نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

STICKERES *jungle safari

1391/10/28 2:37
نویسنده : مامان مهسا
695 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خانواده علیرضا همگی خونه ما بودن دختر عموی نورا ،آرام جون 2 روزی میشه که از تهران برگشتن واسه نورا جون این  استیکرزهایی رو که عکساش و میذارم هدیه اورده بود وطبق معمول ویدا جون (مامان آرام) که همیشه به ما لطف داره، مارو شرمنده کرد اصلا یه چی رو بگم که نورا بیمه عمو و زن عموشه از زمانی که من باردار بودم تا الان واسه نورا خیلی کادو گرفتن جا داره ازشون تشکر کنم .عمو مهدی، زن عمو ویدا دستتون درد نکنه ( از طرف نورا) ولی این بار باید از آرامم تشکر کنم که حال وهوای اتاق نورا رو عوض کرد آخه من وعلیرضا تصمیم داشتیم وداریم که  پروژه دکور اتاق نورا رو واسه یک سالگیش تغییر بدیم اما با این استیکرزا فوق العاده شد. 

عکساشو ببینید:

این تاب فنری هم هدیه خاله محبوب که از شیراز واسه نورا فرستاده.

نورا از دو طرف هم خانواده مامان هم بابا فعلا نوه آخر‚ رو این جساب خیلی ناز نازی وعزیزه .الهی دورش بگردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بی اسم
28 دی 91 8:53



دوست بی نامم ممنون که به ما سر زدی لطف کردی.
ویدا
28 دی 91 16:52
خواهش می کنم مهسای عزیزم. نورا عزیزِ دلِ ماست! اتاقش چه با حال شد.
متین من
29 دی 91 0:44
عزیزم خیلی اتاق اش هم خوشکل شده دخترناز خاله خیلی دوست داره از نزدیک ببینتت ولی مامانی نمیارتت


مرسی گلم شاید فردا یا تا یکشنبه حتما میاییم شیراز میبینمتون.