نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

شیمو !!!

1391/10/18 1:37
نویسنده : مامان مهسا
3,531 بازدید
اشتراک گذاری

شیمو مجموعه 12 جلدی‚ شعرهای کودکانه از ناصر کشاورز.نورا به شنیدن شعرهای شیمو واقعا” علاقه داره من روزانه چند بار شعرارو واسش میخونم مخصوصا وقتی که گرافیک یا همون  شکل های رنگاوارنگ شیمو رو بهش نشون میدم چنان ذوق زده میشه و دست وپا تکون میده که بیا وببین.

مجموعه کتابهای شیمو و چیل چیل + زندگی نامه خواندنی من هدیه عمه کوچیکه‚ نورا مژگان جون‚که زمانی که نورا هنوز 40 روزش نبود از سفری که به تهران رفت از نمایشگاه کتاب واسش گرفته بود وهدیه آورد. از اون زمان تا الان من شروع به خواندن شعرها کردم احساس میکنم یه جورایی وقتی اونا رو میشنوه حرکتهایی از خودش نشون میده که به اونا آشنایی داره واین من و خیلی خوشحال میکنه چون حس کتاب دوستی رو توی چشماش و نگاهش حس میکنم.

 

 

       

  

        

راستی یه مطلب دیگه رو فراموش کردم نورا به چیزای خیلی نرم یا ژله ای ویه خورده چسبندگی داشته باشن هم خیلی علاقه داره مثل این شکلک کیتی وحروف انگلیسی که روی در کمد دیواری اتاقش واسش جسبوندم . نورا واسه اونا  بال در میاره بغل

عزیز باهوش و دوست داشتنی منقلبماچتشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)