نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

برای نورا...

1392/5/21 15:31
نویسنده : مامان مهسا
731 بازدید
اشتراک گذاری

سال گذشته امروز شیرین ترین و قشنگترین روز زندگیم واسم رقم خورد منتظر بودم که هرچه زودتر من رو به اطاق عمل ببرند که بالاخره ساعت 10 دقیقه به 5تو فرشته آسمونی به دنیا اومدی و هنوز صدای جیغ گریه ای که کردی توی گوشمِ  . نورایی من با تولدت ،من هم متولد شدم با تو که روز به روز رشد میکنی و بزرگ میشی دارم بزرگ میشم و رشد میکنم وزندگی میکنم ودر مکتب عشق و صفا و سادگی و معصومیتت دارم درس میخونم. از خداوند میخوام که همیشه حافظ گلِ نازم باش و ازش سپاسگذار و شاکرم .

در این دو سطر زندگی رو واسه اینکه وقتی بزرگ شدی و نوشته ها مو خوندی خلاصه میکنم :

زندگی را از طبیعت بیاموز : چون بید متواضع باش،چون سرو راست قامت،مثل صنوبر صبور،مثل بلوط مقاوم،مثل رود روان،مثل خورشید با سخاوت و مثل ابر با کرامت باش.

زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن ....بخشیدن....و فراموش کردن ....بخند ،ببخش و فراموش کن.

تولدت مبارک

♥از تولد تا 12 ماهگی


       

   

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان فرزانه
21 مرداد 92 16:31
عریرم تولدت مبارک انشالله تولد 120 سالگیت


ممنون خاله
هدی مامی مه نیا
21 مرداد 92 16:59
تولدت مبارک عزیز خاله


محدثه
21 مرداد 92 17:29
تولدت مبارک عشششششششقم


ممنون خاله جونمراستی مامانم اینجاست سلامتون رو میرسونه
پونه
21 مرداد 92 17:35
تولدت مبارک نورا جون


ممنون پونه جون
فرناز خاله آرسن جون
21 مرداد 92 19:30
پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک
نورا جان عزیز دلم تو الان خیلی کوچولویی بزرگ که شدی شاید کارهایی که مامانی و بابایی برات میکنن تو یادت نباشه ،این یادداشت رو میذارم بزرگ که شدی یادت باشه خیلی خیلی مواظب مامانی و بابایی باشی و همیشه قدرشون رو بدونی وقتی قدر اونارو بدونی یعنی اینکه بزرگ میشی یعنی اینکه رشد میکنی یعنی اینکه پس از گذشت ماهها و رسیدن جشن تولدت آماده ای برای اینکه اعلام کنی من یه سال دیگه از سالهای زندگیم رو سپری کردم دوستدارت خاله فرناز


زبونم قاصر نیست نمیدونم چطور از شما تشکر کنم مرسییییییییییی
مامان ستیانفس
21 مرداد 92 22:05
ماشالله به این فرشته ناز ودوست داشتنی تولدت مبارک عسلم
مامان ستیانفس
21 مرداد 92 22:05
خصوصی ی ی ی ی ی ی ی
مامان آنی
22 مرداد 92 13:12



فرناز مادر آتیلا
22 مرداد 92 21:04
تولدت مبارک عزیز دلم


مرسیییییییییی
اعظم
23 مرداد 92 12:06
ماشا.... به نورا جون که هر روز زیباتر از روز قبلش میشه
چه روایت تثویری جالبی بود مهسا جون


خوشحالم که خوشت اومده خاله اعظم جون
شقایق مامان آرشا
23 مرداد 92 17:37



ممنون
elina
24 مرداد 92 13:10
بزنم به تخته چقدر دخترت ماهه.از عوض من یه بوس آبدار از لپش بگیر.


ممون الینا جون چشم حتما .
مريم مامان نيكان
24 مرداد 92 16:14
اين نشان دهنده 12 عكس و 12 ماه زندگيست ممنون به اين حس زيبايي كه به پدر و مادرت بخشيدي


گل گفتی دوستی
مامان نیروانا
30 مرداد 92 7:52
هزاران سال جاودانه باشی الهه ی نور، چونان خورشید!
میبوسمت عزیزدلم. هزارماشالا به روی ماهت، به جشن تولد خوشگلت، به عزیزانت که اینهمه برات زحمت کشیدن. همیشه شاد باشی عزیزم




ممنون خاله خیلی خوشحال میشم وقتی کامنتهای زیبای شما رو میبینم خاله فریبا سرافرازمون میکنی میای پیشمون
مامان عاشق
30 مرداد 92 8:33
365 روز عاشقی، چقدر زیباست


خیلی زیباست بی نهایت