نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

گفتنی ها برای نورا...

1391/10/18 1:42
نویسنده : مامان مهسا
693 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به نور آسمانم!!

دخترم ،آرامش جانم،روشنایی قلبم،آمدنت از سرزمین نور به کره خاکی را خوش آمد میگم!!!

الان که شروع به نوشتن کردم بعد از تلاش فراوان من‚که تو بخوابی و بالاخره خوابیدی.آذرماه سال گذشته هنوز از وجودت که درمن شکل گرفته بود خبر نداشتم.2روز دیگه نمونده شب زیبای یلدا داره میاد امسال در کنار تو و بابا علیرضا شب یلدارو جشن میگیرم آخه پارسال اینطور روزایی جهرم بودم و شب یلدا رو خونه دایی مرتضی ،تولد زندایی یلدا بود.10دیماه  با انجام آزمایش خون معلوم شد باردار هستم همون لحظه حس عجیبی بهم دست داد با تمام وجود خوشحال شدم و حس مادر شدن تمام وجودم رو فرا گرفت و از اینکه این 9 ماه به سلامتی بگذره وتموم بشه.توی این 9 ماه که حامل تو با تمام وجود بودم مسافرت زیاد داشتیم اولین سفرمون دبی بود حدودا”2 ماه از بارداریم میگذشت مابقی رو توی راه بندر عباس -جهرم سیر کردیم که بالاخره واسه زایمانم جهرم ماندگار شدیم.

خانوم دکتر متخصص زنان و زایمانی که زیر نظرش بودم با نوشتن یه سونو گرافی واسه آخرین بار تاریخ دقیق زایمان رو مشخص کرد البته من تقاضای عمل سزارین داشتم که اومدن تو رو2 هفته به جلو می انداخت.به جون مامان عجله ای واسه اومدنت نبود فقط به دلیل حفظ سلامتی شما یه کوچولو هم به خاطر خودم!!!

تا اینکه در 21 مرداد ماه91اوج گرما وبه قولی خرما پزون خودمون که مصادف با شب 23 ماه رمضان(شب قدر)ساعت10 دقیقه به 5 بعد از ظهر در بیمارستان پیمانه جهرم چشم به این دنیا گشودی ودنیای من وبابات رو پر نور و زیبا کردی.

قدمت مبارک خوش اومدی مامان جون!!!

دکتر متخصص زایمان :سرکارخانوم دکتر طاهره پور دست

دکتر سونو گرافی (تشخیص جنسیت وسلامت جنین): سرکار خانوم دکتر مهناز عابدینی «بندر عباس»

ماه تشخیص جنسیت دربارداری:ماه ششم

ماچ ماچ ماچ!!!

این عکس 2 روزگی نورا جان‚!!!

ادامه دارد....منتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 21:58
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید