نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

ویروس...

1392/10/6 19:27
نویسنده : مامان مهسا
913 بازدید
اشتراک گذاری

نورا از دوشب پیش خود به خود(گلاب به روتون) افتاد رو استفراغ اما از دیروز صبح تا حالا خیلی شدیدتر و بدتر شده آخه با اسهالِ هر از نیم ساعت و تب همراه شده، دیروز بعد از ظهر بردیمش دکتر اما به هیچ کدوم از داروها جوابگو نیست ،هیچی نمیخوره هر چی هم بهش میدم فورا ً بالا میاره و دائم سرش رو میزاره رو بالش و ناله میکنه بچه ام، هرکار میکنم فایده نداره صد در صد فردا دوباره میبرمش دکتر آخه خیلی خیلی تو این 48 ساعت ضعیف و بی رمق شده ،خیلی نگرانم .نگراننگراننگران

من نمیدونم این ویروسهای لعنتی چی از جون ما میخوان دیگه ،آخه کی میخواین بساطتون رو جمع کنید و برید.

تا یه ذره این طفل معصومها جون میگیرن دوباره مهمون میشن بی دعوت واسه خودشون.خیلی رو میخواد والا صورتش وشیطان من که حالم داره ازش بهم میخورهسبزو فوق العاده عصبانی و کلافه ام از دستشکلافهکلافه

 بمیرم الهی نورا جونم از درد دندون درآوردن دیگه بنیه ای واسش نمونده الانم که اینطور !؟فعلاً که درگیراین ویروس لعنتی و پرستاری از خانوم کوچولوم هستم. تا ببینم دوباره کی میتونم بیام پیشتون الانم گلم خوابیده که وقت کردم بیام و این مطلب رو بنویسم.تو رو خدا اگر راهنمایی هست دریغ نکنید دوستهای خوبم واسم کامنت بزارید من خودم که هر راهی رو رفتم واسه بهتر شدنش تو این 48 ساعته،شاید کمک شما به دادم رسید.من خیلی کم طاقتم البته واسه نورا چون اصلاً نمیتونم بی حالی و کسلی و مریضیش و ببینم ، خودم و دارم از تو میخورم این دو روزه .جیگرم کبابِ واسه بچه جونم ناراحتاسترسگریهگریهگریه

منتظرتون هستم دوستهای خوبم.به من زنگ بزنمنتظر

خدایا...

اللهم اشف کل مریض

 امرزو نوشت:10/07

وضعیت نورا همچنان ادامه دارِ البته استفراغ کمتر شده اما اسهال همچنان پا برجاست .و یه خبر تازه الان دیدم که مروارید 13 ام، هم خودنمایی کرد.

وضعیت امروز نورا جون:

بعد از ظهرساعت6 نورا رو بردیم دکتری که پنج شنبه رفته بودیم آخه دکتر نورا پنج شنبه ها مطب نیست.

.الان ساعت(8:30) برگشتیم خونه،خانوم دکتر تا نورا رو دید نامه بستری 24 ساعته داد اما من و علیرضا توکل نکردیم ببریمش،ترسیدیم از اینکه نورا اذیت شه تو بیمارستان، بردیمش پیش دکتر خودش و وضعیت نورا رو توضیح دادم دارو جدید به اضافه داروهای دکتر قبلی رو تجویز کرد که استفاده بشه البته من همین اکتفا نمیکنم به تو صیه های شما دوستان خوبم عمل کردم به نظر خودم بهتر جواب داده و امیدوارم که خانوم کوچولوی نازم تا چند روز دیگه بهبودی کامل رو به دست بیاره اینم از خبر امروز ...

بیخبرتون نمیزارم خبری شد و وقت کردم میام و واستون میگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان محمدحسین
6 دی 92 19:19
سلام مامان مهربون... امیدوارم زود زود خب بشه این گل دختری...
مامان مهسا
پاسخ
سلام به روی ماهت دوستم امیدوارم
مامان محمدحسین
6 دی 92 20:03
راستش مامانی محمد من هم این چند روزه خیلی مریض بود و هیچ دارویی براش خوب نبود تا اینکه از طب سنتی استفاده کردم که خیلی خیلی خوب جواب داد...
مامان مهسا
پاسخ
میشه من رو راهنمایی کنی دوستم
مامان ستاره
6 دی 92 21:04
سلام عزیزم ... الهی فداش بشم من انشاالله که هر چه زودتر خوب شه عزیزم ... تجربه ای هم ندارم تا بهت کمک کنم عزیزم ... فقط براش دعا می کنم
مامان مهسا
پاسخ
الهی دورت بگردم ستاره ممنون از لطفت مهربون با محبتم.
مامان محمدحسین
6 دی 92 21:55
عزیزم برو سایت روازاده شربت اسهال رو اونجا نوشته فکر کنم با نام سرماخوردگی ...برای محمد خیلی خوب بود یا مثلا من برای گلوی چرکی محمد از این داروی زیر استفاده کردم: شکر تیغال نیمکوب + قدومه شیرازی +بالنگو هر کدوم کمی ، بعد با آب جوش یا برای اسهال : کمی عرق نعناع+ عرق آویشن+ عرق پونه اما مرجع دقیقتر میخوای همون سایت دکتر روازاده عالیه خانمی... امیدوارم فایده داشته باشه.... منتظر بهبود نورا جان میمانیم...
مامان مهسا
پاسخ
مامان محمد حسین جون دستت درد نکنه دیشب جوشنده اویشن بهش دادم خیلی بد دارو به زحمت خورد چند قاشق بازم از راهنماییت ممنون عزیزم چشم.
مامان آوا
6 دی 92 23:32
مهسا جون . به نظرم به خاطر دندونش هست. شور نزن . لحظات سختی هست اما خوب میشه.
مامان مهسا
پاسخ
وای دوستی به خدا دارم از تو اب میشم نمیدونم باید چکار کنم کم کم دارم کم میارم کاش خودم مریض نبودم تا اینقدر کم حوصله نمیشدم خیلی بد دارو بد غذاست تمام سعی خودمو دارم میکنم اما هیچکدوم جوابگو نیست فقط خدا کنه به حق پنج تن که هر چه زودتر خوب شه.داره از بین میره از بس ضعیف شده .
مامان پارساجونی
7 دی 92 1:41
ایشالله بحق امام مهربونیا نورا جونم زودتر حالش خوب شه و مهسا جونو خوشحال کنه الــــــــــهی آمـــــــــــــــــــــــــینمنم براتون دعا میکنم تا شفاشو از امامرضا(ع)بگیرین تا همین فردا خوبه خوب میشه عزیزم غصه نخور
مامان مهسا
پاسخ
الهی فدات شم ممنون انشااله
مامان بنیتا
7 دی 92 2:34
آخی عزیزم الهی بمیرم که اینقدر حالت بدهدوست خوبم بنیتاهم چندماه پیش دقیقا همین مریضی رو گرفت هیچی نمی خورد و فقط ببخشید اسهال و استفراغ داشت چندتا دکترم بردیم ولی گفتن باید متاسفانه دورش بگذره تا خوب بشه فقط محلول او ار اس رو حتما بهش بده اگر نمی خوره توی شربت بریز و داروی گیاهی پلانتاژل هم برای بند آوردن اسهالش واقعا مفیده ...فقط یه چیز دیگه هم اینکه بنیتا توی اون دوران فقط لعاب برنج رو می خورد و چون براش قوت داشت به بهبودیش خیلی کمک کرد ببخشید طولانی شد امیدوارم هرچه زودتر گل دختر نازمون خوب بشه
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون بنیتا جونم خوبه هیچی نمیخوره خاله ors هم نمیخوره من دیگه کلافه ام نمیدونم باید چکار کنم به چه روشی بهش بدم غذا و دارو بخوره خسته شدم خودمم به خدا مریض شدم فقط خدا کنه هر چه زودتر خوب شه ممنون از راهنماییت دوستم.
مامان تینا و رایان
7 دی 92 7:44
خیلی ناراحت شدم عزیزم.. مراقب کم شدن اب بدنش باش اگه ادرارش کم هست یا گریه که میکنه اشک نمی ریزه نشونه کم ابی بدنشه...حتما ببرش دکتر مایعات زیاد بده بخوره- کته ماست و دوغ برای اسهال خیلی خوبه-لعاب برنج رو با نبات حل کن بده بخوره اینا برای اسهال خوب هستن-اب پرتقال و نارنگی فعلا نده رونده است-ایشالا بهتر بشه-
مامان مهسا
پاسخ
چشم شادی جون حتماً عزیزم ممنون از راهنماییت من که دیگه دارم ...
مامان نیروانا
7 دی 92 8:25
عزیزدلم، ایشالا زودتر خوب بشخ نی نی ناز ما براش دعا میکنم. ما رو بیخبر نذاری مهسا جون
مامان مهسا
پاسخ
نه فریبای عزیزم بی خبر نمیزارمتون فعلاً که همینطوره ادامه داره و ول کن نیست ممنونم که بهمون سر زدی.
مریم مامان مهتا
7 دی 92 8:28
سلام ما هم همگی درگیر سرماخوردگی هستیم واقعا خسته شدم بدترین قسمت هم دادن دارو به مهتاست چون نمی خوره ان شاا... همگی زودتر خوب بشیم و بچه ها زودتر
مامان مهسا
پاسخ
اره میدونم مریم جون واقعاً خسته کننده است امیدوارم هرچه زودتر همگی خوب شیم.
منصوره
7 دی 92 9:19
نازی عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
7 دی 92 11:14
سلام مهسا جون اینی که میگم خیلی نتیجه داده خواهر کوچیک من زمان جنگ بدنش عفونت میکنه اسهال و استفراغ شدید داشته اینو مامانم از یه کتاب پروفسوری میخونه و فوری نتیجه میده یه کم یخ بردار فقط یخ بعد روش عرق نعنا بریز خوب حلش کن تو یخ بعد یه کم شکر اضافه کن بده بخوره چند بار اینکارو بکنی تو روز اسهال و استفراغش قطع میشه ایشالله زودی خوب میشه
مامان مهسا
پاسخ
فدا ی تو فرناز قشنگ و مهربونم چشم دورت بگردم حتماً امیدوارم اینو بخوره
سمانه(مامان سروش)
7 دی 92 12:16
آخ که این بچه ها تا بزرگ بشن حسابی جونمونو میگیرن،نگران نباش عزیزم ایشالا رفع میشه ولی حتما باز ببرش دکتر و ما رو بیخبر نذار
مامان مهسا
پاسخ
اره به خدا ممنون چشم حتماً
مامان تینا و رایان
7 دی 92 13:14
الان حالش چطوره عزیزم؟
مامان مهسا
پاسخ
وا ی شادی جون همونطور که گفتی لعاب برنج با یه ذره نبات بهش دادم اما فایده ای نداره ،بی جون افتاده و منم بالا سرش گریه دارم باباش که اومد میبرمش دکتر خیلی میترسم خیلی اصلا حال نداره
مامان محیا
7 دی 92 14:11
وای خدای مناین چ فصلیه همه مریض اندتورو خدا هر خبری شد مارو خبر بده دلواپسیم
مامان مهسا
پاسخ
چشم حتماً مرسی که اومدی پیشمون من که خیلی
الناز مامان طاها
7 دی 92 14:56
خيلي ناراحت شدم مهسا جون،واسه اسهال بهش حريره سنجد بده،يا ميتوني تو همون لعاب برنج كه شادي جون گفته پودر سنجد و اضافه كنيحتما ببرش دكتر خداي نكرده اب بدنش تموم نشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنونم الناز جون چشم حتماً خدا کنه که خوب شه فقط همین رو از خدا میخوام حالا با این وجود خدا رو شکر مرتب تقاضای اب میکنه و میخورهاما من خیلی
پونه
7 دی 92 17:31
خیلی ناراحت شدم . ایشا... هر چی زودتر نورا جون بهتر شه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون پونه عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
7 دی 92 22:12
نورا جونم انشالله که تا الان کلی بهتر شده باشی عزیز دلم مامانیش منتظر خبرهای خوب خوب هستیم
مامان مهسا
پاسخ
ای بد نیست نمیتونم بگم خوبه نه میتونم بگم بده فعلاً مثل قبلِ بهتره بشه حتماً خبرتون میدم.
هیراد و عمه لیلاش
7 دی 92 22:17
مهسا جون بابت چاپ عکس توی شهرزاد یکی از عکسهایی که داره میخنده رو انتخاب کن و جمله برای خندیدنش بنویس و برای مجله ایمیل کن انشالله زودی چاپ بشه ولی احتمالا دو یا سه شماره اینده میشه فدای نورا جون بشم که قراره عکس خوشگلش توی شهرزاد چاپ بشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون لیلای عزیزم چشم مرسی گلم.فدای تو عمه مهربون
اعظم
8 دی 92 0:42
آخی عزیزم امیدوارم زود خوب بشه .عزیزم افتاده به دندون درآوردن هی مریض میشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون اعظم مهربون با محبتم که جویای حال نورا هستی قشنگم.آره یه کوچولو به خاطر دندوناشم هست
مامان ستاره
8 دی 92 1:10
سلام عزیز دلم ... حال نورای من چطوره ؟؟؟؟؟ بهتر شده ؟؟؟؟؟ خیلی مراقب خودت باش گلم .... دوستت دارم عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
سلام ستاره مهربونم نه فعلاً ممنون که بهمون سر میزنی و جویای حال نورا هستی ما هم
مامان و بابای محمد طاها
8 دی 92 7:54
سلام نگران نباشید این یه ویروس جدیده محمد طاها هم الان 8 روزه گرفته البته الان تهوش خوب شده ولی هنوز اسهال داره البته کمتر ولی شکمش هنوز شله ما تو این 8 روز شاید 6 تا دکتر بردیم همه میگن معدش ویروسی شده باید این تایمو بگذرونه فقط نباید اب بدنش کم بشه محمد طاها هم خیلی لاغر شده حالا لاغری مهم نیست خوب بشن ایشالله چاغم میشن بازم نگران نباش فقط نذار دهنش خشک بشه دوغ بهش بده خیلی خوبه
مامان مهسا
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون که بهمون سر میزنیدبله دکتر به ما هم همین رو گفت که شما ذکر کردید چشم به تو صیه اتون عمل میکنم ممنون از راهنماییتون امیدوارم که هرچه زودتر محمد طاها جونم بهتره شه
مامان تینا و رایان
8 دی 92 11:02
بهتر شده مامانی؟
مامان مهسا
پاسخ
ممنون شادی عزیزم که به فکرمون هستی از صد درد صد 10 درصد یعنی هیچ .
مامان تینا و رایان
8 دی 92 13:27
امیدوارم که بهتر شده باشه خیلی بده اسهال و استفراغ
مامان مهسا
پاسخ
ممنون شادی جون امیدوارم با این سرمی که از ساعت 2 تا4:30گرفت حالش بهتر شه الانم خوابه بچه ام واسش دعا کن که زودتر شر این ویروس از خود راضی از سرش کم شه .
مامان ستاره
8 دی 92 13:54
وای دندون جدید مبارککککککککککککککککک ولی از اینکه هنوز حال نداری ولی دعا می کنم زودی خوب شی عزیز دلم ... مهسا جونم تو هم مواظب خودت باش
مامان مهسا
پاسخ
فدای تو ستاره مهربونم طفلک نورا آخر کارش کشید به بستری البته سر پایی یه سرم 2 ساعته بهش دادن خیلی اذیت شد و گریه کرد خوددم که دیگه بالا سرش داشتم میمردم.ممنونم که دعا گومون هستی .شما هم مواظب خودت باش.
فرناز خاله آرسن جون
8 دی 92 14:17
سلام مهسا جون حال نورا چطوره بهتر شده؟
مامان مهسا
پاسخ
سلام فرناز مهربونم از ساعت 2 تا 4:30بستری سر پایی شد و سرم گرفت الان هم خوابه دعا کن هرچه زودتر حالش بهتر شه.اینقده گریه کرد چیگرم واسش کباب شد خودمم بالا سرش گریه خیل یاذیت شد ولی باید حتماسرم رو میگرفت چون اصلاً اب بدنی واسش نمونده بود.
الناز مامان طاها
8 دی 92 15:59
سلام گلم،حال عروسكم چطورهبهتر شده
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم الان ساعت5 یه ربعی میشه اومدیم خونه 2 ،3 ساعت بستری سر پایی شد و سرم گرفت الانم خوابه دعا کن زودتر بهتر شه حالش الناز جون
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 دی 92 16:07
حق با تو مهسا جونم ستایش هم در حال حاضر همینجوره چه میشه کرد به جز صبر تا زمستونه همین بساطمونه قربون همون تابستون و آفتاب ِ داغش
مامان مهسا
پاسخ
امیدوارم که هیچ وقت نی نی ها مریض نشنواسه ستایشم
الناز مامان طاها
8 دی 92 17:26
سرم بهش زدنقربونش برم من،انشالله زود خوب ميشه،دلم واسه خنده هاشو شيطونياش تنگ شده خدا نکنه النازم اره سرم بهش زدن خودمم دلم واسه خنده هاش که دلم و اب میکنه تنگ شده.
مامان اوا
9 دی 92 10:23
شور نزن فقط.بدتر از اوا که نیست دو ساعت دنبال اوا میکردیم تا داروشو بخوره .کلی رشوه این چیرها میدادیم.تازه وقتی هم که میخورد میاوردش بالا.فقط خونسرد باش.باور کن همه مامانا این دورانو گدروندن.مایعات زیاد بهش بده.خدای خوبمون حواسش به همه بچه ها هست.
مامان مهسا
پاسخ
فدا یتو دوست مهربونم چشم یا خدا .
مامان ستیانفس
10 دی 92 19:58
الهی بمیرم برات عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه تو رو خدا اینجوری نگید ناراحت میشم. شما خاله های مهربون به نورا خیلی لطف دارید.
سارا
11 دی 92 10:16
سلام مهسا جون,خوبی ؟نورا جون چطوره؟بهتر شده؟امروز صبح زنگ زدم خونتون جواب ندادی؟کجایی؟منم درگیر چشمام بودم شیراز آخه یه مشکل داشت عمل کردم این دو روزی هم که اومدم بندر درد داشتم.دیشب که رفتم وب نورا فهمیدم که نورا مریضه کلی نگرانش شدم.مواظب خودت و نورا جان باش انشاءالله که هر چه زودتر بهبود پیدا میکنه نگران نباش گلم
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون اره دیر گوشی رو برداشتم بد نباشه بلا دوره ایشااله خدا شفا بده امروز حالش بهتره خدا رو شکر ادرینا جونم چطوره حسابی ببوسش دلم واسش شده یه ذره به خدا.
آنوشا کوچولو
14 دی 92 16:03
بدنش ضعیف شده مهسا جون دندونا و بعدشم سرما خوردگی درکت میکنم آنوشا هم بعد از واکسنش همش مریضه کار منم شده غصه خوردن
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه غصه بخوری بچه همینه دیگه باید صبور باشیم تا این نی نی ها بزرگ شن ما موهامون میشه مثل دندونامون