نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

اولین جمعۀ زیبای مرداد ...

1392/5/4 16:51
نویسنده : مامان مهسا
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

الان 3 شبِ که نورا خانمی خیلی بیقراری میکنه و هر از 2 ساعت بیدار و نق نق میکنه اما دیشب خیلی بد بود نزدیکِ ساعت 2 بودکه نورا خوابید البته بعد از حسابی گریه کردن به محض اینکه چراغ خاموش میکردیم صدای گریه اش بلندتر میشد و نگاه به تختش میکردو تازگیها هم یاد گرفته هرچی رو میخواد به اون اشاره و اِیه اِیه  میکنه و به زور اون رو میخواد و بالاخره هم میگیره .وامان از دستش و بد اخلاقی های خانم اول از همه که اصلاً نمیزاره گل سر واسش به موهاش بزارم دوم اینکه نمیزاره کفش یا دمپایی پاش کنم سوم اینکه خانوم خانوما اصلاًغذا نمیخوره و این موضوع باعث نگرانیِ من شده .

من یه تعداد عروسک از زمان مجردیم که برمیگرده به 12 سالِ پیش ، اونها رو نگه داشتم تا چند روز پیش که واسه نورا بیرونشون آوردم 3 تا عروسک هم که بابایِ خدا بیامرزم زمانی که من تازه دنیا اومده بودم واسم از فرانسه آورده بود که همه اینها رو در اختیار خانومیِ نازم گذاشتم تا بازی کنه و اتفاقاً نورا خیلی بهشون علاقه نشون داد. آخه نورا زیاد اسباب بازی داره اما چندتاش رو بیشتر از همه دوست  داشت و من پیش خودم میگفتم این همه چرا نورا با این عروسکها بازی نمیکنه اما خدا رو شکر اینطور که معلومه همگی اونها رو دوست داره و بازی میکنه .البته  این 2 ،3روزه خیلی این علاقه فوران کرد.

اما از امروز که نورا جونم رو بردیم ساحل پارک غدیر و خوشبختانه آب مد (بالا) بود و نمیخواستیم مسیری رو تا رسیدن به آب روی اون ماسه های داغ راه بریم. اما نورا مثل دفعات قبل خیلی خوشش نیومد واصلاً راضی نشد پا به آب بشه و آب بازی کنه ...ولی روی هم رفته خوش گذشت. هوا هم خوب بود باد خوبی میوزید و گرما آزار دهنده نبود .

نورا جون عکس زیاد داره و من واسه انتخاب اونها برای وبش میمونم که کدوم یکی رو بزارم اما خوب سعی میکنم بهترینها و جذابترینش رو بزارم گرچه همه خوشملن.

اول ازهمه عکسهای  رفتن ناناز مامان  به کنارِ دریا

این عکسها رو در مسیر برگشت بابایی با موبایلش گرفت

اینم عکسهای بعد از دوش گرفتن نورا وقتی از ساحل برگشتیم.

 

 

پی نوشت:

ساعت 6 آماده شدیم یه سر بریم بیرون هم کار داشتیم هم یه دوری زده باشیم عصر جمعه ای رو

اما خوب نشد دیگه میدونید چرا ؟

ماشین روشن نشد .هههههههههههههههههقهقههخندهقهقههخنده

اما در عوض حسابی عکسهای خوشمل خوشمل از نورا گرفتم برید ادامه مطلب :

برید شما !

ای بابا برید دیگه انرژی میگیریدقلبقلبچشمکنیشخند

این یه نمونه اش:


 

محل شارژ روحیه

ظهر وقتی علیرضا از سر کار میاد نورا فوراً دست بابایی رو میگیره میبره سمت حمام و میگه ابِ ابِ آخه علیرضا به محض اینکه رسید بعد از لباس عوض کردن میره داخل حمام و دست و پاش و صورتش رو اب میزنه نورا هم اینو میدونه .

آخی تموم شد یه بار سنگین رو دوشم بود این عکسها رو واستون آپلود کنم ببینید.

مرسییییییییییییییی از همراهیتون دوست جونیایِ خودمممممممممممممم

دوستون داریم

بگید ببینم انرژی گرفتیدقلبلبخندقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان کوثری
4 مرداد 92 16:29
با سلام
تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست:
حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد
http://temparti.blogfa.com/
انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین
تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و...
انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون)
انواع قاب و فریم عکس

ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه
ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن

همه جوره در خدمت شما هستیم
طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن
منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید


ممنون که خبر کردید چشم حتما
مامان آوا
4 مرداد 92 17:02
خاله مواظب باش از اون بالا نیفتی تو دریاخیلی خوشتیپیا .چه جراتی داشته مامانی که تو این هوای گرم این دخملی رو به کنار دریا برده .


هههههههههه جاتون سبز
مادر آتیلا
4 مرداد 92 20:19
سلام عزیزم ....چه عکسهایه قشنگی گرفتی ....فقط نمیدونم چرا نوشته هاتونو نتونستم بخونم یه مشکلی داره وارونه اومده......


ممنون، چرا عزیزم ؟
ویدا
4 مرداد 92 22:07
دختر نازمون رو ببوس
آرام هم اوایل اصلا" دوست نداشت بره تو آب، از اینکه پاهاش شنی بشه خیلی بدش می یومد ولی الان باید به زور از تو آب درش بیاری


ممنون که به یادمون هستی چشم حتما شما هم ارام جون رو ببوس.
مامان بنیتا
5 مرداد 92 3:16
وای عزیز دلم چه قدر رنگ زرد بهت می یاد...خیلی خوردنی شدی با این لباس و عینکت
آفرین به مامان خوش ذوق با این همه عکسای خوشگلی که از گل خانوم گرفته..تا ما با دیدنش کلی کیف کنیم


شما لطف داری عزیزم ممنون
اعظم
5 مرداد 92 13:28
عزیزم چقدر ماشا.. دختر نازی داری خدا حفظش کنه .من که واقعا با دیدن عکسای نورا جون لذت میبرم و انرژی میگیرم
البته از خودت هم به دنیا ممنونم که از دریا عکس گذاشتی خیلی لطف کردی نمیدونی چقدر خوشحالم کردی


خواهش میکنم دوستم خوشحالم که خوشحال شدی
فرناز خاله آرسن جون
5 مرداد 92 13:31
خاله اون تایت زرد رنگت رو به من قرض میدی خیلی قشنگه آخه موهاتم که گیره زدی خیلی ماه شدی عسلم خدا باباتون رو بیامرزه ،نورا جون با عروسکها بازی کنه و بزرگ بشه یاد بابایی جون کنه در ضمن همیشه به گردش و شادی


قابل نداره خاله جونم خدا رفتگان شما هم بامرزه مرسی همچنین شما ارسن من رو ببوس.
مامان نیروانا
5 مرداد 92 14:10
عزیزم دستت درد نکنه اینهمه عکس خوشگل از الهه ی نور برامون گذاشتی. الان در سطح بالای انرژی هستم حسابی. پس حسابی ببوسش [h
فریبا جون خیلی خوشحالم کردی بهمون سر زدی نیروانا جونم رو ببوس با انرژی
مرتضی
5 مرداد 92 14:36
تقدیم به نورا و مامانش


ممنون .
الهام مامان محیا
5 مرداد 92 15:57
خسته نباشید عزیزمواقعا عکسهای قشنگی بود از کی نگه داشته بودی؟!!!!!
راستی عسل خاله ماشالاه چه تپل موپل وخوردنی شده.بووووووس


مرسی ممنون این عکسهای هفته پیش بود.
سارا
5 مرداد 92 16:50
سلام عزیزم
امروز که به وبلاگ نورا جون سر زدم کلییییییییییی ذوق زده شدم با این عکسای خوشگل نورا
ماشالا چه لباسای قشنگی
این خوشگلی نورا جون و خوش ذوقی مامانی رو میرسونه
یه دنیا سلامتی واسه نورا


ممنون سارا جون شما نظر لطفتِ عزیزم سایدونه من رو یه عالمه ببوس
فرناز مادر آتیلا
5 مرداد 92 18:55
سلام گلم .....مگه میشه عکسهای خوشگل خانم و دید و انرژی نگرفت ...ماشالله یکی از یکی خوشگلتر بود........


مرسیییییییییی خاله خانمی
مامی آوید
5 مرداد 92 19:48
وایییییییییییییییی چقدر عکس!!!!!!! همه هم که خوردنیییییییییییییی!!!!!!! ماشالاا به نورای بلااااااااااا...خنده هاتو قربون برم من خالهههههههههههههههه...

چقدر نازی توووووووووووو...بخورمتتتتتتتتتتت...

بوسسسسسسسسس

مامانی اسپند یادت نره لطفاااااااااااااا




خدا نکنه خاله ممنون از لطفت، خاله چشم حتما


خاله زوزی
7 مرداد 92 2:11
سلااااام
وای خداااااا. خاله به قربونت بره. چقد تو ماهی عزیزم
خیلی دوست دارم خیلی
کاش من پیشت بودم درسته قورتت میدادم خوشگل من
خاله زوزی آپ شده مامان جون بیا زود پیشم
از طرف من خیلی بوس کن این خانومی رو
در پناه خدا باشه الهی


قربون تو خاله مهربونم چشم حتما سر میزنم
مامان آبتین
7 مرداد 92 10:40
وااااای چه عکسهای ماهی؟؟؟؟ البته و صد البته خودت ماهی که عکسها ماه شدن ولی نوشته ها برای من علامت سوال بودن و نتونستم بخونمشون .


درضمن دوست خوبم ما اهل نی ریز هستیم .


به سلامتی الهی همیشه سالم باشین ممنون شما لطف داری فدات شم.
مامان فهيمه
7 مرداد 92 22:13
عزيزم نوراى قشنگم الهى زنده و سلامت باشى
هميشه به گردش و دريا
دوستم شايد داره دندون درمياره كه شبا بيقراره
جاى من كلى نوراى خوشمزمو ببوس عزيزم


چشم دوست خوبم ،من هم همین فکر و دارم ممنون کهخ بهمون سر زدی
محدثه
9 مرداد 92 16:56
وای مهسا از دیروز که دیدمش هی دلم براش تنگ میشه دوس دارم زودی ببینمش جیگر طلا از طرف من کلی ماچش کن


سلام خوبی چطوری با زحمتهای ما قربون تو انشاله شما تشریف بیارین خوشحال میشیم .
مامان ثنا
9 مرداد 92 23:33
سلام مامانی. چه عکسای خوشکلی از نورا جونم گرفتی. فقط من یه پیشنهاد دارم. البته شاید سلیقه شما اینطور نباشه. ولی به نظر من چون مام مامانا در درجه اول وبلاگا رو برای این ساختیم که دفتر خاطراتی بشه برای نی نی هامون. سعی کن مخاطبت نورا باشه. اینطور بعد ها که میخونی راحت تر میتونه با متن ها و عکس ها ارتباط برقرار کنه و ازشون لذت ببره. چون دقیقا حس میکنه از اون موقع باهاش حرف میزدی. البته این نظر منه. هر چی صلاح میدونی تو وبلاگ دخمل گلت اجرا کن عزیزم. بوووووووس برای نورا جونم و مامانش

ممنون دوست خوبم از پیشنهادت مرسی که به ما سر زدی شما هم ثنا جون رو یه عالمه ببوس.
مامان آوا
10 مرداد 92 14:01
نورا خانم کم کم داره یکسالت میشه ها .پیشاپیش میلادت مبارک نورا جون.


ممنون خاله جون
مریم مامان نیکان
10 مرداد 92 15:23
عزیزم واقعا که نورا هستی از این صورت به این زیبایی نور و روشنایی میباره خدا حفظت کنه


ممنو نمریم جان مرسی که به وبمون اومدین
ریحانه مامان رز گل
10 مرداد 92 16:14
سلام دوست خوبم ما با یه آپ کوچولو منتظریم مرسی که بهمون سر زدی اینم برای دخمل خوشملم

وااااااااااااااااااااااای چه عکسای ناناسی به به چقدر عروسک


خواهش میکنم مرسی که خبر دادی ممنون خاله جون قابل نداره
شقایق مامان آرشا
11 مرداد 92 9:18
خیلی قشنگ بودن و انرژی گرفتیم
ساحلم خوب دلبری کردییی نا ناز


مرسییییییییی اره بابا نوراست دیگه
مامان آوا
11 مرداد 92 12:45
عشقم عزیزم ماشاالله خیلی نازه خدا نگهش داره


خاله جونم به ما خیلی لطف داری آوا رو ببوس
مامان ستیانفس
13 مرداد 92 14:20
عزیزم،چقدر عینک بهت میاد نفسیدوستت دارم وکلی میبوسمتعکسهات خیلی ناز هستن[قلب

رنگ دریای جنوب هم مثل دریای شمال پریده


اره واقعاً رنگش پریده به نظرم گرمازده شده هههههههههه
ممنون از لطفت خاله چشم .