نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

آخ جون مهمون !!!

1391/10/17 17:11
نویسنده : مامان مهسا
370 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب علیرضا ساعت 9:30 پرواز  داشت واسه دبی که به سلامتی رسید. مامان جون سوری و عمه جون مریم وپسر عمه مریم ،رادین جون اومدن پیشمون منم که واقعا دیروز که چه عرض کنم چند روز بود که اصلا دل ودماغ هیچ کاری رو نداشتم دیروز دیگه به اوج رسیده بود که من و واسه آروم شدنم وادار به نوشتن کرد وبا راهنمایی یکی از دوستان بسیار خوبم با خوندن دعای غمگسار واقعا اروم شدم موقع خداحافظی دلم خیلی پر شد وزدم زیر گریه علیرضا هم اومد  نورا رو ببوسه که یهو سر باباو دخمل باهم تصادف کرد و جیغ نورارو در آورد این وسط مونده بودم بخندم یا که نورا رو اروم کنم .1ساعت ونیم بعد از رفتن علیرضا،بچه ها اومدن که من و مریم جون تا ساعت5 صبح بیدار بودیم وصحبت میکردیم وبا اومدنش خیلی روحیه ام عوض شد.

اما الان یه خبر خوش دارم مامان جون مهری با دایی مسلم وزندایی سمیه وعزیزم دل عمه آنسه جون  بعد از تقریبا 50 روز دارن میان پیشمون ومن با تمام وجود خوشحالم .

از دیشب تا حالا هم که چندین بار   زدیم به علیرضا و صحبت کردیم.خلاصه که تنها نیستیم یعنی خواست خدا بود که من از تنهایی بیام بیرون .

الانم هیچ ملالی نداریم جزءدوری بابا من نورا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم--------❤
17 دی 91 17:38
چه قد خوب که بعد از مدتی دوری بابایی اومده
راستی مامانی مگه شما بندرعباسی نیستین؟آخه مگه مامان و باباتون کجا هستن؟


عزیزم ما بندر زدگی میکنیم ولی بندری نیستیم بابای نورا هم تفریحی هرسال یه کشور میره مامانم اینا دارن از جهرم میان نزدیکه شیرازه شهر من .ولی بابای نورا اصلیتش بندر انزلیه ولی بندر عباس بزرگ شده.
مریم--------❤
17 دی 91 17:40
ای خدا یچاره نورا جون که بابش هی میاد و دوباره سریع میره
مریم--------❤
17 دی 91 20:51
آهان من فکر میکردم کلا بندری هستین ایشالله دفعه ی بعد با نورا جون خودت و بابایی با هم برین سفر جهرم و میدونم کجاست یکی از شهرای شیراز
ویدا
18 دی 91 0:17
با ایر لاین USA رفته دبی؟!!!
خوش باشی با مهمونات


اره دیگه کلاسش بااین چیزا مچه ویدا جون ممنونم جای شما سبز.