نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

اولین روضه!

1391/10/18 1:35
نویسنده : مامان مهسا
369 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب واسه اولین بار تونستم ماه محرم وصفر برم روضه آخه فکر میکردم با نورا سختم باشه چون سال گذشته 2ماه نگم ولی لا اقل 40 روزش وبا مادر شوهرم مجلس روضه رفتم وتوی همین ماه بود که حامله شدم الهی دورش بگردم که ناز من از آرومم اروم تر بودو اصلا اذیت نشدم نورا جون هم اولین مجلس روضه ای بود که شرکت داشت چنان پای منبر روضه خوون مجلس خانم یونسی نشسته بود وگوش میکرد که حتی خانم یونسی به دلیل ذوق زدگی رفتار نورا که میخ شده بود ونگاهش میکرد وسط روضه صحبتش و قطع کرد و به نورا گفت وقتی وارد شدم دلم و بردی بذار تموم شه چنان میگیرم تو رو فشارت میدم که خدا میدونه چقدر دوست داشتنی هستی آخر روضه با وجود اون همه سر وصدای شور زدن حسینی خانوما ناز مامان خوابید .

فدای اون مهربونیات برم مامان که دیشب عاشقانه  در مجلس امام حسین و ابو الفضل شرکت کردی و همه رو خیره کردی به خودت  عمرم !

امیدوارم که خداو امام حسین و ابوالفضل حافظت باشن مادر!ماچ

عاشقتم مامان ژووووووووووووووووون !قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)