نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

17 ماهگیت مبارک...

1392/10/21 16:35
نویسنده : مامان مهسا
1,995 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نورا ماه    رو به سلامتی پشت سر گذاشت و وارد ماه 

شد .

نوگل من ماهگردت مبارک.

ادامه مطلب یادتون نره...

 

عزیز مامان این روزا خیلی شیرین شده دایره لغاتش هم خیلی باز تر از قبل .

کلمه هایی رو که میگه اونم شیرین که دلت میخواد قورتش بدی .

(قورباغه،کیتی ،خرسی ،گربه (میو)،سگ(هاپو)،دیلا،آناناس ،موز،ماست،سلام،محمد،اسباب بازی، پتو)و ....اینهایی که به ذهنم رسید نوشتم.

این عکسها مربوط به هفته قبلِ که بارون قشنگی اومد و ما هم رفتیم بیرون .اینجا ساحل پارک غدیرو منظره زیبایی ا زنمای دورِ جزیره هرمز.

فدای اون همه معصومیت نگاهت ای زیباترین مخلوق هستی.

اینم ا زشاهکارهای نورا خانوم جون.

 

تو  رو که دارم همه چی دارم و هیچی ازاین دنیا نمیخوام جز خوشبختی تو...

 

لحظه ای که فلش دوربین افتاد تو چشماش ساعت 2 نیمه شب

ممنون از همراهیتون دوستای خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان مبینا
21 دی 92 18:37
ای جونم دخملی نازززززززخیلی ماهی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله راستی من نمیتونم بیام وبتون نمیدونم چرا؟
مریم مامان مهتا
21 دی 92 21:32
نورا جونم فدای تو چقدر خوشمزه ای مهسا جون جای من یه ماچ حسابی بکن این شیرین عسل رو خدا حفظش کنه این فرشته رو و دلتون شاد
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله مریم مهربون راست یمیگم خاله شما که بندری چرا پیشمون نمیای با مهتاخوشحال میشیم ما همیشه تنها هستیما
نرگس
21 دی 92 23:31
ماهگردت مبارک عزیزم مثه همیشه عکسهای نورا جون عالیه...... اخه خاله جون توی اون ارتفاعات چیکار میکنی!!!!!!!! مهسا فکر کنم نورا صخره نوردی بشه واسه خودش
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله نرگس لطف داری چشات قشنگ میبینه یعنی شایدم بدم نیستا اگر بشه.افتخار آفرین میشه واسمون
مامان ستاره
22 دی 92 2:08
الهی من فدات بشم زیبای من ... چقدر تو ناز و معصومی آخه ... وای خدا بالای منبع آب چیکار می کردی خیلی خندیدم ... الهی فدای شیرین کاریات بشم من ... خدا یار و نگه دارت باشه گل من ... مهسا جون خیلی دوستت دارم .نورای گلم رو ببوس
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه ستاره مهربون ما هم تو رو دوست داریم و دلمون واست زود به زود تنگ میشه
منصوره
22 دی 92 9:10
17 ماهگیت مبارک نورا جان
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله منصوره
♔ αϻἰг κнаη ♔.
22 دی 92 12:11
سلام مهسا خانوم حالتون خوبه ؟ خانواده خوبن ؟ اوخیی نورا خدا حفظش کنه جوونم چه بزرگ شده مُخملمون
مامان مهسا
پاسخ
سلام دوستم شما خوبی کم پیدا ما همگی خوب هستیم به لطف خدا و شما.جداً بزرگ شده
مامان بنیتا
22 دی 92 12:20
17 ماهگی مباررررک نورا جون خوشگلمممموای خدا چه عکسای قشنگی مخصوصا اونی که دستش تو دماغشه برای نورا عسلیییی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون گلناز جون اره خودمم این عکسش و خیلی دوست داری.
مامان تینا و رایان
22 دی 92 12:43
قربونش برم من مبارک خاله جون اون عکس دست به دماغش خیلی باحا بود این دخملی هم که مثل پسر من موقع خواب شلنگ تخته میندازهاسپند دودش کن.نگران واکسن هم نباش تب با استامینوفن قابل کنترله و فقط همون شب اول تب می کنه
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه شادی جونم اره من هم خیلی این عکس رو دوست دارم اره میبینی امیدوارم که واکسن اذیتش نکنه.
مامان ستیانفس
22 دی 92 13:42
ای جوووووووووووووووون،خاله قوربونت بره عسل خاله مبالکه مبالکه چقد این کاپشن قرمزه بهت میاد نانازی من به به چه عکسهای قشنگییییییییییییییدلم می خواد یه دل سیر بغلت کنم و فشارت بدم نورررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا جووووووووووووووونم
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله ما هم دوست داریم شما رو ببینیم چشات قشنگ میبینه
مامان الیار
22 دی 92 18:38
مبارکه گلم ماهگردت مبارکهکلی میبوسم گل دختری رو که خیلی ناز افتاده
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مهناز مامان ترلان کوچولو
22 دی 92 18:40
به به چقدر عکس خونم نورای نازم خیلی خوشگل شده ماشالله بزرگتر هم شده چه جاهای خطرناکی هم میره می ایسته مواظب باش دخمل طلایی راستی اپم گلم
مامان مهسا
پاسخ
قابل نداره عزیزم اره میبینی خیل یب یاحتیاطه من دائم پشت سرشم .چشم الان میام.
مامان محیا
22 دی 92 21:10
13ماهگیت مبارک عزیز دل خالهچ عکسایی هر روز بهتر از دیروزخاله منم آپیدم هاااااااا
مامان مهسا
پاسخ
17 خاله ممنون که سر زدیچشم میام
مامان محیا
22 دی 92 22:04
وای خدای من شرمندهقبل ز پست شما رفته بودم پست فاطمه جون که 13 ماهش شده بود
مامان مهسا
پاسخ
دشمنت عزیزم
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 11:27
17 ماهگیت مبار دخمل نااااااااااااااززززززززززززززززز مهسا جووون رمز رو با حروف کوچیک بزن دوست خوبم..... راستی ممنون بابت توضیحت یه دنیا... کلی ببوس نورای گلمو از طرف من
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله میزنم جوابگو نیست نه بااب این چه حرفیه امیدوارم به دردت خورده باشه.
الناز مامان طاها
23 دی 92 17:26
قربونت برم عروسكم،١٧ماهگيت مبارك عشقممنم مثل سوييشرت قرمز نورا دارم
مامان مهسا
پاسخ
خدانکنهالنازم مرسی جدی پس خوشتیپی
مامان نیکا
23 دی 92 17:27
17ماهگی گل قشنگموون مبارک.....خیلی وقته به ماسرنزدین..
مامان مهسا
پاسخ
ممنون چشم عزیزم میایم
اعظم
23 دی 92 17:36
عزیزم ماهگردت مبارک باشه خاله ای ایاا.. به سلامتی تولدت هم میاد دیگه کم کم مهسا جونم من موندم کم نورا جون شیطون شده شما هم کجا ها که نذاشتیدش برای عکس یعنی آبسردکن دیگه آخرش بود
مامان مهسا
پاسخ
ممنون اعظم جون چه بکنیم ا زبیکاریه
فرناز خاله آرسن جون
23 دی 92 20:21
17 ماهگی ات مبارک باشه عزیز دل خاله مهسا جون اول یه تشکر ویزه بابات عکسهای قشنگت اون ساحل خیلی عالیه دلم خواست اونجا بودم جای ما هم بگردین نورا هم مثل همیشه ماهه با اون لباسهای نازش مخصوصا اون کاپشن قرمزش پدر ودختر چه باحال خوابیدن خیلی خندیدم تو هم خوب شکار لحظه کردی
مامان مهسا
پاسخ
مرسی فرناز عزیزم چشم ما جای شما رو شبز میکینیم هرجا میریم اره میبینی عادتشونِ
مامان آوا
23 دی 92 22:47
امان از این مهسا خانم .اخه یکی نیست بگه چرا این بلا سر این دختر میاری . نمی گی از اون بالا پایین بیفته.
مامان مهسا
پاسخ
چرا من یکی به باباش بگه که نورا رو میزراه دوربین و میده دستم میگه عکس بگیر
آنوشا کوچولو
24 دی 92 7:35
فذای تو ناناز خیلی دوست دارم مهسا جان قالب وب رو عوض کردم امیدوارم که درست شده باشه بهم خبر بده
مامان مهسا
پاسخ
قربونت خاله چشم حتماً
مامان آیهان
24 دی 92 10:52
نورا جون عزیزم 17 ماهگیت مبارک خاله جووووووووووون
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان تینا و رایان
24 دی 92 16:55
خوبین خوشگلا؟
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خوشکلتر.
مامان آوا
24 دی 92 18:19
امان از این دو تا مامان و بابا کجایی نیستیدلم برات تنگ شده جونم
مامان مهسا
پاسخ
هستم الهی دورت بگردم سرجامم
مامان محمدحسین
24 دی 92 20:43
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم...
مامان مهسا
پاسخ
ممنون
مریم مامان شاینا
26 دی 92 2:14
فدات بشم خوشگلم خیلی نازی عکسهات هم خیلی خوشگل شده
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله ممنون که سر میزنی
جیران بخشنده
26 دی 92 10:06
عزیز دلم 18 ماهگیت مباااارک ای جانم فدات بشم من موش کوچولوی خوشگل
مامان مهسا
پاسخ
مرسی جیران جون
شقایق مامان آرشا
27 دی 92 8:43
ای جونم منم اون نگاهتو خیلییی دوس دارم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله لطف داری
مامان آنی
28 دی 92 12:43
مهسا جون چقدر رنگ قرمز به نوراجون میاد .$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
مامان آنی
28 دی 92 12:44
مهسا جون چقدر لباس قرمز به نوراجون میاد .$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
مامان مهسا
پاسخ
لطف داری گلم
حمزه
30 دی 92 17:46
سلام ببخشیدفرصت نکردم بیام نت شاید کمی دیر شده تولد نورا جون و بهتون تبریک میگم خدا حفظشه کنه ودر زیر سایه والدینش بزرگ شه امین
مامان مهسا
پاسخ
سلام خواهش میکنم ممنون که سر زدید.
مهسا
2 بهمن 92 17:40
سلام دخترتون خیلی نازه خداحفظش کنه براتون یه کمک میخوام ازتون من بلدنیستم توقسمت درباره وبلاگ مطلب وعکس بزارم میشه یادم بدین
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف داری عزیزم شما باید بری تنظیمات وبلاگتون در مدیریت وبلاگ اونجا این کا رو انجام بده به همین سادگیسوالی داشتی در خدمتم.
مريم مامان نيكان
11 بهمن 92 7:22
اي جان چه عكسهاي پرتنوع و قشنگي آدم دلش باز ميشه نوراي عزيز را با اين ژستهاي قشنگ ميبينه به خصوص چند تا از ژستا كه خيلي طبيعي بود مثل آخري ..ايشالله كه چشم نخوري ني ني فندق