نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

گفتنی ها برای نورا...

1391/12/18 14:40
نویسنده : مامان مهسا
334 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام خاق هستی و بوجود آورنده تو

گل زیبای در حال شکفتنم آرام آرام میبینم که گلبرگهای زیبایت از هم باز میشوند تا تو را به گلی کامل تبدیل کنند غافل از اینکه گل نورسته من دیر زمانی است که بوی عطرش تمام فضای دنیا را از آن خود کرده است.

عزیزم با تمام قدرت تورا از وجودم سیراب میکنم وبا دستانی که روز به روز خط خطی تر می شوند وجودت را از هجوم بادهای خزان محافظت میکنم .

باشد تا تمامی عالمیان به تماشای گل زبای من بنشینند تا شاید شبنمی از وجودش بر سر انها بچکد.

زیبایم با تمام وجود به داشتن تو بر خودم می بالم وخدا را شکر می گویم که برکت تمام جهان را بر وجودم فروریخت وتو را در دامنم نهاد برایت ارزو میکنم که همیشه شاداب و سر زنده باشی وزیر سایه پرورگار مهربون صالح سالم وسر افراز باشی.

گل همیشه نازم   تو هستی چاره سازم 

دیوانه وار عاشقتم عمرم،همدمم، مونسم

 

                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)