نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

معنای حقیقی واژه عشق...

1392/7/23 1:42
نویسنده : مامان مهسا
804 بازدید
اشتراک گذاری

برای کنا رهم گذاشتن واژها،

دست قلمم بیش از آنکه فکر کنی خالیست،

و بیش از آنکه فکر کنی احساس میکنم به نوشتن مجبورم،

شاید این هم خاصیت این صفحه مجازی است،

میان جاده عشق که می آمدم سرم پر از فکربود،

فکرهایی از ان دست که به هر نیمه که می رسیدم احساس میکردم بیش از این رخصت پیش رفتن را ندارم...

چیزهایی مثل:

آینده

رفتن

ماندن

حالا اما اندیشه ای نیست برای به واژه آوردن...

شب را سپری میکنم تا درگذر لحظه هایم نگاهم بر زیبایی نگاهت خیره گردد و من باشم و چشمان تو و اشتیاق عشق

دخترکم

نازینم، بهترینم

عشقم، امیدم، جونم

با توام با تو دنیای من

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم تمام لحظه هایی که حالا دارم و نمیدونم چند سال ،چند ماه، چند هفته ،چند روز و چند ساعت دیگه میتونم فرصت باتو بودن رو داشته باشم یانه؟

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم.

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونم داشته باشم با تو در کنارت باشم ناز من. نگین الماس انگشتر من.

کنارت

همراهت

هم قدمت

و هم نفس با نفس کشیدنت

میخوام تا میتونم به چشات نگاه کنم ضربان قلبت رو بشنوم و نفسهات و بشمارم وحفظ کنم .تا بتونم ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

ای معنای حقیقی عشق و دوست داشتن بارها گفتم و بازم میگم:

دوست دارم دوست دارم دوست دارم مهتابم ...تا هر زمان که زنده باشم.

 

 ملوس من ،عاشقانه هایم را ساده و بی آلایش ،با خطی روان، با قلمی که سر شار از عشق و محبت و مهربانی ست رو به امروز و فرداهای روشنت تقدیم میکنم ،عشق لایتناهی من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهرا سایپا
23 مهر 92 9:23
دوستت دارم نورا اومدی جهرم حتما بهمون سر بزنید


ما هم شما رودوست داریم و دلتنگتون میشیم چشم حتماً بازم به ما سر بزنید سلام بچه ها رو برسون شما هم تشریف بیارید بندر خوشحال میشیم.
از طرف نورابه وسعت دریابوووووووووس
مامان هدیه
23 مهر 92 11:51
واقعا زیباست


ممنون دوستم
الناز مامان طاها
23 مهر 92 14:14
خيلي زيبا بود عزيزم


مرسی دوستم
الناز مامان طاها
23 مهر 92 14:41
خصوصي گلم


ممنونم
مادر منتظر
23 مهر 92 17:57
سلام مامانی مهربون نورا کوچولو

دوست خوب من عید قربان مبارک



مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
اعظم
23 مهر 92 21:56
عالی بود مهسا جون


مرسی اعظم مهربون من شماهمیشه به من لطف داری[قلب
مامان تینا و رایان
24 مهر 92 10:18
بسیار پر احساس و زیبا


ممنون شادی جون
مامان نیروانا
25 مهر 92 8:10
عاشقانه هات به دل میشینه عزیزم. عشقت پایدار و لحظه به لحظه نو باد


ممنون فریبای مهربون .منت میزاری به ما سر میزنی خوشحالم میکنی از اینکه به ما خیلی لطف داری
مامان پارساجونی
20 آبان 92 17:55
واقعا خوب و زیبا نوشته بودی عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیز
مامان علی جون
31 تیر 93 15:09
سلام عزیزم خوبی مهسا جون شرمنده گلم من خیلی وقت نمیکنم بیام فقط بعضی وقته میام ببینم چه خبره ولی از این به بعد زود زود میام حتما میام ذوست خوبم راستی دوستم رمزتو عوض کردی؟