نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

تقدیم به نورایِ خاله (پیشاپیش تولدت مبارک)

1392/5/10 16:49
نویسنده : مامان مهسا
430 بازدید
اشتراک گذاری

نورایِ نازِمن این متنِ زیبا رو از طرف خاله محبوب که دل نوشته ای از خودش هست رو به شما تقدیم کرد واسه تولدت،اینجا به یادگار ثبت میکنم .

ای بهترین و عزیزترین آغازگر خوبیها

نورا جان : گلِ یک دونه یِ گلدونِ بلورِ زندگی

به چه مانند کنم  ،  نام زیبای تو را

به چه مانند کنم ، چهره ی زیبای تو را

به چه مانند کنم ، کمان ابروی تو را

به چه مانند کنم  ، دو چشم شهلای تو را

به چه مانند کنم ، رنگ چشمان تو را

به چه مانند کنم ، حلقه ی گیسوی تو را

به چه مانند کنم ، گونه ی زیبای تو را

به چه مانند کنم ، سرخی لبهای تو را

به چه مانند کنم ، گرمیِ دستان تو را

به چه مانند کنم ، خنده ی زیبای تو را

به چه مانند کنم ، تناسُب اندام  تو را

نتوانم ، نتوانم  . . .

دُردانه یِ من ، عزیز خاله ، چنان نام  زیبایت ماه شبهای تارم باش ، خورشید آسمان بی فروغم باش ،ای روشنایی بخش قلب و دیده ی خاله ، هر روز صبح چشمهایم به امید دیدن روی زیبایت که کنار قاب عکسی خود نمایی میکند ،باز می شود. وجودم با دیدنت جان مضاعف می گیرد.

تو گل سرخ منی

تو گل یاسمنی

تو چنان شبنم پاک سحری

نه ، نه ، از آن پاکتری

تو بهاری ، نه  بهاران از توست

از تو میگیرد وام ، هر بهار این همه زیبایی را

هوس باغ و بهارانم نیست

اِی بِهین باغ و بهاران تو

نورا :،بهار هستی بخش تولدت مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم مامان نیکان
10 مرداد 92 17:51
نورای عزیز منم پیشاپیش تولدت رو بهت تبریک میگم .از مامانی هم تشکر میکنم واسه پذیرش دوستیمون


ممنون خواهش میکنم
مامان آوا
10 مرداد 92 18:04
چه خاله ی ماهی



مرسییییییییی خالۀ نورا همشهری شماست شیراز زندگی میکنه
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن)
10 مرداد 92 19:21
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن( ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ... با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ... *هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل *خرید آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دریافت آنی فایل پس از واریز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ... http://upshoping.mihanblog.com/
فرناز خاله آرسن جون
10 مرداد 92 23:42
دست خاله مهربون درد نکنه با دادن بهترین هدیه دنیا واسه خوشگل خانوم من میدونم خاله نورا چقدر دوستش داره ،خاله ها یه جور دیگه دوست دارن(خود تحویلی کردم ) در ضمن پیشاپیش مبارک عسلکم


واقعاً همینطورِ، ممنون عزیزم
شقایق مامان آرشا
11 مرداد 92 9:12


ممنون
مامان آوا
11 مرداد 92 14:04
کاکو گفتم مثل منه ، نگو که همشهریمه


ها کاکو والا چه بکنیم دیگه
فرناز مادر آتیلا
11 مرداد 92 17:23
چه خاله مهربونی............دستش درد نکنه ........پیشاپیش تولدش و تبریک میگم .........


مرسی خاله فرناز
سارا
11 مرداد 92 21:46
سلام عزیز خاله خوبی؟خاله دلش برات تنگ شده
پس کی میای پیش آدرینا جونم
پیشاپیش تولدت مبارک عزیز خاله


ممنون خاله جون میایم ایشاله مرسی که بهمون سر زدیآدرینا جونم رو ببوس
مامان نیروانا
12 مرداد 92 8:03
نورای عزیزم، از حالا تولد یک سالگیت رو تبریک میگم نوردیده! مرسی از خاله ی بااحساست با اینهمه تراوشات قشنگش. خدا همه تون رو محکم توی دستای خودش نگه داره. هزار بوسه به روی ماهت فرشته ی کوچولو در آستانه ی یک سالگیت


ممنون خاله فریبا جونم
مامان فرزانه
12 مرداد 92 16:56
پیشاپیش تولدت مبارک خیلی خیلی دوستون دارم روی ماه نورا جونم رو ببوس


مرسیییی خاله فرزانه جون
مامان ستیانفس
13 مرداد 92 14:17
به به چه خاله خوب ومهربونی
خدا حفظش کنه واستون


عاشقشه روزی چند دفعه واسش زنگ میزنه و حالش رو میپرسه خاله ها همه مهربونن.یکیشم شما
مامان فهیمه
14 مرداد 92 16:39
عزیزم نورای نازم تولدت مبارک
چه متن زیبایی دست خاله ی مهربونت درد نکنه


مرسییییییی خاله دست شما هم درد نکنه که به ما سر میزنید و تولدم رو تبریک گفتید