نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

شب یلدا

1391/10/18 1:41
نویسنده : مامان مهسا
691 بازدید
اشتراک گذاری

من وعلیرضا واسه اینکه اولین جشن شب یلدای نورا جان بود یه مهمونی واسش ترتیب دادیم البته یه مهمونی چند نفره . من یه شام مختصر به همراه آجیلی و اناری و.... واسه پذیرایی آماده کردم. با اومدن باران جون دوست نورا وخاله مریم وعمو مجتبی جشن شب یلدای نورا جون تا پاسی از شب ادامه داشت.وخیلی به ما خوش گذشت، شبی به یاد ماندنی ساختیم.جاتون سبز!!

اینم عکسهایی از اولین جشن شب یلدای نورا جون!!!

 

 

نوراجون ودوستش باران!

تا یلدایی دوباره....

تومیروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم،بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم ،اما برای دیدن تو همین لحظه باقیست تا یلدایی دوباره انتظارت را خواهم کشید.


شکلک های محدثه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
5 دی 91 18:39
بابا چه کیک خوشمزه ای!!!! منم میخاااااااااااامممممممممممم

ببخشید که تعارف نکردم بیا تا از این کیکای خوشمزه واست بگیرم بخوری گلی مامان خودم تنهایی میگه خاله خوشحالم کردی که بهمون سر زدی
محدثه
9 دی 91 18:52
nsjj nvn k;ki [d'v fh lhlhk o,n,l jkihdd hc hd [dh ldo,vdk dhn lh il f;kdk k,a [,kj,k