نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

این حوالی ما !

1392/4/2 16:42
نویسنده : مامان مهسا
960 بازدید
اشتراک گذاری

نورا جون تا الان خیلی کاررو یاد گرفته لی لی حوضک ،سلام کردن ،خداحافظی کردن ، کلاغ پر،گوشی تلفن رو بر میداره صداهای عجیب غریب زیبا ازخودش در میاره به نشونه این که داره با تلفن صحبت میکنه ،تا میگم الله اکبر دست میذاره روی گوشش و اَبر میگه ،راه رفتنش و که نگو مثل فرشته ها میخنده و با ذوق و خوشحالی و خنده های بلند میاد سمت من وعلیرضا وای که چقدر خوردنی میشه اما من خودم این روزها اوضاع و احوال جسمانیم یه کم بهم ریخته است و دائم سرگیجه و حالت تهوع دارم اما با وجود نورا همه اینا به کنار وقتی یه خنده اش رو میبینم که مثل گل شکوفا میشه همه چیز رو فراموش میکنم و خدا رو هزاران بار به خاطر داشتن نورا جون شاکرم و فقط اون بهانه ای هست واسه زندگی کردن واسه عشق ورزیدن نورابا تمام وجود عاشق عاشقانه هاتم عشق من تنها دلیل زندگی .

بابا علیرضا : وجودم  سراسر عشق توست . دیوانه وار دوستت دارم ناز دخترم

ادامه مطلب فراموش نشه

 

نازنیم تو همهء وجود منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

♥متین من♥
2 تیر 92 16:40
خصوصی داری


نه بابا
ویدا
2 تیر 92 17:16
این فینگیلیِ لپ گلی با اون دندوناش کلی خوردنی شده


ممنون
پونه
2 تیر 92 20:47



ممنون
اعظم
3 تیر 92 13:35
خدا حفظش کنه چه دختر نازی دارین آدم دلش میخواد بخورش.
چقدر خوشحالم با هم آشنا شدیم .


ممنون اعظم جان شما لطف داری.
مهسا مامی لیانا
3 تیر 92 17:42
سلام عزیزم بلا به دور چرا مریض شدی؟
ایشالا زودی خوب بشی
این خوشگله با کارا و شیطونیاش حسابی دلبری میکنه
دوست دارم خوشگل خاله


ممنون مهسا جونم
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 17:59
چه قد قشنگی دختر قشنگم


مرسیییییییییییی خاله جونی
راد مدیر وبلاگ جملات زیبا و دلنشین
3 تیر 92 18:56
سلام ممنونم ازتون
عیدتون مبارک از طرف من نورا جان رو ببوس


ممنون راد عزیز
محدثه
3 تیر 92 22:28
عاشق لباس مشکی تم جیگر


وای مرسی خاله خانومی
مامان کیانا
4 تیر 92 11:52
عزیزم رمز رو برات تلگراف می کنم .


ممنون دوست خوبم
مامان ستیانفس
4 تیر 92 12:33
خاله فدای این دخملی ناز بشه
عکس آخری خیلی باحاله و اون عکسی که موش موشی شده
میبوسمت هزار تا نفسی
.......


مرسیییییییییییییی خاله جونی ستیا جونم رو ببوس
مامان ظریفه
4 تیر 92 14:27
نورا خانوم خوشگل عاشق اون رنگ چشمای خوشگلت شدم خاله

مامانش حتما اسفند دود کن

لینکتون کردم عزیزم



ممنون که به ما سر زدید مرسیییییییی
سایدونه یه دونه
4 تیر 92 17:26
وای مامانی من که هر بار میام عکسای نورا رو میبینم کلی روحیه میگرم
ماشالا چقد خوشگله این دختری


ممنون خاله جونی سایا جونم رو ببوس
فاطمه مامان الیناجون
5 تیر 92 8:23
سلاممممممممممم خوشگله خودمممم ماشاا.... مامانی این جیگر خانوم رو هر وقت میذاری حتما یه اسپند هم دود کنی ها


ممنون خاله جونی چشم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 8:30
سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ستایش در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحالمون می کنید اگه بهش رأی بدین و با یک پیامک، عدد 141 را به شماره 20008080200 ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید

چشم حتما همین الان فرستادم
فاطمه مامان الیناجون
5 تیر 92 15:23
سلام دوست گلم الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنی کد 169 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی خیلی ممنون میشم


با کمال میل
♥متین من♥
5 تیر 92 15:46
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

ممنونم ..

اگربهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏


با کمال میل
شقایق مامان آرشا
5 تیر 92 18:41
مرسی که به ما سر می زنی عزیزم


خواهش میکنم
مامان فائزه
6 تیر 92 11:42
عسلم ... شما چقدر نازی ... خوردنی ... توت فرنگی من ...




شما لطف داری خاله جون
بهاره مامان ونداد
10 تیر 92 15:03
عزیزم خدا حفظش کنه چه دختر نازیه چشم بد ازش دور
خدا همه توانش رو برای خلقش به کار برده
راستی اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم


ممنون با کمال میل
مامان آنی
12 تیر 92 16:14
هزارتابوس به اون لپ خوشگت عروسک


مرسیییییییییییییییییییی
مامان حنانه زهرا
15 تیر 92 13:26
ریحانه مامان آرمیتا
16 تیر 92 22:39
سلام آرمیتا کوچولو من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کمک شما میتونه برنده بشه
لطف می کنید اگه کد 477 را به شماره 20008080200 ارسال کنید مرسی


باکمال میل
مامان فهيمه
17 تیر 92 19:13
سلام عزيزم خوب هستيد نوراى گلم چطوره،جاى من ببوسش


مرسی چشم
سانی مامی شادیسا
18 تیر 92 17:08
برای این دختر زرنگ و ناز اسپند دود کن
هزار ماشالله خیلی خیلی خوشگل و نازه



ممنون خاله چشم حتما
مامان پارسا
26 تیر 92 10:23
اپم منتظرم