نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

تقویم 1392 با نورا جون...

1391/12/18 15:28
نویسنده : مامان مهسا
883 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون زیباییت برم من مامان که همه جورِ ماهی جیگرم

تک برگ

این هم  2 تا فصل از تقویم 4 فصل نورا جونم

 

فصل پائیز

فصل زمستان

 

باتشکر از دوست خوبم نسیما جون  که زحمت درست کردن این  تقویم ها  رو به عهده داشتن

 

قابل ذکرِ بگم که فصل بهار و تابستون رو هم نسیما جون خیلی زیبا طراحی کردن اما من موفق به آپلود و گذاشتن عکسها در این پست نشدم اما میتونید به پیوندهای روزانه وب نورا جون سر بزنید نسیما جزء دوستان من هست وتصاویر رو در وب ایشون ببینید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nasema
18 اسفند 91 18:27
سلام سایز تقویم من a4 درست کردم ولی شما هر سایزی مثلا a3 هم بخوای خیلی راحت میتونی تغییر بدی و تغییری در کیفیتش نمیکنه الان هم تقوم ها اماده هست برای چاپ براتون ایمیل کنم؟


اره ممنون میشم نسیما جون.
فرناز خاله آرسن جون
20 اسفند 91 0:41
وای چه تقویم نازی شده مبارک نورا جون باشه هر روز این تقویم با خلطرات خوب واسه نورا جون ثبت بشه


اره همینطوره
تنها
16 فروردین 92 19:46
لطفان تقویم های دیگری هم بگذارید