نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

اولین قدم های نازِ، نازترینم...

1392/4/1 15:57
نویسنده : مامان مهسا
594 بازدید
اشتراک گذاری

نورا جون الان نزدیک به 10 ،15 روزه که شروع کرده به راه رفتن البته راه رفتنی که از 2 قدم و خوردن زمین شروع شدتا الان که 10قدم بیشتر برمیداره وراه میره اما به قول معروف مثل اینکه دزد دنبالش باشه (دوراز جون مادر این یه ضرب المثلِ)سریع قدم برمیداره و یهو ولو میشه روی زمین به همین دلیل توی این مدت اصلاً نتونستم عکس از راه رفتنش بگیرم آخه امان نمیده ماشااله هزار ماشااله به جونش خیلی شیطنتش زیاد شده سراغ همه چیز میره هرچیزی رو هم که بخوایم ازش بگیریم ناز میکنه و سر شو میذاره روی زمین و گریه میکنه (نازک نارنجی من)این اخلاقت به خودم رفته .

روز به روز که میگذره شاهد یه حرکت جدید و دوست داشتنی از تو هستم واین به من انرژی میده ناز دخترم.

تنها عکسی که دیشب موفق شدم از راه رفتنش وبرداشتن واون قدمهای نازش بگیرم.

این  هم عکسی که بدون هیچ کمکمی ایستاده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
1 تیر 92 16:48
مبارکــــــــــــــــه
آفرین نورا ناز و ملوس بدون کمک ایستادی
عاشقتـــــــم خاله


ممنون خاله جونی
مامان آنی
1 تیر 92 18:26
راه رفتنت مبارک باشه نوراجونی


ممنون خاله جون
اعظم
1 تیر 92 19:16
آخی عزیزم چه ناز راه میره مشخص حسابی به فکر کنترل راه رفتنشه
خدا قوت خاله جونی


ممنون عزیزم
مامان بنیتا
1 تیر 92 21:10
مبارک باشه خوشگل خانوم....ماشالا زبر و زرنگ هم هستی عسلم خیلی زود راه افتادی آفرین


ممنون خاله جون
مامان آوا
1 تیر 92 21:57
آفرین صد آفرین دختر خوب و نازنین


♥متین من♥
2 تیر 92 3:09
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مبارکه ایشالا ثابت قدم باشه در زندگی وهمیشه راه درست انتخاب کنه


مرسی خاله جونی
سانی مامی شادیسا
2 تیر 92 8:37
ای جونممممممممم نورا خانم زرنگ
هزار ماشاله به این دختر ناز
براش اسپند دود کن مامانی


ممنون چشم حتما
مامانی طهورا
2 تیر 92 9:31
ماشششششششاله به نورا خانوم خوشششگل که یاد گرفتهه تو 10 ماهگی تاتی کنه

آفرین خاله


مرسییییییییییی خاله
مامانی طهورا
2 تیر 92 9:33
مامانی بشما هم تبریک میگم



ممنون دوستی
♥متین من♥
2 تیر 92 15:21
چه خبری مهساجون زودی برام تعریف کن که مردم از فضولی بیا وبم کامنت بذار زودی بیا


الان میام
♥متین من♥
2 تیر 92 16:43
دوتاخصوصی


مرسی سمانه جون ولی حالم اصلا خوب نیست
مهسا مامی لیانا
3 تیر 92 17:39
دورت بگردم ملوسک مبارکهههههه


خدا نکنه خاله این چه حرفیه .
مامان ستیانفس
4 تیر 92 12:29
عزیییییزمنفسسسسسسسسماولین قدمات مبارک باشه پرنسس نازنین
خیلی دوست داشتنی هستی


وای خاله شرمنده میکنید به خدا
♥متین من♥
5 تیر 92 2:40
بیا وبم به یک بازی وبلاگی دیگه دعوت شدی


ممنونم سمانه جون سر فرصت جواب ها رو مینویسم
مامان فهيمه
11 تیر 92 16:35
عزيزم راه رفتنشو ببين،ماشالله به اين كوچولوى ناز


ممنون خاله
آنوشا کوچولو
14 تیر 92 1:08

آفرین عزیزم آنوشا خانوم ما که خیلی تنبله خیلی دوست دارم خاله جون


ممنون خاله
نازنین
18 تیر 92 23:06
چه دختر دوست داشتنی و نازی دارین.
خدا براتون نگهش داره.
اگه به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم.


ممنون چشم حتما
فلوریا مامان دیانا
20 تیر 92 18:43
ای جان
تاتی تاتی کردنت مبارک باشه دلبرکم
تا اخر ماه کاملا راه میفتی دیگه شیطون بلا
میبوست عزیزکم


ممنون خاله