نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

عیدت مبارک ناز گیتی من...

1391/12/30 14:05
نویسنده : مامان مهسا
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال یه همچین روزایی تو دل مامان بودی و من و بابایی واسه اومدنت روزها و ماهها رو خط میزدیم و منتظر بودیم و لحظه شماری میکردیم اما امسال عید سال 92 تو کنارمونی و به خاطر داشتن تو به خودم میبالم با اومدنت گذر مابقی زمان رو اصلا متوجه نمیشم واز مادر بودنم خسته نمیشم و نخواهم شدوتا آخرین نفس در کنارت هستم و شاهد شکفتنت هستم .وروزی که فکر کنم اگر کودکی نداشتم چه میشد .تو به من معنای زندگی را آموختی و به خاطر تغییراتی که تو با آمدنت در من به وجود آوردی از تو سپاسگذارم .واین را بدان که من و بابایی همواره همراه تو خواهیم بود . من به عنوان مادر کسی هستم که تورا  در دل داشتم و به دنیا آوردم نه آفریدگار تو. پس برای سپاس از آفریدگارت هیچ وقت کوتاهی نکن .

عزیزم عمرم دوستت دارم. نوروزت مبارک . عیدت سبز و شاد باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

متین من
15 فروردین 92 15:59
سفره قشنگ وساده ای چیدی مهسا جون امیدوارم سال خوبی داشته باشین درکنار نورا جان