نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

بستری سر پایی...

1392/10/8 18:13
نویسنده : مامان مهسا
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

 

از چهارشنبه شب تا امروز  نورا جون (گلاب به روتون)اسهال و استفراغ شدید داره ،امروز این 4 امین بارِ که بردیمش دکتر .

دیگه از بس حالش خوب نبود و دائم کثیف خودش میکنه از دیروز تا حالا بچه ام خودش زودتر از من میره در دستشویی وامیسته تا جاش رو عوض کنم و تمیزش کنم   .                  

تو این چند روزه از بس شدیدِ اسهال و استفراغش و طوری خودش رو کثیف میکنه که دیگه  گاهی اوقات چاره ای جز حمام بردنش ندارم نورا هم که با این حالش اما بدش نمیاد بره آب بازی

 امروز احساس کردم که دیگه نه خونی تو بدنش مونده و نه جونی دائم به این حالتی که میبینید بود .          

ظهر که علیرضا اومد خونه بردیمش درمانگاه که اگر خواستن سرم بهش بدن سر پایی باشه چون نمیخواستم بریم بیمارستان بستری چند روزه بشه خلاصه رفتیم و دکتر سرم و با داروی خشک کننده و تقویتی به همراه ضد تهوع واسش تجویز کرد که با سرم بهش ترزیق بشه   ا زساعت 2تا 4:30ما درمانگاه بودیم تا سرم رو کامل گرفت اما با چه حالی ا زاولش تا نیم ساعت قبل ازاینکه سرم تموم بشه و بخوابه یه روند گریه میکرد و جیغ میزد منم گریه، همون اول کار هر چی خورده و نخورده بود رو آورد بالا ،لباسهای من وخودش رو نقاشی کرد،اما خدا رو شکر همیشه لباس هرجا میرم اضاف واسش میبرم  لباسش رو عوضش کردم اما هر کارمیکردیم من و علیرضا آروم نمیگرفت . تا بالاخره نیم ساعت آخر خوابش برد و تا 5 دیگه خونه بودیم الان هم از ساعتی که اومدیم خوابیده طفلک گیج گیج بود اصلاً نمیتونست رو پاش وایسه و میخورد زمین ،گذاشتمش رو پام و لالایی خوندم تا خوابید.              

دو، سه تا عکس ازش گرفت علیرضا داخل درمانگاه اما با گوشیش شبی که اومد خونه واستون میزارم .

 درمانگاه زمانی که سرم بهش زدن.


 زمانی که برگشتیم خونه...

الهی بمیرم همینطور که رو پام بود پتوش رو کشید رو صورتش و خوابش برد.

این جای سرمی که واسش زدن تو پاش.

دیرو زیه کوچولو سرپا شد و داشت بازی میکرد منم چند تا عکس ازش گرفتم.

امروز نوشت :10/09

از دیروز تا امروز عصر بگی نگی نورا یه کوچولو حالش بهتر بود البته از لحاظ کسلی و بیحالیش کمتر هم شکمش کار کرد اما از بعد از ظهر تا الان که ساعت 11:30 چندین بار شکمش کار کرد.

سر شب با دکترش تماس گرفتم وضعیت دیروز رو واسش توضیح دادم اما گفت با این وجود بیا نامه بستری و آزمایش رو بهتون بدم بابا علیرضا رفت گرفت  وشبی اورژانسی بردیم آزمایشگاه و خدا رو شکر گفت میکروبی نیست و فقط یه ویروسِ که دوره 8 الی 10 روزه داره و باید طی بشه و یه سری توصیه پزشکی بهمون گفتن داخل بیمارستان که نیاز به بستری نباشه .

امیدوارم که نورا هرچه زودتر حالش بهتر شه و بهبود پیدا کنه ،خدا رو شکر از دیروز تا حالا غذا و آب خیلی میخوره و این خودش یه امتیازِ واسه بهبودیش .آخه خیلی فشار روی من هست، دست تنهایی خیلی سخته اصلاً نمیدونم باید ا زکجا شروع کنم و چکا رکنم.

فعلاً شیر گاو پاستوریزه رو قطع کردم و دوباره دارم بهش شیر خشک میدم تا چند روز دیگه ببینم وضعیتش بهتر میشه یانه؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

پونه
8 دی 92 19:29
خدا کنه نورا جون هر چی زودتر خوب بشه شاید من فعلا نتونم بیام به نورا جون و آبجی سر بزنم امتحانای پایان ترم داره شروع میشه .
مامان مهسا
پاسخ
انشااله ارزوی موفقیت واست دارم.
مامان محیا
8 دی 92 20:16
الهی بمیرم واسش این ویروس لعنتی دست بردار نیستهمه رو کلافه کرده.انشالله بهتر بشه
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله دعا کن واسش
سمانه (مامان سروش)
8 دی 92 21:44
الهی بمیرم،چه رنگ و رویی داره بچم...مواظبش خودت باش مهسا جان،محکم باش،الان تو پناه دختر و همسرتی...
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون چشم سمانه مهربونم چشم.
هیراد و عمه لیلاش
8 دی 92 21:48
نورای جونم ، خاله بمیرم برات نبینم دیگه اینجوری بیحال و مریض باشی گل من خدایا درد و مریضی و از همه مخصوصا این طفلهای معصوم دور کن انشاالله نورا جونم هم زود زود کاملا خوب بشه راستی مهسا جون این هم برای شماست عزیزم shahrzadmag@yahoo.com
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم آمین بگم واسه دعای قشنگت ممنونم بابت آدرس
فرناز خاله آرسن جون
8 دی 92 22:32
الهی خاله دورت بگرده که اینهمه اذیت شدی فدات بشم عسل خاله ایشالله زودی خوب بشی اون پای نازتو که سرم زدن دیدم اشکهام همینجوری جاری شدن ایشالله هیچ مادری مریضی بچه اش رو نبینه ایشالله زودی خوب بشی راستی مهسا جون بعضا تغییر آب و هوا هم باعث بیماری میشه ایشالله زود خوب بشه با کلی عکس از شیطنتهاش بیاد آمـــــــــــــــــــــــین
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه فدای اون دل کوچیک و مهربونت برم من انشااله الهی آمین ممنونم که جویای حال نورا هستی اره ا زویروس که بگذریم شاید این هم دلیلش باشه به اضافه دندوناش که همه با هم تاولِ.
الناز مامان طاها
9 دی 92 1:16
وااااااي اين همه مدت كه نبودين،حالا هم بايد عروسكم و تو اين حال ببينم،بميرم واست خاله جانانشالله زود خوب ميشي عزيز دلم
مامان مهسا
پاسخ
میبینی النازم خوشحال بودم که نورا اگر مریض شد اونجا زود برطرف شد چون 5 تا دوندون در اورد نمیدونستم به این روز میافته الهی امین امیدوارم هرچه زودتر خوب شه.
مامان ستاره
9 دی 92 1:44
الهی من فدای اون گریه هات بشم خاله جونی .... چقدر تو مظلومی عزیزم... معلوم نیست بچه به چی داره فکر میکنه که اون طوری زل زده به یه گوشه الهی من فدای اون نگاه کردنت بشم عزیزم ... انشاالله به زودی زود خوبه خوب میشی عزیزم ... آمین
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله ستاره خوش قلبم بچه ام از درد ِ که اینجوریه. واسش دعا کن خاله جون تا زود تموم شه
مامان بنیتا
9 دی 92 2:48
آخی عزیز دلم بمیرم که اینقدر چهره ات بی حاله..قشنگ معلومه خیلی لاغر و ضعیف شده عسل خانوممون مهسا جونم خیلی خوب می فهمم چی کشیدین این چندروزه..بنیتاهم با همین مریضی 8 روز درگیر بود و خیلی سختی کشید تا بالاخره این ویروس لعنتی دست از سرش برداشت امیدوارم از فردا بهتر و بهتر بشه گل قشنگت فقط عزیزم خودتو آماده کن که ایشالا بعد از بهبودیش فقط ببندیش به غذاها و خوراکی های مقوی و میوه چون حسابی املاح و ویتامین های مورد نیاز بدنش تحلیل رفته بچمون
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم حسابی بیحال و ضعیف شده به خدا این همه خوشحال بودم یه ذره جون گرفته بود همه اش از بین رفت خیل یسخته اونم دست تنها باشی باور کن خودمم دارم دچار همین بیماری میشم . چشم حتما ممنون از راهنماییت و از اینکه جویای حال نورا هستی گلم.
مامان اوا
9 دی 92 10:17
اخی نازی نورای عزیز خیلی ناراحت شدم.خاله جون همش تقصیر مامانت خوب مواطبت نیست.بیام بزنمش
مامان مهسا
پاسخ
امان از دست تو
نرگس
9 دی 92 11:33
مهسا جون دلم کباب شد انشاله زود زود نورا جونم خوب بشه..قربونت برم عزیزم که اینقده بیحالی
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه عزیز خودمم دلم کبابِ واسش خدا کنه هرچه زودتر دوره اش تموم شه و بر که برنگرده این ویروس لعنتی.
مامان پارساجونی
9 دی 92 12:58
الهی بمیرم خاله جون برات طفلک معصومه مناشکام سر خورد اومد پایین با اون عکسای اولی ولی خداروشکر که بهتر شده ایشالله بزودی خوبه خوب شی نورای عزیزمتو روخدا هرروز براش اسفند دود کن و صدقه بذار براش
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون خودمم مریض شدم به خدا دیگه اما مجبورم خودم سر پا نگه دارم خیلی سخته دست تنها ، از دیروز بعد از سرم حالش بهتر شده اما از بعد از ظهری چندین با رشکمش کار کرده نامه ازمایش گرفتیم بردیم و گفت خدا رو شکر میکروبی نیست و خطری نداره فقط ویروس و باید دوره اش تموم شه باور کن هرشب واسش اسفند دود میکنیم.
مامان ایمان
10 دی 92 2:05
الههی خاله فدات بشه عزیزم چرا اینجوری شده خیلی ناراحت شدم بچه رنگ وروشو مثل دیوار سفید شده عزیزممممممممممم مهسا جونو تو رو خدا ببرید یه دکتر متخصص خیلی هم لاغر شده مواظبش باشششششششش
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون اره میبینی هنوزم رنگ تو رو نداره مثل گچ سفیده حتی نا گریه کردنم نداره باور کن چند تا دکت رخوب بردیمش همه یه نظر دارن ویروس و دوره 8 الی 10 روزه داره خدا رو شکر غذا میخوره اما همچنان اسهال داره.
مامان الیار
10 دی 92 3:40
مامانی خدا رو شکر لان خوبه ماشالله قربونت برم خاله که اینجوری بد حال شدی گلم میبوسمت1000 تا
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله ای یه کوچولو بهترهممنون شما هم الیار جون رو ببوس
مامان تینا و رایان
10 دی 92 11:12
الهی من بمیرم براش ...واااییی چی کشید بچه و همینطور هم شما مهسا جون قربون پاهاش برم که سرم وصل کردن..امیدوارم دیگه روز به روز بهتر بشه..این ویروسهای لعنتی دست از سر این بچه بردارن...عزیزم ماشالله باشه دخترت چشم میخوره ..یه مدت هم مسافرت بودین همه دیدن بچه رو تو چشمه..البته از دوست داشتن زیاد چشم می خوره ها؟ صدقه بده و از طرف من ببوسش..
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله شادی جونم باور کن داشتن قلبم و از تو سینه ام میکندن اره باباش هم همین رو میگه باور صدقه و اسفند کار هر روزمونِ شما هم کوچولوهای نازت رو ببوس
مامان محیا
10 دی 92 11:15
نورا جونم چطوره؟؟یه خبری بده مهساجون
مامان مهسا
پاسخ
ای بد نیست غذا میخوره اما همچنان اسهال داره
مریم مامان مهتا
10 دی 92 12:35
عزیز دلم چقدر اذیت شده امیدوارم هر چه زودتر حالش خوب بشه و این فصل به سلامتی بگذره بووووووس برای نورا جون
مامان مهسا
پاسخ
طفلک خیلی اذیت شد خیلی گریه کرد امیدوارم.ممنون مریم مهربونم که جویای حال نورا هستی
مامان آیسو وآیسا
10 دی 92 16:49
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم بمیرم برات نورای نازززززززززم انشالله زودی خوب شی ناززززم
مامان مهسا
پاسخ
عزیزم خدا نکنه ممنونم انشااله
سارا مامان سایدا
10 دی 92 17:44
عزیزمی خاله جون چند تا صلوات واست فرستادم ایشالا زود زود خوب شی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون سارای مهربونم تو لطف داری
مامان ستیانفس
10 دی 92 19:56
وای خدای منالهی بمیرم برات خاله جووون که با دیدن عکست قلبم آتیش گرفتآخه چرا گل من مریض شده مهساجون توروخدا خیلی مواظبش باشاشکم در اومد،بچه ام چی کشیده،به خدا چشمش زدنیه مدت از خونه بیرون نبرش تا کاملا خوب بشه بهش غذاهای تقویتی بده،خیلی بهش برس، ای کاش میتونستم بیام پیشش عزیزم حالت رو درک میکنم،تورو خدا بیشتر مواظبش باش
مامان مهسا
پاسخ
جونمی زهرا جون خدا نکنه میبینی طفلک بچه ام چی به روزش اومده اره بچه ام خیلی به نظر میاد چشم حتماً باور کن از صبح که پا میشم دور نورا هستم تا شب به هیچ کار خونه نمیتونم برسم باید صبر کنم علی بیاد خونه بعد غذایی چیزی آماده کنم به نظافت خونه برسم.
اعظم
10 دی 92 20:24
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم دیدم حال نورا جون اینقدر بد ده دلم کباب شد گلم از سرمی که پاش زده بودم امیدوارم دوباره خیلی زود روپا و سر حال بشه عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی چه خبر حال و روز خودمم خوب نیست به نظرم ویروس داره گریبان گیر خودمم میشه فقط دعا کن نوراجون زودتر حالش خوب شه الهی شکر یه کم از بعد ازظهر تا حالا حالش بهتره خدا رو شکر.
مامان آوا
10 دی 92 22:04
سلام دوستی . گذاشتم دستت درد نکنه.
مامان مهسا
پاسخ
خواهش میکنم اما من چیزی نمیبینم
مامان آوا
10 دی 92 22:39
بدو بیا زیاد هم ساده نیست
مامان مهسا
پاسخ
بسیار عالی خیلی زیبا شده
مامان پارساجونی
10 دی 92 23:57
سلام عزیزم خوبی؟نورا جونم چطوره ؟بهتر انشالله
مامان مهسا
پاسخ
سلام دوستم اره الهی شکر از بعد از ظهر تا حالا چشمم کف پام بهتره
زهرا
11 دی 92 14:54
آخههههههه عزیزم انشاالله دیگه مریض نشی الان بهتره نورا جون؟
مامان مهسا
پاسخ
انشااله هیچ نی نی مریض نشه امروز حالش خیلی بهتره خیلی
مامان عاشق
11 دی 92 15:50
وای بمیرم خاله ،نبینم مریض باشی ایشالا هیچ وقت شما نی نی ها مریض نشین
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله. انشااله الهی امین امیدوارم هیچ وقت دیگه نورا مریض نشه هیچ نی نی اخه سخته
الهام مامان محیا
12 دی 92 19:25
ااااااااااااای وای مهسا جون ببخشید تو رو خدا که این روزها نبودم و حالی ازتون نپرسیدم آخه دو هفته ای هست سرگرم بستری بودن بابام تو بیمارستان و عملش بودیم.... وای خدای من این ویروس همه جا پخش شده ...محیا هم گرفته بود...نگو!!!!!! آب سیب بهش بده و کته و ماست البته محیا نمی خورد
مامان مهسا
پاسخ
شما ببخشید که من دیر اومدم امیدوارم حال پدرتون بهتر شده باشه ایشاله خدا شفا بده .الهی شکر دوره اش تموم شد و خوبه الان
جیران بخشنده
12 دی 92 20:35
قربونت بشم الهی ببخشید عزیییزم خیلی دیر اومدم به خدا خیلی نارحت شدم ایشالا زود تر خوب شی خانوم خوشگله
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه نه بابا خواهش میکنم
آنوشا کوچولو
14 دی 92 16:07
زودی خوب بشی ایشالا...خاله جون
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله
مامان فهیمه
14 دی 92 20:39
آخ عزیزم چش شده نوراجونم,خیلی ناراحت شدم اینجوری دیدمش عزیزم الهی همیشه خوب و سالم باشی نورای نازم
مامان مهسا
پاسخ
نورا مریضی سخت یگرفت فهیمه جان اما خدا رو شکر بعد از یه هفته خوب شد.
سمیرا مامان آنیسا
14 دی 92 23:59
آخ الهی بمیرم براش عزیزه دلم اشکم در اومد وای چقدر مریضی این کوچولو ها سخته من که این چند روزه مردم تازه آنیسا اولین آمپولشم زد و من یه عالمه گریه کردم آنیسا هم همش سرفه میکنه و مریضه . دارو هم اصلااااااا نمیخوره تف میکنه بیرون نمیدونم چیکار کنم
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه نمیدونی سمیرا جون چی کشیدم این چند روزه الهی بمیرم انشاله انیسا جونم زود خوب شهجای من ببوسش
منصوره
15 دی 92 8:31
نازی عزیزم مواظب دختر نازمون باش راستی برا ما نظر گذاشتی نمیدونم کلمه ها پس و پیش افتاده یا به زبون دیگه هست متوجه نشدم؟؟؟
مامان مهسا
پاسخ
چشم دخترم نمیدونم اید مشکل از قسمت نظراتتونِ
مامان آیهان
15 دی 92 15:12
ای جانم چه دختر نازییییییییییییییییییییی ماشالله
مامان مهسا
پاسخ
لطف داری دوستم
ماهک
15 دی 92 22:30
خدا بد نده مهسا جون ...خیلی ناراحت شدم...نورا عسلک از چشم بد دور باشه انشاالله ...ولی بچه ها تو این سن که دندون در میارن خیلی ضعیف میشن و زایاد تر در معرض بیماری های ویروسی ان... خیلی مراقب فرشته کو چولوت باش.... به امید سلامتی...به خدا می سپارمت عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی ماهکم اره بیشتر دردش به خاطر دندوناش این روزا خیلی هم کم اشتها شده و اذیت میکنه واسه غذا خوردن .ممنون که اومدی من هم ارزوی سلامتی واسه شما و نی نی تون دارم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 دی 92 0:32
خدااا رو شکر که زودی خوب شدی خاله جون
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
sweetdays
17 دی 92 20:40
من فدای اشکات شم چشام پر شد چد کشیدی مهسا جون میدونم خودت بیشتر اذیت شدی! من معذرت میخوام انقد دیر دیر میام پیشتون بابت رمزم همین طور فکر میکردم برات گذاشت/!!!!
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله من داشتم دیوونه میشدم نه بابا درک میکنم بچه داری همینه بابت رمز هم ممنون
ساني مامي شاديسا
21 دی 92 15:08
الهيييييييي .... دلم كباب شد عكساش رو ديدم... انشالله زوده زود خوب شه هميشه موقع دندون در آوردن اين طفليها مريض ميشن انگار مقاومت بدنشون كم ميشه
مامان مهسا
پاسخ
الهی امین اره همینطوره
analia
22 دی 92 10:36
vaaaaaaaaaaaaaay cheghadr naze noraaaaaaaye esfand dood kon barash fekr konam cheshesh zadam
مامان مهسا
پاسخ
چشم عزیزم...