نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

کلیپ برای دخترم نورا

1392/5/29 1:58
نویسنده : مامان مهسا
401 بازدید
اشتراک گذاری

به یاد ماه محرم که نورا جون به جای هم زدن شله زرد نذری بادومها رو هم میزد .

وزمانی که تازه شروع به سر و صداهای ناز کرده بود.

 

 با این اوضاع و احوال چند روزه که نورا سرما خورده خیلی انجام این کار واسم مشکل بود چون دائم درگیر نورا هستم اما دیشب بالاخره تونستم که این کلیپ ها رو با یه کوچولو کنجکاوی و راهنمایی دوستان خوبم  بزارم در وب نورا جون اگر کیفیت پایینِ به بزرگواری خودتون ببخشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ملیکا جون
29 مرداد 92 11:33
سلام خانومی
ببخشید که دیر و بی فایده شد...
از بس که دیر به دیر میام و به وبم سر میزنم ..
اومدم که بهتون بگم چجوری میشه فیلم تو آپارات گذاشت....
بازم ببخشید


نه خواهش میکنم مهربونم
مامان ملیکا جون
29 مرداد 92 11:36
عزیزم تمام تلاشش رو میکرد تا یک صدایی در یاره


بله دیدید
فرناز مادر آتیلا
29 مرداد 92 19:54
سلام عزیزم ...چه خوب کردید کلیپ گذاشتید ...خیلی قشنگ بود لذت بردم نورا ناز من و ببوس،
مامانی به منم یاد میدی؟؟؟؟


ممنون دوستم خوشحالم که خوشتون اومد. اره عزیزم چرا که نه!
الهام مامان محیا
30 مرداد 92 9:21
من نتونستم باز کنمچه جوری باز میشه؟


مامانی باید روی علامت play روی صفحه کلیک کنی.
مامان ستیانفس
30 مرداد 92 13:17
عسلم خیلی قشنگ بود مثل همیشه
خاله فدات بشه چرا سرماخوردی عزیــــــــــــزمدخملی منم سرماخورده اذیت میکنهتا یکم تپل میشین زودی سرما میخورین ووزن کم میکنید


مرسی عزیزم آره میبینی تو رو خدا یه کوچولو وزن گرفته بود کلی خوشحال بودم الان حسابی وزن کم کرده بچم حالا خداکنه هرچه زودتر خوب بشن ستیای نازم رو ببوس
الهام مامان محیا
30 مرداد 92 18:20
حالا چرا عصبی میشی مامان؟؟؟
الان از خونه ی مادر شوهرم وصل شدم اینجا قشنگ دکمه playداره ولی خونه خودمون فقط فقط دو صفحه ی سیاه و
تاریک میاره که هیچ دکمه ای هم نداره.فکر کنم فقط باید با chorme باید رفت.آره؟؟؟خیلی قشنگ بود
راستی لطفا بیا بگو چه جوری کلیپ میذلری


چشم عزیزم خوشحالم که تونستی ببینی.
الهام مامان محیا
30 مرداد 92 23:57
برو نظر خصوصی ات رو بخون مهسا جون


چشم خانوم گل
مامان بنیتا
31 مرداد 92 2:52
وای عزیزززززم قربونه اون صدا دراوردنت بشممامانی به منم یاد می دی لطفااااا




خدا نکنه ،چشم حتما


خاله زوزی
31 مرداد 92 13:30
سلام مهسای عزیزم
وای خدای من چه کردی مامانی! خوشحال شدم که کلیپای نورای نازنین رو دیدم اما ناراحت که دخملی ما مریض شده. الهی بمیرم طفلکی
خدا کنه دیگه هیچ وقت مریض نشه. می بوسم روی ماهش رو از این راه دور
عاشقتونم
می بوسمتون

ممنون خاله جون بازم میزارم که بیشتر نورا روببینی
نرگس مامی نورا
1 شهریور 92 3:16
سلام خانمی چه دختر نازی داری خدابهت ببخشه و همیشه شادو سر بلند باشه
نورای من با نورای شما دوست شده


ممنون عزیم خیلی خوشحال شدیم دوستم.
شقایق مامان آرشا
1 شهریور 92 22:24
آخی ایشالا زود خوب بشه


مرسی خاله جون
خاله زوزی
2 شهریور 92 13:24
سلام مهسا و نورای زیبای من
مهسا جون مرسی که اومدی به وبلاگم و برام دعا گذاشتی. می بوسمت. خیلی خوشحالم کردی.
مامانی زود بیا عکسها و کلیپای عشق منو بذار واسمون. دلم تنگ شده واسش.
واسه دندونای مرواریدش. واسه لبای سرخش . واسه پوست بلوریش. واسه همه خوشگلیاش



خواهش میکنم چشم دوست مهربونم حتما
اعظم
2 شهریور 92 18:32
عزیزم چقدر ناز و زیبا .فقط چشماش چرا مشکی افتاده شایدم اول تیره بوده بعد روشن شده
بیشترین لذت فیلم محبت های خودته به نورا جون


ممنون دوست خوبم ،ماههای اول خاکستری بود بعد سبز شدن
مامان تینا و رایان
7 شهریور 92 9:52
سلام عزیزم خیلی دخمل نازی دارید.خداحفظش کنه..چه کار جالبی کردی فیلم گذاشتید.من اتفاقی با وبتون آشنا شدم و با اجازه لینک میکنم شما رو
عزیزم میتونم خواهش کنم بهم یاد بدی چطور میتونم کلیپ بزارم؟


ممنون عزیزم چشم حتما واستون پیغام میذارم.
مامان هستی
5 مهر 92 0:13
عزیزم چطوری کلیپ گذاشتی


مامان هستی جون ادرس وبت رو واسم بذار که واست بنویسم