهیم میکنین


ممنون دوستم خوشحالم که با ما همراه هستید.