نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

نورا جون نفس مامان ...

1392/3/27 0:10
نویسنده : مامان مهسا
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم


 وقتی توی راه جهرم بودیم

این هم یه عکس جا مونده از سفر شمالمون اینجا فرودگاه رشتِ


نورا و خاله جون محبوبه

لطفاً ادامه مطلب رو ببینید:

عمرم

نورا و مامانی

آخه تو این سینی چی میخوای که نشستی

ای دختر بلا

موز بیچاره رو البته پلاستیکی بود میبینید چی داره به روزش میاره

الهی قربونش برم نپتون برداشته که خونه مامان جون مهری شو جارو بزنه

نورا در حال خوردن پف فیل سرکه ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:31
سلام
وبلاگ خيلي زيبايي داريد
و همچنين دختر خيلي خيلي زيبا تر
ايشالا نورا جون با پدر و مادر خوب و مهربونش هميشه زير سايه حق خوش و خرم/شاد و سر خوش با آرامش زندگي کنه
خوشحال ميشم به وبلاگ زهرا خانوم منم يه سري بزنيد
خدا نگهدار



ممنون خوشحالم که به ما سر زدید .
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:32
راستی اگه افتخار بدید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


با کمال میل
مامانی طهورا
27 خرداد 92 8:02
چقد شبیه خاله جونشه نورا جون


اولاد حلال زاده به خاله اش میبره ههههههههههه
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 14:18
سلام همسایه مهربون
حالتون که خوبه
دختر گلمون نورا خانوم خوبه؟
اومدم تشکر کنم که به وبلاگ زهرا جون ما سر زدید
و بگم که با افتخار لینکتون کردم
از طرف من و خاله فاطمه نورا جونو ببوسید اونم 6تا



ممنون عمو و خاله فاطمه
الناز مامان بنیا
27 خرداد 92 14:52
از دیدن عکسات سیر نمیشم


وای مرسی خاله جونی
مهسا مامی لیانا
27 خرداد 92 21:46
وایییی بخورمت من عروسک
چقدرررر نااازی آخه توو
ماشالله هزار ماشالله براش اسپند دود کن
مهسا جون چشمم روشن دوست جونم روی ماهتو دیدم..زنده باشین


فدای تو مهسای مهربونم ،دوست خوبم ما هم بی صبرانه منتظر دیدن شما و لیانای عزیزمون هستیم ]
مامان آوا
27 خرداد 92 23:26
بوس واسه دختر گل
♥متین من♥
28 خرداد 92 1:23
سلام مهسا جون رسیدن بخیر امیدوارم خوش گذشته باشه وای که چقدر دلم واسه نورا ناز و دوس داشتنی تنگ شده بود
وای داره بازیگوش میشه ها از عکسا مشخصه ماشالا دختر خوشکل
ببوسش کلی


وای از شیطنت و بازیگوشی که نگو
مامان بنیتا
28 خرداد 92 2:18
عزیز دلم قربونه صورت نازت برم با این عکسای خوشگل خوشگلت


خدا نکنه خاله جون ممنون که به ما سر میزنی
مامان الیناجونی
28 خرداد 92 5:25
سلاممم خوبید [لبخند
من هر وقت میام سراغ وب نورا جونی احساس میکنم اومدم سراغ یه وب عروسکی یا یه عروسک وبی بالاخره عروسکیییییییییییییییییییییییییی ملوسک خوشگلممممم


ممنون خاله جونی شما نظر لطفتونِ
مامان ستیانفس
28 خرداد 92 11:37
سلام عسلم
دلم واسه دیدن عکسهای نازت تنگ شده بود
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
و خوشحالم از اینکه مامان مهسارو دیدم
ماشالله مثل نورا جون خوشگل هستید


مرسی شما نظر لطفتونه ما هم بی صبرانه مشتاق دیدار شما هستیم.
محدثه
28 خرداد 92 12:06
من خیلی ناراحتم شما اومدین جهرمو من ندیدمتون


قابل نبودیم خاله جون
پونه
28 خرداد 92 17:23



مرسی پونه جون حسابی دلم واست تنگ شده بود
پونه
29 خرداد 92 9:26
منم دلم واستون تنگ شده بود این چند روز سرمون خیلی شلوغه به خاطر مراسم داداشم .


به سلامتی خوشبخت بشن
شقایق مامان آرشا
29 خرداد 92 19:03
خانوم .قشنگ. مهربون . خونه دار


مرسی خاله جون
اعظم
31 خرداد 92 14:16
سلام .ممنونم به ما سرزدین .اما من یه ماه نبودم و الان تونستم از صفحه زیباتون دیدن کنم .
واقعا دختر زیبایی دارید درست مثل یه عروسک.هدا حفظش کنه
امیدوارم اگه قبول کنین دوستای خوبی برای هم بشیم


ممنون دوست خوبم امیدوارم،مرسی که به ما سر زدید.
مامان ثنا
31 خرداد 92 17:10
ماشالله به نورا خانوووووم گل. برا خودش یه پا شیطون شده. فکر کنم همین شیطنت هاست که بچه رو شیرین تر میکنه
مرسی که به ما سر زدید


شیطون گفتی و بس یه چی میگم یه چی میشنوین
مامان آوا
31 خرداد 92 20:33
سلام مهسا جون ما همین جا عروسی آبجیم بود یه کم سرمون شلوغ بود.ممنون عزیز که به ما سر میزنی.نورا جون ببوس.


به سلامتی چشم
مامان آنی
1 تیر 92 18:31
سلام مهساجون
عکساتون یکی از یکی خوشگل تر بود
همیشه شاد باشین


مرسی دوستم
مامان فهيمه
2 تیر 92 20:03
سلام عزيزم هميشه به سفر،گل دختر نازتو ببوس


چشم حتما
ریحانه مامان رز گل
2 تیر 92 22:04
ای جووووووووووووووووووووون دخملم چه ناز فداش بشم مامانی مرسی که سر زدید. دقیقا برادرها همینن مخصوصا که برای اولین باز بعد از چند سال همو دیدیم و رز گلم برای بار اول بود


واقعا همینطوره مرسی که اومدید به وب نورا رزگل رو ببوس
مامان عاشق
5 تیر 92 19:14
کاملا مشخصه سفر بهتون خوش گذشته
منم بچگی هام تو سینی بودم همش


ممنون خاله جونی
مامان محمدرضا
11 تیر 92 9:57
سلام واااااای چقدر این دختره نازه اون لباس اخریش دل منو برده
پسر ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتین به شماره20008080200کد 231 روپیامک کنید تا کوچولوی ما برنده شه وتو مسابقه میثمک هم شرکت کرده با کد1010 اگه زحمتی نیست به اونجا هم سر بزنید.مررسی


چشم حتما
مامان سيد عرشيا
17 تیر 92 9:55
راستي شما جهرم زندگي مي كنيد ؟؟


اصالتا جهرمی هستم ولی بندر عباس زندگی میکنم البته خانوتده ام اونجا هستن
زهرا(✿◠‿◠)
25 تیر 92 18:47
سلام.....
خوبین؟
از آشناییتون خوشوقت شدم...
ماشاللا به دخمل نازتون.........خدا حفظش کنه....
عکسا هم همه عالی بودن
منم با افتخار لینکتون کردم


ممنون عزیزم مرسی خوشحالم از اشناییتون