نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

توپ بازی !

1391/12/17 21:29
نویسنده : مامان مهسا
714 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا واسه نورا  2 روز پیش توپ گرفت. توپ داشت اما نه از نوع اسفنجی به محض اینکه توپها رو دید چنان صدایی بهتره بگم چنان جیغی از ته دل کشید ومیخندید که خدا میدونه جیغ خوشحالی بود . همون لحظه احساس کردم که احساس رضایت و خواسته شو به من وعلیرضا رسوند و از این موضوع خیلی خوشحالم چون این 2/3روزه هرچی اسباب بازی هاشو میارم که بازی کنه فقط با  این توپها سر گرمِ.

*لحظه قبل از دیدن توپها *

قربون اون ژست فوتبالیستیت مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرناز خاله آرسن جون
17 اسفند 91 22:27
قربون اون ذوقت بشه خاله معلومه حسابی خوش میگذرونی با اون توپها ،ای جان فدات اون ژست فوتبالیستیت هم دل ادم رو آب میکنه [h

ممنون خاله فرناز شما به من خیلی لطف داری.
مامان نوژاجوني
20 اسفند 91 8:16
هزار ماشاله چقدر نانازه.ببوسيدش ومرسي كه بما سر زديديد.دوست دارم تبادل لينك داشته باشيم عزيزم بهم خبر بده بوووووسسسسسسس


شما لطف دارید من هم خوشحالم از اشنایی شما وتبادل لینک