نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

کنجکاوی!!!

1391/10/18 1:38
نویسنده : مامان مهسا
825 بازدید
اشتراک گذاری

نورا هروز که میگذره شیرینتر و بهتره بگم شیطونتر میشه دوست داره به همه جا وهمه چیز سرک بشه اول از همه عاشق TVنگاه کردن‚،چنان محو تماشای کارتون هایی که واسش میذارم میشه که نگو. وقتی واسه خرید میریم بیرون سوار ماشین که میشه فقط دورو برش رو نگاه میکنه ونمیگذاره که کوجکترین چی از زیر ذره بینش بگذره وخلاصه هرجای دیگه ،باکنجکاوی تمام بررسی میکنه ، به وضوح میشه حس کرد و دید مثلا” چند روز پیش من اونو خوابوندم روی تشکش و در حالی که اونو با حرف زدن و قربونت برم و هزار ترفند دیگه سر گرم میکردم، مشغول جمع و جور کردن خونه بودم .دفتر یادداشت خریدهای منزل رو هم گذاشته بودم که با اتمام کار بیام وسایل موردنیاز رو یادداشت کنم رفتم داخل اتاق واسه یه کار کوچولو و  فورا”برگردم که کار 2 دقیقه ای من 10 دقیقه طول کشیدچون نه این این روزا روی سینه بر میگرده خیلی مواظبش هستم. من خیلی وسواسم ،بهتره بگم بودم آخه با اومدن نورا کمتر شده چون تکه کلام علیرضا اینه که اولویت اول فقط با بچه جون‚ .اما بهتر چون مدتها تصمیم داشتم که وسواس رو از خودم دور کنم با اینکه دور نشده ولی کم رنگش کردم . خلاصه جون دلم واستون بگه که وقتی برگشتم دیدم که خانوم خانوما بر گشته روی سینه و مشغوله هر چقدر صداش میزدم ! نه بابا بی خیال مشغول بود....بهتره ادامش رو  نگم خودتون ببینید !!!چشمک

من : نورا!نورا!تعجبتعجب

نورا:مشغول بود.متفکر

آخه با صدای آروم اسمشو صدا میزدم بچم فکر می کرد که هنوز داخل اتاقم ! لابد دیگه این فکر و میکرد چون اصلا هیچ عکس العملی وتوجهی به صدای من نداشت.خنثی

من با صدایی بلندتر:نورا!نورا!چکار میکنی گلم ! که یهو دیدم سرشو بالا آورد و  با تعجب من و نگاه کرد.چشمتعجب

 بعد نگاهشو جوری کرد،متفکر که آره منو ببین مشغول کنجکاوی وبررسی هستم!

خجالتفرشتهفرشته ناز من!!!

الهی مادر بمیرم فکر کردم داری مشق شبت رو مینویسی قشنگم !!!آخه همیشه به خاطر همین کنجکاوییت  دنبال میمونی!!! مزاح بود!!!ههههههههقهقهه

خلاصه مطلب خیلی وقتتون رو گرفتم این کنجکاوی  رو میگفتم .

می بینید تورو خدا روزگار مارو ؟به چه روز افتادیم .وسواس باشی ،بعد الان خونه اینجور نا مرتب ! ای بابا به قول علیرضا اولویت اول همیشه  باکیه؟؟؟سوال

بچههههههههههههههههه جووووووووووووووووووووووون!!!تشویقخندهخندهخنده

GOOD BAYبای بای نه بابا شب به خیر ساعت از نیمه شبم گذشته GOOD NIGHT آخ

نورا محو تماشای TV

اگر کیفیت‚ عکسها جالب نیست با موبایلم گرفتم ببخشید!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محدثه
10 دی 91 11:06
مامان خودوم تنهاییه میخاد دکتر بشه ایشالا سامانتا خانم


ممنونم خاله جون که به ما سر میزنی ماهم دلمون تنگ شده