نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

گالری نورا !!!

1391/10/28 3:28
نویسنده : مامان مهسا
960 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق قشنگیاتم نه نه!

وااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااای من چگونه شکر گذارت باشم واسه این نعمت خدادای که به ما دادی چگونه؟

دخمل من خیلی قشنگی داره ادامه مطلب و ببینید:

زییییییییییییییییییییییییییییییییییییبای مامان

قربون اون قد بلندت که تا گذاشتمت واسه اولین بار داخل روراوک سریع اینور وانور رفتی

الهی دورت بگردم که همه چی بهت میاد!

عاشق بازی کردن با شیطنتتم مادر!

نورای مامانی عکس و فیلم  زیاد ازش میگیریم واسه همین تو انتخابشون میمونم که کدوم بذارم چون دوست دارم همه رو ببینید.پری دریایی منی نورا عاشقانه دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عاشق
28 دی 91 10:25
ای جانمممممممممممم
چه خوردنی میشه این دختر با این عینکش
ماشالا


مرسی دوستم امیدورام نی نی خودتم خوردنی باشه که مطمئنا هست.
ارشیا
28 دی 91 13:18
چه خوب دارن ناز عروس منو میکشن خوش بحالت نورا جون الهی شادی و سلامتی همواره سایه های نزدیکت باشن
متین من
29 دی 91 0:41
این نورا باهمه چی خوشکله و خواستنی نراجون از راه دور میبوسمت یه عالمه