نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

وقت وقت چیه هدیه های, بابامن!

1391/10/24 21:05
نویسنده : مامان مهسا
758 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا بیشتر خریدهایی که کرده بود واسه نورا بود از لباس وظرف کودک و عروسک ولوازم بهداشتی و......که من فقط از چند تا از لباسهایی که اورده بود میخوام چند تا عکس بذارم اونم البته حمل بر فخر فروشی نیست فقط به خاطر اصرار یکی از دوستانم که جهرم زندگی میکنن وعلاقه وافری به نورا دارن که اینجا جا داره از این همه مباهمات ولطفی که به مادارن تشکر کنم .

اول از همه عکس دوتا از زیر پوشاشو میذارم که علیرضا عکس نورارو روشون چاپ کرده. اینو بگم که علیرضا فوق العاده خوش سلیقه اس درهر مواردی تحسینش میکنم.

خیلی دوستشون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متین من
25 دی 91 1:13
دست بابای دردنکنه خیلی خوشکل بودن همگی
محدثه
25 دی 91 11:20
وااااااایییییییییییی!!!!!! چه لباسای خوشکلی! خوش به حالت خاله جون!مبارکت باشه برامون یپوش ذوقتو کنیم! مخصوصا اون بلیز دامنت!بپوشیا
مریم--------❤
25 دی 91 13:34
خیلی خوشگن به خوبی بپوشی نورا جونی