نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

نورا ؟!؟!

1391/10/16 1:07
نویسنده : مامان مهسا
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند روزه که نورا جون از سرما خوردگی که بگذریم از درد شدید لثه سفت کردن واسه در آوردن دندون خیلی نق میزنه ومن حسابی کلافه ام ازاینکه هر کاری میکنم واسه آروم شدنش چند دقیقه است . امروزم که خانوم شده بود ای کیو سان ودائم یکی دو تا میکرد ، یهو هم بد اخلاق و عصبانی و یه دفعه هم شیطون ولش میکرد و میخندید. ولی واسه من خسته کننده ترین روز بود.

عکساشو ببینید :

نورا درفکر عمیق!

 

 

                              

 

عصابنیتش و در ادامه مطلب ببینید!

نهایت خشم!!!

 

الهی قربون نگاه معصومانه ات برم مامان!

چی میگی مامان!

من وبابایی عاشق این عکستیم قشنگم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

متین
16 دی 91 1:10
وای اخم هاش هم قشنگه این دخمله خوشکله ببین نورا اگه مامانت که دیدم گوش اش می گیرم تا تو ازش شاکی نباشی بوسسسسس


مرسی خاله سمانه!
بابای ارشیا
16 دی 91 14:44
وای ......... ارشیا نبینه این عکس اخموشو پشیون که نمیشه ............ ولی زهرش می ترکه ناز پسرم شوخی کردم عصبانی هم که هستی خوشکلی عروسک من
پونه
16 دی 91 16:01
آپم
بابای ارشیا
16 دی 91 17:56
مهسا خانوم ! بوده دندونت درد بکنه و حوصله کسی رو نداشته باشی؟ تازه تو مسکن خوردی و مثلا فرداش رفتی دندون پزشکی ...! پس رعایت کن حال این ناز گل با دندون درد و لثه دردش رو آفلین
مامان ساجده
16 دی 91 18:32
ماشاالله خودشم مثل اسمش قشنگه
نرگس مامان باران
17 دی 91 18:12

سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه در ضمن اگر قبلا رای داده اید بازهم میتونید رای بدهید بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد
یادتون نره هااااااا منتظر رای قشنگتون هستم یه دنیا مرسییییییییییی



مرسی که لینکمون کردین به باران جون رای دادیم.