نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

پاییز...

1392/7/1 12:01
نویسنده : مامان مهسا
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره پاییز

اما نه(( فصل خزان)) زرد

دوباره پاییز

اما نه فصل اندوه و درد!

دوباره پاییز

فصل زیبای سادگی

دوباره پاییز ،موسم شدید دلدادگی

من دختر پاییزم ...

پاییز رو دوست دارم به خاطر غریب و بی صدا آمدنش/ رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش/ خش خش گوش نواز برگهایش / صدای نم نم باران های عاشقانه اش / پاییز را دوست دارم به خاطر رفتنش / خیس شدن زیر بارانش

یاد ایام پاییز و بوی ماه مهر بچگی به خیر چند روز مونده بود که تابستون خدا حافظی کنه و پاییز بیاد بوی خوش کتاب و دفتر و لباس و کیف کفش نو مشاممون رو پر میکرد اول مهر صبحی که به عشق سر صف وایسادن و دیدن دوستامون در یه کلاس بالاتر با ذوق از خواب ناز میپریدیم و  ناشتا خورده، نخورده یا یه ساندویچ نون و پنیر و گردو تو دستمون و بدو بدو میرفتیم که یه وقت دیر نرسیم دلم ریش ریش میشه، لذت دیدن بارونای نم نم و ریختن برگ درختها تو حیاط مدرسه از پشت شیشه کلاس، منتظر هر چه زودترِ،خُردن زنگ تفریح ،لحظه شماری واسه زنگ ورزش و دویدن دنبال یه توپ قلقلی وای که صفایی داشت و عالمی بود همه گذشت!

دلم تنگِ اون روزاست خدایا ...

این واسۀ من تداعی کننده بوی ماه مهر و مدرسه است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان محیا
1 مهر 92 13:33
خیلی قشنگ وبااحساس بود
من که از صبح تا حالا اصلا دل و دماغ کاری رو ندارم دلتنگ اون روزا شدم دلم میخواست منم اول مهر میرفتم به مدرسه


ممنون منم همینطور به همین دلیل این پست رو نوشتم شاید یه کوچولو دلم خالی شه 💋💋💋
مامان محیا
1 مهر 92 13:38
چرامن تو لینک دوستانتون نیستم


فدات شم شما در ارشیو لینکهامون هستین دوست خوبم قهر نکن بهت نمیاد دوستی
الناز مامان طاها
1 مهر 92 14:14
آره واقعا آدم دلش تنگ میشه واسه تک تک ثانیه هاش....
خیلی زیبا نوشتی عزیزم
ببوس عروسک خانم خوشگلو


اره واقعاًهمینطوره مرسی عزیزم چشم حتماً
مامان محیا
1 مهر 92 16:23



ممنون
اعظم
1 مهر 92 20:44
به به میبینم هم فصلی پیدا کردم .منم متولد مهرم و هر دو شدیم دختر پائیز
پس به افتخار خودمون
متنت واقعا زیبا بود مهسا جونم


خواهش میکنم دوست پاییزی من قابل شما رو نداشت
مامان هدیه
2 مهر 92 0:59
اگه معلمتون بودم حتما بهتون بیست میدادم
ما هم آپیم بهمون سر بزنین


مرسییییییییی چشم حتما میایم
الهام مامان محیا
2 مهر 92 9:09
آره میبینی چقدر حال وهوا و بوی این روزها متفاوته؟؟؟بوی درس وکتاب میده!!!
باز آمد بوی ماه مهر....


اره خیلی زیباست
الهام مامان محیا
2 مهر 92 9:11
البته الان مدرسه ها به بزرگی و زیبایی مدرسه های ما نیست... اکثرا شده اندازه ی یه خونه ی کوچیک و تاریک و غیر انتفاعی! فکر کنم زمان دخترهامون دیگه از این مدرسه ها خبری نباشه!!! متاسفانه


اره همینطوره امیدوارم که اینطور که شما میگی نشه خیلی بده
مامان نیروانا
3 مهر 92 8:01
پاییزت طلایی و پر از دلدادگی مهسا جونم در کنار الهه ی نورت که همه ی روزا و فصلا ازش نوربارون و طلاییه. ببوسش حسابی


ممنون فریبا جون چشم حتماً
مامان عاشق
3 مهر 92 10:44
یادش بخیر ، مدرسه، پاک کن ،مداد تراش
بابا اب داد
عجیب فصلیست پاییز


اره واقعاً
♥ نیم وجبی ♥
3 مهر 92 11:44
آدم واقعا دلش برای بچگیها و شور و شوق مدرسه تنگ میشه
چقدر با احساس نوشتی مهسا جون


مرسی اره همینطوره
الهام (مامان امیرعلی جون جیگرم)
3 مهر 92 15:04
سلام اینو بخونید:



البته من ننوشتما یکی برام فرستاده



ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس



http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....




من این بازی رو یه بار انجام دادم ولی به نتیجه ای نرسیدم.شما به نتیجه رسیدی واقعاً شکل رو دیدی؟


مامان نیکا
3 مهر 92 16:20
منم پاییزی ام...وقتی این پادشاه فصلها ازراه میرسه حالو هوام عوض میشه بهرحال پاییز مبارک...فصل غزلهای مرا کرده شام... حضرت پاییز علیه السلام...منم یه کوچولو به روزم


چه خوب دوستم چشم حتماض سر میزنم
مامان رها
3 مهر 92 16:42
خیلی زیبا بود
پادشاه فصل ها پاییز


مرسی
مسیحا
3 مهر 92 17:40
زیبا بود و دلتنگ کننده ، کلی خاطره برام زنده شد


ممنون خوشحالم که شما رو به عالم بچگی بردم
الهام مامان محیا
3 مهر 92 19:19
وای من به ده نفر فرستادم بعد هم رفتم چیزی نیومد و الکی چهره ها این ور اونور میشد
بعدش به شوهری گفتم کلی دعوام کرد که این جور چیزها میان برنامه ها وعکسها رو حک میکنن ومیدزدن!!!!!!چون به اینترنت وصلیم

شایدم از بین عکسها عشق آدم رو پیدا میکنن؟؟؟؟

شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه نگران نباش اما منم به نتیجه نرسیدم
مامان محیا
3 مهر 92 20:29
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....

واسه خودمم که فرستادی ههههههه

مادر منتظر
4 مهر 92 11:01
سلام مامانی مهربون نورا جون

ماشاالله خیلی دخملی ناز و خوشگلی دارین
خدا براتون حفظش کنه و سایه مامانی و باباییش همیشه بالای سرش باشه.

دست بابایی هم درد نکنه که اینقدر به مامانی کمک میکنه.
اگه باباییها کمک نکنن و همکاری نکنن که دیگه هیچی .
بیچاره همسر من سر ویارم پوستش کنده شد به خصوص ماه رمضون ولی خوب خیلی بهم کمک میکرد و حواسش بهم بود.
مطمئنم که نینی هم به دنیا بیاد نهایت همکاری رو میکنه این بابایی مهربون

به افتخار همه بابایی ها و همسرهای مهربون یه دست و هوررراااا




ممنون که به ما سر زدی.
مادر منتظر
4 مهر 92 11:39
سلام مامانی مهربون نورا

ممنون به وبلاگ ما اومدی

شما جزو لینک دوستان ما قرار گرفتی

خواهش میکنم مرسی
اتنا
4 مهر 92 11:58
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مادر منتظر
4 مهر 92 12:39
سلام مامانی نورا جون خوشگلمون

توی نت اگر بزنی آهنگ ( به طاها , به یاسین ) از علی فانی , فایل دانلودش رو برات میاره عزیزم.


دریافت کد نواهای مذهبی

اینم کد آهنگش هست برای وبلاگ خانومی

ممنونم عزیزم
مهناز مامان ترلان کوچولو
9 مهر 92 18:59
پاییز را میپسندم
چرا که تنها زمانی است که نیازی به پنهان کردن درد در صدایم و اشک چشمهایم ندارم
همه میدانند که سرما خورده ام


فدات شم مهناز جون جیگر تو]