نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

برای میوۀ دلم...

1392/10/24 20:26
نویسنده : مامان مهسا
1,523 بازدید
اشتراک گذاری

الان نزدیک به یک هفته است که نورا خانوم هر چی میخواد بخوره باید بره روی مبل بشینه منم وسواس فقط حرص میخورم.تا تصمیم گرفتیم که واسش میزو صندلی تهیه کنیم  البته این تصمیم رو زمانی که باردار بودم و رفتیم دبی واسه خرید سیسمونی داشتیم که واسش بگیریم اما ترجیح دادیم که بعد از دوسالگی واسش بگیریم .که قسمت شد  چند روز پیش سفارش کردیم دوست بابا علیرضا واسمون ازدبی تهیه کرد و فرستاد وامروز ظهر به دستمون رسید.

به محض اینکه بهش گفتم نورا این میز وصندلی برای شماست چنان ذوق کردکه نگو پشت سر هم و خیلی شیرین میگفت صندلی ...تا الان 

یه تعداد عکس دیگه هم  اون ورِ صفحه است....

 نورا خانوم چند روزه که عادت کرده میاد اینجا و خرابکاری میکنه همه چی رو میریزه به هم.

اینجا هم داره وانمود میکنه که من و ندیده...

وقتی میرم میبینم داره میره یا بیارمش کنار، خودش رومیندازه رو تخت و میخواد من و خام کنه ادا د رمیاره و خُرُپف میکنه...خیلی بلاست این یکی یه دونۀ من...

د رکمد وباز میکنه و میگه مامان اَبابابی (اسباب بازی)

اینجا هم داره میرقصه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان محمدحسین
24 دی 92 20:44
خیلی خیلی زیبا بود.. مبارکت باشه عزیزم...
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله
سعیده مامان آنیسا
24 دی 92 21:55
عزیزم خیلی دختر نازی داری خدا حفظش کنه میز و صندلیهاشم خیلی قشنگه مبارکش باشه با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنین
مامان مهسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم چشات قشنگ میبینه چشم حتماً میایم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 7:48
سلام دوستان ِ عزیزم ستایش تو مسابقۀ قالب ِ مادرانه دخـــمـلـــی شـــکـــلـک شرکت کرده لطف کنید در تاریخ 1 بهمن به وب « دخملی شکلک » تشریف ببرین و به ستایش ِ ما عکسِ شماره 8 رأی بدین
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتماً
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 7:48
ووووووووووای چه خوشرنگه مبارکش باشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ستیانفس
25 دی 92 10:39
به به چه میزو صندلی قشنگی مبارکه عزیزم خاله فدای الکی خروپف کردنت بشه جیگررررررررررررررررررررر
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله جونم نورااین روزا خیلی شیرین شده
فرناز خاله آرسن جون
25 دی 92 12:31
مبارکت باشه خاله خیلی نازن منم میخوام از اونا کاش منم نی نی بودم واسه منم از اینا میگرفتن کاش مهمون تو میشدم خاله تو اون میز صندلی ازم پذیرایی میکردی و باهم ناهار میخوردیم جا میشم ها لاغرم فدای اون شیطنتهات بشه خاله ماهه خودمی عسلکم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم کاشکی میومدی شما رو سر ما جا داری فرنازم اره مخصوص لاغراست نه مثل من تپل . فدای تو عزیز مهربونم
اعظم
25 دی 92 14:05
سلام مهسا جونم مبارکت باشه عزیزم میز و صندلی من قربون اون خر و پف کردن و مثلا ندیدن مامانت بشم عزیزم . سرتو میذاری رو تخت فکر میکنی کسی هم نمیبینت هزار تا بوس برای رقصیدنت عزیزمممممممممممممممممممم
مامان مهسا
پاسخ
سلام مهربونم خوبی چه خبر خدا نکنه عزیزم زنده باشی اره میبینی چه بلا شده ...ممنونکه سر میزنی
مامان تینا و رایان
25 دی 92 19:43
باز نظرم نرسیده؟کلی من قربون صدقه این میز و صندلی و دخملی رفته بودم میزش خیلی با مزه است...خوبه ها نزدیکید از خارجه براتون جنس میفرستن..حالا دوستش داره؟خیلی با مزه است بوس هم برای این دخملی ناز راستی رو تختی ات خیلی خوشگله من عاشق ترکیب رنگ قهوه ای و آبی هستم هنوز رژ لب هاتو نترکونده؟پس شانس آوردی راستی عطر و ادکلن رو پاتختی و میز آرایش نزار خطرناکه ها؟؟
مامان مهسا
پاسخ
الهی فداتشم شادی جون تو به ما خیلی لطف داری .اره خیل یدوسش داره و دائم میگه صندلی عزیزمی قابل ندارهنه هنوز نترکونده در اتاق و میبندم الان 2 روزه
lمریم مامان شاینا
26 دی 92 2:10
مبارکت باشه عزیزم
آنوشا كوچولو
26 دی 92 7:19
مباركت باشه عزيزم دست مامان و بابا درد نکنه
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان الینا جونی
26 دی 92 7:22
سلاممم مهسا جون سلاممم نورای نازززززززممم مبارکه میزو صندلی خوشگلت دیگه خانومی واسه خودش خوب مستقل شده غذاشم اینطوری به نظرم بهتر میخوره مبارکت باشه عسلمممم مهسا جون ماشاا... به اون چیدمان روی دراورت من که یکسالی هست آرزو به دلم مونده یه چیزی روش بچینمممم همه وسایلام جمعن توی جعبه و روی کمد و جاهایییی بالااااااا که مبادا دست دخملی بیوفته وگرنه که ببوس عسل خانوم رو
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم دلمون واست تنگ شده بود خانمی کم پیدا خوبی ؟ الینا جونم خوبه ای بابا خسته شدم دیگه د راتاق و میبندم ا زدستش .
جیران بخشنده
26 دی 92 10:09
چه میز و صندلی خوشگلی مبارکت باشه عروسک خانوم با دل خوش ازش استفاده کنی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محیا
26 دی 92 11:28
مبارک باشه عسیس دلمخیلی قشنگه[
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله
پونه
26 دی 92 11:35
مامان محیا
26 دی 92 13:35
قرتی خانم چ قری میده
مامان مهسا
پاسخ
اره میبینی
مامان آیسو وآیسا
26 دی 92 17:52
چه میر وصندلی ناززززززززززززی از کجاست دوست جووون خیلی پسندیدم..مخصوصا رنگشو بوس برا گل دخمل ناززززززززنین...
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم ا زدبی واسش گرفتیم .قابل نداره
سمانه(مامان سروش)
26 دی 92 19:40
مبارک دختر نانازم
شقایق مامان آرشا
27 دی 92 8:40
فکر خوبی بود و قشنگ مبارک باشه اینا دیگه وروجک شدن هیچی در هیچ جا از اینا در امان نیست
مامان مهسا
پاسخ
اره موافقم ممنون که سر زدی بهمون
نیلویی
27 دی 92 18:28
مهسا خانوم عکس خودت هم بذار ببینم این خوشگل خانوم به کی رفته!؟بابا خیلی جیگره نورا!از طرف من لپای گل گلیشو گاززز بگیررروااااااااااااااااای دلم نورا خواست!
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم هست که پستهای قبلی رو ببینی پیدا میکنی! جونم چشم حتماً
مامان آرمینا
27 دی 92 19:53
خیلی خوشکله مبارک باشه خوشکل من
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ستاره
28 دی 92 2:06
ای جانم من فدای اون ژست گرفتنت بشم گلم ... مبارکت باشه عزیز دلم ... به سلامتی استفاده کنی قشنگم .... خوبی مهساجونم خیلی دوستت دارم وو نورای گلم رو ببوس
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم ما هم دوست داریم ستاره جون بوس
مامان مبینا
28 دی 92 12:11
سلام نینی نازاپیم امیدوارم دیگه بتونید بیایند پیشمون
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم چشم
مامان آنی
28 دی 92 12:40
چه میز و صندلیه خوشگل و خوشرنگی مبارکت باشه عزیزدلم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
هستی وداداشش هیربد
28 دی 92 21:07
میزو صندلیت مبارک عروسک مو فرفری خیلی قشنگ بودن زنده باشه الهی اسپنددود کن مامانی براش
مامان مهسا
پاسخ
ممنون هستی عزیزم.
مامان بنیتا
29 دی 92 1:54
ناااازی عزیزم چه خوشگله مبارکت باشه نورا جونم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نورا خانم
29 دی 92 14:34
سلام مهسا جون.خیلی وقته میام وب را میبینم و میرم .اخه هر وقت میام سری به رفقا بزنم نورا از خواب خرگوشی پا میشه.ماشاله روز به روز به استعدادهاش اضافه میشه.خدا برات حفظش کنه.
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم همینم که میای منت میزار یبر سرمون خوش اومدی عزیزم انشاله خدا نورا رو هم واسه شما نگه داره.
مامان مبینا
29 دی 92 15:52
عزیز دلم خیلی ماهیاپیم
مامان مهسا
پاسخ
فدا ی تو چشم
سارا
29 دی 92 22:24
سلام عزیزم چقد خوشگله مبارکش باشه کار خیلی خوبی کردی واسش خریدی خیلی بدرد میخوره
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون اره خیلی باهش سرگرمه
مریم مامان مهتا
30 دی 92 8:34
عزیز دلم نورا میز و صندلی خوشگلت مبارک عزیزم دختر ماه و دوست داشتنی همیشه سلامت باشی مهسا جون چشم به هم بزنی پشت میز و صندلی مدرسه نشسته
مامان مهسا
پاسخ
ممنون مریم جوناره راست میگی به خدا
مامان فتانه
30 دی 92 11:53
واییییی خیلی میز و صندلیش قشنگه واقعا مبارکش باشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 بهمن 92 12:12
مبارک باشه میز و صندلیت خاله جونم چقدر بامزه هم خرابکاری میکنه نورا جونم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله مهناز اره
مامان ایمان
1 بهمن 92 22:54
سلام مهسا جونننننننن اوااااااااااا پس کامنت من کووووووووو چرا تاییدش نکردیییییی
مامان مهسا
پاسخ
آخه جون دلم خصوصی میفرستی فدات شم میدونم به ما خیل یلطف داری همیشه دوست خوبم بوووووووووووس
مامان سویل
1 بهمن 92 22:56
به به نورا جونم دیگه مستقل شده الهیییییییییییییییی مبارکه عزیزم
مامان ایمان
2 بهمن 92 0:12
سلام مجدد نه مهسا جون خصوصی بنود عزیزم 17 ماهگی نورا جونو تبریک گفتم و این پستت والا نمی دونم چرا نی نی وبلاگ این جوری شده
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف فراوان داری به ما ایمان خوشکلم و ببوس یه دنیا
ماهک
2 بهمن 92 14:27
نورااااا عاشقتم ! مبارکت باشه عزیز دلم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
سانی مامی شادیسا
7 بهمن 92 13:24
چقدر میز و صندلیش قشنگه مبارکش باشه شیطون خانم تا بحال به دراورت کار نداشته عجیبیه؟؟؟ شادیسا که یه نقطه هم از زیر دستش در نرفته تا بحال. همه جای خونه رو آباد کرده گذاشته !!!
♔ αϻἰг κнаη ♔.
14 بهمن 92 13:43
چقدرر خوردنی شده نورا . مهسا جان از طرف من بچلونش انشالله همیشه لباش خندون باشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون امیر جان لطف داری . چشم حتماً
نرگس
17 بهمن 92 21:08
خیلی کار خوبی کردی مهسا جون...مبارکت باشه خاله جونم
مامان مهسا
پاسخ
فدای تو دوستم