نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

جمعۀ پاییزی 92 ...

1392/7/6 18:02
نویسنده : مامان مهسا
610 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر بابا علیرضا بار واسش رسیده بود باید میرفت تحویل میگرفت و به مشتری تحویل میداد .بار و که تحویل گرفت زنگ زد به من و گفت آماده باشید که بیام با هم بریم در مغازه من و نورا هم که از خدا خواسته بدو بدو شال و کلاه کردیم و رفتیم پایین مابقی بعد از ظهر زیبای ما رو در عکسها دیدن کنید.

قبل از بیرون رفتن از خونه

اینجا داره طبق معمول روسری یا چادر رو از روی چوب لباسی میکشه و میگی مامی در در

مجبور شدم تا خودم اماده میشم نورا رو با عروسکاش و عینکش سرگرم کردم.

اخماشو...

گریه برای بیرون رفتن میبینی تو رو خدا اَمون نمیدن که...

اینجا در مغازه بابا علیرضا هستیم

امالن از دست زن و بچه طفلی علیرضا لباس کار تنش بود با اون عجه ای که من و نورا داشتیم فرصت نکرد بیاد لباسشو عوض کنه نیشخند

برای دیدن مابقی تشریف ببرید ادامه ...

سورو یکی از محله های قدیمی بندر عباسِ که بعد از ظهر های پنج شنبه و جمعه ساحلش خیلی شلوغ میشه و خود اهالی بندر و حتی مسافرا هم میان و از این ساحل دیدن میکنن و تنی به آب میزنن ما هم رفتیم یه گذری کردیم و برگشتیم شانس من هرموقع میریم ساحل شارژ دوربین تمومِ و نمیتونم درست و حسابی عکس بگیرم.

بمیرم الهی که یه جای آباد واسه صورت خودش نذاشته از بس سر به هوا راه میره پنج شنبه ای از جلو در آشپزخونه پرید و افتاد و چشمش خورد به لبۀ دیوار و اینجوری شد .فدای اون ادا و اصولات بشم من آخه لبات و چرا اینطور کردیچشمک

و... برگشتیم خونه و بازیگوشی و شیطنت

دنبال چی میگردی وروجک من؟!

قدمهاشو محکم بر میداره واسه یه خرابکاری دیگه

اینم از وضع اتاقش هرچی میخوای جمع و جور کن تو یه چشم به هم زدن مثل قبلِ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان زهره
6 مهر 92 17:29
سلام عزیزم
متوجه شدم چه جوری تایید میشه
وای الهی جونم چه ناز شده گلی خانوم
بوووووووووس


خیلی خوب آفرین مرسی خاله جونی.
مادر فاطمه
6 مهر 92 19:37
سلام ماشالا دختر خیلی زیبایی دارین خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید


ممنون چشم حتماً
جیران بخشنده
6 مهر 92 19:48
قربون اون چشمات اخه چه قدر تو ماهی عروسک بمیرم برات دوباره که ضربه دیدی ایشالا زود تر خوب میشی مهسا جون واسه این دختر زیبا اسپند دود کنید


اره میبینی جیران جون باور کن هرشب اسفند دود میکنیم
بابای یسری جان
6 مهر 92 20:13
با سلام
مثل همیشه قشنگ و عالی بود ،
در وبلاگی که یه جورایی بهش تعلق خاطر پیدا کرده ام ، از دیدن این تصاویر روحم تازه می شود .
برایتان آرزوی شادی و موفقیت دارم
تقدیم به تو که چشمات خیلی قشنگه ، رنگ چشمات خیلی عجیبه .
برای نورای گلم


ممنون عموی مهربونم ما هم به شما تعلق خاطر پیدا کردیم وروزی چند بار بهتون سر میزنیم ماهم با خواندن اون احساسات زیبای پدرانه شما بهترین احساس رو بهم دست میده خدا عمرتون بده یاد پدرم خدا بیامرزم میافتم
مامان آوا
6 مهر 92 20:34
شیطون بلا شدیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا نورا جونآفرین همه جا رو بریز بهمبگو مامان تازه اولش کجاشو دیدی یه خونه ایی برات بسازم که نگو نپرس فکر کردی


گل گفتی
الناز مامان طاها
6 مهر 92 21:13
عررررررووووووووسسسسک خاله
عینکت منو کشته
تو رو خدا مامانی واسش اسپند دود کن و صدقه واسش بزار......چی کار کرده با صورت خودش
بببببووووووسسسس این عسل خانومو


چشم حتماً خیلی بی احتیاطِ الناز جون
مامان زهره
6 مهر 92 22:20
سلام مهسای نازنین
وای خاله قربونت بره جیگر طلا. کاش منم یه دخملی داشته باشم مثه تو، اینقد که ماهی. خوشگل خاله برات بهترین ها رو همیشه آرزو می کنم.
تو رو خدا مهسا جون همیشه واسش اسپند دود کن. آخه معلومه که عزیز خاله چشم می خوره. دوستتون دارم خیلی زیاد



عزیزمی چشم حتماً،انشاله خدا یه نی نی ناز و سالم بهت بده ما هم شما رو دوست میداریم
مامان زهره
6 مهر 92 22:21
راستی مهسا جون فعلا با باردار شدن من و مخالفت خانواده همسرم، اومدن به بندر واسه زندگی منتفی شد.
واسم دعا کن عزیزم


هرچی خیره پیش میاد محتاجیم به دعا انشاله که همه چیز در این مدت خوب پیش بره ما دعا گوی شما هستیم مامی زهره مهربون
فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 22:27
اول از همه عکس اول صفحه عالی شده مامان مهسا باید به منم یاد بدی بعدشم اون خوشگل خانوم دل منو برده با این ناز و ملوس بودنش با این شیطنتهاش خیلی ماهه خیلی نازه


رو چشمم عزیزم در ضمن شما لطف داری گلم آرسنک ما در چه حاله ؟ جای من یه دنیا ببوسش
مامان محیا
6 مهر 92 23:27
وای خدا خیلی رحمش کرده بازم شکر خدا
هزار ماشاالله به این همه شیطنت
بیچاره باباهای این دخملیها
عکساش خیلی ناز شده


اره واقعاً ممنون که به ما سر میزنی
مامان محیا
6 مهر 92 23:28
منم آپیدم


چشم
مامان ملیکا
7 مهر 92 2:17
سلام عزیزم
ماشاالله به دختر نازمون که هر روز قشنگتر از دیروز میشه
چه ساحل قشنگی داره بندر عباس...


بله جای شما سبز بیاین در خدمتیم ،مرسی به نورا لطف دارید
مامان تینا و رایان
7 مهر 92 7:46
خوشگل خانوم خوش میگذره حسابی ها؟مواظب خودت باش اون چشای خوشگلت رو چشم میزنن دیگه هی بووف میشی.مامانی اسپند دودش کن


بله جای شما سبز، چشم حتماً
پریسا
7 مهر 92 8:17
دختر خیلی نازی داری عزیزم خدا حفظش کنه.


ممنون پریسا جون.
مامان فتانه
7 مهر 92 11:06
همیشه به گشت دوست خوبم....ای جانم چه عکساش ناز شده چرا صورتشو زخمی کرده ...همه بچه ها همینن تمام خونه رو نابود میکنن


ممنون خورده به دیوار
سانی مامی شادیسا
7 مهر 92 13:45
قربون تو عروسک ناز که اخمت هم خیلی نازه.
واقعا شیطونیاش مثل شادیساس. اتاق خودش که هییییچ ، کل خونه ی ما هر روز تا شب این شکلی میشه و دوباره شب بعد خوابیدن شادیسا خانم همه چیز جابجا میشه و روز بعد، روز از نو روزی از نو


ممنون که بهمون سر زدی اره همشون مثل هم هستن جای من شادیسارو ببوس.
دنی زبل
8 مهر 92 0:02
آخی جانم. خانمی شده نورا جون. مردها همینطوری راحت ترن... کاری باهاشون نداشته باشیم کلی حال می کنن به خدا!!


مرسی اره والا راست گفتی
مامان حسنا
8 مهر 92 20:13
الهی من فدات بشم که کلی دلم برات تنگ شده بود خوشکلم...
مامانی شرمنده من یه مدت درگیر بودم هم مهمان داشتم هم مشغول کارای تولد حسنا بودم


خدانکنه ماهم دلمون واستون تنگ شده بود به سلامتی تا باشه مهمون
زهرا
8 مهر 92 23:39
نااااااااااااااااااازی.خدا نگهدارت عزیزم


مرسییییییییی
مامان بنیتا
9 مهر 92 2:09
ای جونم قربونت برم خوشگل خانوم با این تیپ و عینکت
آخی عزیزم چرا با صورتت این جوری کردی خاله معلومه حسابی شیطونی هاااا...مواظب خودت باش گلمممم


خدا نکنه خاله جون اره خیلی شیطون اصلا مواظب خودش نیست
شقایق مامان آرشا
10 مهر 92 21:31
خاله چرا مراقب خودت نیستی؟
ای دخمل باباییییییی


اره به خدا شقایق جون اصلا مواظب خودش نیست ]
الهام مامان محیا
11 مهر 92 15:18
وای وای وای میبینم که نورا خانوم هم مثل محیای من عاشق بیرونه!من موندم وقتی برف و زمستون میاد میخوام چیکار کنم آخه عصرها گریه میکنه و وقتی میبرمش بیرون حالش خوب میشه
بیا عکسهای جدید رسید
شوشو هامون هم که هر دو علیرضا هستند خدا حفظشون کنه


اره والا میبینی تو رو خدا چی به روز خودش اورده ،ممنون از دعای خوبت ایشاله
مامان ستیا نفس
11 مهر 92 20:49
سلام عسلک خاله
فدای اون اخم کلدنت بشم منآخه چقده تو ناســـــــــــــــی جوجووووووووواگه پیشم بودی درسته قورتت میدادم عروسک خوشگل
دوستت دارم عزییییییییییییزم


مرسی خاله زهرا شما به من لطف داری
مامان انیسا
12 مهر 92 12:55
سلام ماشالله به دخترتونبه منم سر بزنید


سلام ممنون چشم حتماً
بهار
12 مهر 92 13:11
سلام
ساخت قالب ویلاگ سفارشی به سلیقه شما.


سلام چشم حتماً سر میزنم
اعظم
12 مهر 92 13:57
عروسک زیبا چه تیپه نازی هم زده برای بیرون رفتن .
اتاقش هم خیلی زیبا و خوش آبرو رنگه عزیزم سخت نگیر
خنده های نازش واقعا دیدن داره .بوسس


ممنون اعظم جون
خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما دارم.
فرناز مادر آتیلا
15 مهر 92 17:17
قربون دخمل شیطونمون


خدا نکنه خاله جون
مامان الینا؛آنیتا
22 مهر 92 22:51
سلام عزیزم .رمزمو برت خصوصی میزارم


ممنو ن عزیزم