نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

آرامش!

1391/10/18 1:39
نویسنده : مامان مهسا
379 بازدید
اشتراک گذاری

کنار تو فقط آروم می گیرم                                 پر از دلشوره ام هر جای دیگه

تو تقدیر منی بی لحظه بی شک                       چشات اینو بهم هر لحظه میگه

تو می خندی پر از لبخند میشم                         تموم زندگیم خوشرنگ میشه

صدای پای تو تو خونه هروز                                واسه من بهترین آهنگ میشه

تو که باشی همه دنیام                                    شبیه آرزوم میشه

روزای سرد تنهایی                                          تو که باشی تموم میشه 

چقدر خوشبختی نزدیکه                                  کنار من که راه میری

از این دنیا رها میشم                                      تو که دستامو می گیری

تو که خوشحال باشی خوب‚ خوبم                      دیگه از زندگی چیزی نمی خوام

حالا که دست تو ،تو دستامه                             چه فرقی میکنی کجای دنیام

با عشق تو همه دنیا به چشمم                        پر از تصویرهای خوب وشاد‚

به شوق بودنت حالا خدا هم                             به من یه قلب عاشق هدیه داده

                                  کنار تو فقط آروم میشم!!!

با وجودی که دور از خانواده ام هستم  ودل تنگشون میشم، اما اینجا در کنار علیرضا و نورا ، با عشقی که از وجودشون به من هدیه دادن و معنا بخش زندگیم هستن آرامش و حس میکنم. بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پ.
4 دی 91 16:56
سلام خوبين خدا واستون نگهش داره .

به وبلاگ منم سر بزنين خوشحال ميشم


ویدا
4 دی 91 19:54
آرامشت ابدی باد دوستم.


ممنون دوستی
پ.
4 دی 91 20:18
به وبلاگ من حتما بياين

سلام وب شما خیلی زیباست امیدوارم لحظات شیرینت رودرش ثبت کنی وممنون که به وب نورا جون سر زدی عزیزم
روزهای شیرین
4 دی 91 20:27
سلامممممم به به چه موجود خوشگلیه این خدااااااا! ماشا... خدا حفظش کنه!!!


ممنون عزیز دخملی شما هم خیلی نازه، قشنگم ،در ضمن خیلی وبتون جذاب و خواندنیه