نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

ابتکار مادرانه ...

1392/5/25 12:51
نویسنده : مامان مهسا
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش داشتم یه سایت رو مرور میکردم و دنبال این بودم که چطور میشه کودکان رو به خوردن غذا علاقه مند کرد که به این مطلب برخوردم . که به نظرم بسیار جالب و جذاب اومد و تصمیم گرفتم اینجا پست کنم که شما دوستان عزیز هم ببینید و بهره ببرید.

یه مادر مالزیایی واسه علاقه مند کردن کودکان خود به خوردن غذا و سبزیجات این ابتکار بسیار جالب و جذاب و دوست داشتنی رو به کار گرفته بود و اسم بشقابها رو گذاشته بود بشقابهای خوشمزه .

عکس این بشقابهای خوشمزه رو میزارم ادامه مطلب و اگر مایلید ببینید.

 

بشقابهای خوشمزه و دیدنی و خوردنی

پسندها (1)

نظرات (19)

بابایی زهرا گل
25 مرداد 92 14:46
سلام
خیلی جالب بود
واقعا دستتون دردنکنه
امروز تعطیل بودم ولی مهمون داشتیم بازم نشد آپ کنم
ولی الان که برو بچ خوابیدن اومدم یه سر تو نت
اول از همه هم اومدم سراغ نورای عزیزم
میدونم حالش خوبه
مطمئن هم هستم حسابی بهش خوش میگذره
و اما پدر و مادر مهربونش
امیدوارم حال شما هم خوب باشه و با شیرین عسلی حسابی خوش بگذرونید

راستی خاله هرچی گشتم لینک خودمو تو لینک هاتون پیدا نکردم.


خوشحالم که خوشتون اومد از این پست بابایی زهرا گل شما در ارشیو لینکهامون هستید
راستی یه سوال نمیدونم چرا تمامی لینکها م رو نمیتونم در صفحه وبم ببینم بیش از 60 تاست .
فرناز مادر آتیلا
25 مرداد 92 17:32
خیلی جالب بود باآتیلا دیدم میگفت اینا رو میخوام بخورم مخصوصا انگری بردز و.....
نورا جونم و ببوس


مرسییییییییی خوشحالم که آتیلا خوشش اومده
الهام مامان محیا
25 مرداد 92 20:44
وای افرین به این مامان.عجب حوصله ای داشته!
راستی تولد نورا جونم مبارک
دیگه خانومی شده واسه خودش
انشالله جشن 120سالگیش
راستی دیر به دیر به ما سر میزنی ها خاله!


اره واقعاً ممنون خاله جون ما که سر میزنیم چشم سعی میکنم هر روز بیام
مامان حنانه زهرا
25 مرداد 92 20:48
چه جالب
ممنون مامانی


خواهش میکنم
مامان پارمیس
26 مرداد 92 14:41
سلام،
خیلی خوشگل بودند.دستت درد نکنه. کاش نوشته بود که مامان به هدفش(خوردن غذا به کوچولوش ) هم رسیده بود یا نه؟
خانم گل را ببوس.

خوشحالم که خوشتون اومد از این پست، نه ننوشته بود چشم حتما
دنی زبل
26 مرداد 92 19:09
سلام نورا جون. آره که باهات دوست میشم از ابن بشقاب های خوشمزه وبلاگت که نمیشه گذشت


مرسییییییییییی خاله جون.
خاله زوزی
26 مرداد 92 21:34
سلام مهسای عزیز
عالی بود
خیلی خوشگل بودن. منم خیلی دوست دارم در آینده واسه نی نی هام از اینا درست کنم.
مرسی دختر گل مارو ببوس که عاشقشم.


ممنون زهره جان انشاله چشم حتماًاین از طرف نورا واسه خاله زهره جون
مامان فهيمه
28 مرداد 92 0:25
واى چه خوشمزه،چه مامان باذوقى مرسى مهسا جون خيلى خوب بود ولى من اصلا از اين ذوقا ندارم،تازه مگه ساينا خانم بهم اجازه ميده وقت آزاد داشته باشم


اره میبینی بچه هاهمشون وقت ما رو گرفتن
lمامان آبتین
28 مرداد 92 12:50
عزیزم مطلب بسیار عالی بود





سارا
28 مرداد 92 14:28
عزیزم خیلی جالب بود ممنون


مامان ظریفه
28 مرداد 92 15:35
سلام عزیزم ماشالله به نورا جان خوشگل که چشمای به این نازی داره
خدا براتون حفظش کنه عزیزم

خاله جون یکساله شدنتم مبارک


ممنون خاله جون چشمونت خوشکل میبینه
اعظم
28 مرداد 92 19:59
لینک مفیدی هست اما خدا به داد دله کسی برسه که بخواد هر روز اینکارا رو بکنه
البته از مامان ها هیجی بعید نیست
پس موفق باشی مهسا جون


مرسییییییییییی عزیزم کوچولومون در چه حاله؟
بابای یسری جان
29 مرداد 92 0:58
شما نیاز به نرم افزار هایی دارید که حجم عکس را تغییر دهد و همچنین نرم افزارهایی که فرمت فیلم را به فرمت دلخواه شما تبدیل کند
می توانید به نی نی گپ بیایید و چت کنید ؟ تا سئوالاتتان را کامل پاسخ دهم ؟


ممنون چشم
♥ نیم وجبی ♥
29 مرداد 92 1:19
سلام مهسا جان
از آشنایی باهاتون خیلی خوشحال شدم..
ماشالله نورا جان خیلیییی نااز و خوشگله خدا براتو حفظش کنه
مرسی که بهمون سر زدید .
چرا که نه با افتخار لینکتون کردم


ممنون دوست خوبم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبونツ
29 مرداد 92 8:03
وووووووووااااایییی خییییییلی خوشکلن واقعا هر بچه ای با دیدن اینها به اشتها میاد


آره واقعاً
مامان آوا
29 مرداد 92 18:01
خواهر دیگه به درد ما نمیخوره
ولی خیلی زیبا بود.دهنم آب افتاد


ها والا خواهر شما دیگه راحت شدی از این سرو کله زدنا و حرص خوردن ا من که دارم دیوونه میشم نورا هیچی نمیخوره
مامان نورا
30 مرداد 92 22:52
به به چه دختر نانازی داری خدا حفظش کنه
این مامانه عجب حوصله ای داره خوش به حاله نی نیش


ممنون آره واقعاً
مامان آوا
31 مرداد 92 0:11
خدا کمکت کنه .اما از من میشنوی زیاد اصرارش نکن بزار تا خوب گرسنه بشه بعد بهش بده اگه ذره ذره بهش بدی فایده نداره .گوش کن دختر


چشم دوست خوبم به توصیه ات عمل میکنم فدات شم.
زینب
5 شهریور 92 15:36
مرسی دوستم که وبم سر زدید ماشاالله خودت یک مامان حسابی هنرمند و فعال هستید . خدا ببخشه دختر گلتون رو که خیلی نازه


ممنون دوست مهربونم