نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

جهرم

1392/6/15 14:23
نویسنده : مامان مهسا
922 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم ما از 5 شنبه هفته گذشته اومدیم جهرم هستیم و تا دیشب دسترسی به اینترنت نداشتم اول از همه بابت کامنت های زیبایی که گذاشته بودید تشکر میکنم .و از همگی شما ممنونم که به یاد ما هستید و بهمون سر زدید ماهم شما رو دوست داریم .

در اولین فرصت سعی میکنم  چند تا عکسی رو که از نورا گرفتم واستون بذارم آخه اینقدر درگیر کار هستیم که وقت عکس گرفتن از نورا رو هم ندارم البته اتفاقهای خاصی هم نیفتاده تو این مدت ،دلمون واستون خیلی تنگ شده بود . قلب اینم یه بوس سفارشی از طرف نورا برای شما دوستان گلماچ

   بعد نوشت :الان نورا خوابیده فرصت کردم عکسش رو بذارم

اینجا رفته بودیم خونه پسر خاله ام، نورا ، سمت راست نورسا دختر پسر خاله ام و سمت چپ آنسه دختر داداشم(عزیزای من الهی فداتون شم)

خانومی داخل حیاط خونه مامان جون مهری داره با آنسه آب بادی میکنهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان فتانه
15 شهریور 92 15:21
خوش بگذره سفر خانمی...ما منتظریم


ممنون عزیزم
مامان سونیا
15 شهریور 92 15:28
ماهم دلمون تنگ شده با عکس بیا
د


چشم حتما
الناز مامان طاها
15 شهریور 92 16:08
خوش بگذره عزيزماينم بووووسسسس واسه عروسك خانم خاله


ممنون الناز جونم
خاله زوزی
15 شهریور 92 17:23
سلام سلام
سفر بخیر مهسا جونی. کجا برداشتین بردین دختری رو. دلمون براش یه ریزه شده بود.
زوده زود عکسای نورا جونی رو برام بذارین. دل تو دلم نیست.
ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره



سلام زهره جون پیغامت رو گرفتم مرسی که به من اطمینان داری دوستم دراولین فرصت تماس میگیرم چشم ححنما عکساشو میزارم
الهام مامان محیا
15 شهریور 92 17:31
آره بابا نگرانتون بودیم...
منتظر عکسهای خوشملی هستیم.
راستی لینک محیا کو؟؟؟پاک شده؟!!!


ما خوبیم چشم حتما شما در ارشیو لینکهامون هستید فدات شم
شقایق مامان آرشا
15 شهریور 92 20:11
حسابی خنک شدی


اره خاله جون
مامان آوا
15 شهریور 92 22:37
به به میبینم به ما نزدیک شدین چرا پس نیمدین این دور برا


قابل نیستیم دیروز هم خواهرم اینجا بود هرچی گفت بیا بریم شیراز نتونستم با نورا واسم سخت بود خیلی شیطون شده.
هدی مامی مه نیا
16 شهریور 92 3:31
امروز دخترک قصه‌های من

به دو سالگی سلام می‌کند

و من در بهت این بالندگی مبهوت،

خدایم را شکر می‌کنم،

با لذت و تحسین نگاهش می‌کنم.


دوست عزیز
منتظر حضورتون در جشن تولد هستم.




با کمال افتخار چشم حتما میایم
مامان نوژا
16 شهریور 92 7:35
خوش بگذره عزیزم


مرسی عزیز
مامان آوا
16 شهریور 92 11:52
همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است . . .

روز دختر بر نورا جون مبارک




ممنون خاله روز دختر بر آوا جونم مبارک
اعظم
16 شهریور 92 13:07
نورا جون هم که مثل همه بچهه ها عاشق آب بازی
همیشه به سفر و گردش باشید عزیزم


ممنون اعظم جان
مامان تینا و رایان
16 شهریور 92 15:11
خوش بگذره جوجوها


مرسی
فرناز مادر آتیلا
16 شهریور 92 19:39
خوش بگذره بهتون عزیزم...........مواظب دخمل خوشگلمون باش.......


ممنون چشم حتما
مامان آیسا
16 شهریور 92 21:12
ای جونم خیلی دخملیمون خوشمله


مرسی لطف دارید
فرناز خاله آرسن جون
17 شهریور 92 21:20
همیشه تو سفر و گردش ،نورا جون ما خاله با عکسهای جدید برگردی دلمون براتون تنگ شده


ممنون خاله فرناز چشم حتما
مريم مامان نيكان
18 شهریور 92 16:01
قربونت برم كه همش تو سفري انشالله هميشه به خوشي .راستي با تاخير نورا جونم روزت مبارك


ممنون خاله
مامان فهيمه
19 شهریور 92 12:02
واسه نوراى ناز دوست داشتنى
خدا حفظشون كنه


ممنون خاله جونی
مامان ثنا
19 شهریور 92 22:16
ایشالله که همیشه خوش باشید عزیزم. نورا جونمو ببوس


مرسی چشم حتما
مامان حسنا
19 شهریور 92 22:25
نورا عسلی روزت مبارک....
قربونت برم که کلی دلم واسه اون شکل ماهت تنگ شده بود


خدا نکنه خاله مرسی حسنا رو ببوس