نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

یه بازی وبلاگی خوشمزه واسه خوش ذوق ها....

1392/3/12 16:57
نویسنده : مامان مهسا
1,498 بازدید
اشتراک گذاری

من و دخترم توسط مامان آوا جون دوست خوبم به مسابقه وبلاگی دعوت شدیم. منم از دوستای خوبم دعوت میکنم که در این مسابقه شرکت کنند:

مامان متین جون (متین من)

مامان ستیا جون(ستیا نفس)

مامان فرگلی جون(فرگلی عشق مامان وبابا)

مامان سایدا جون(سایدونه یه دونه)

مامان لیانا جون(عروسکم لیانا)

و..............

ادامه مطلب و ببینید:

بزرگترین ترس زندگیت؟ از دست دادن عزیزانم

اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟ ازفرصت استفاده میکردم و میرفتم هرجا که دلم میخواست.

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یه ارزو بین 5 تا 12حرف و داشته باشه.ان ارزو چیست؟شفای همه مریضها

از میان اسب ،سگ،پلنگ ،گربه ،عقاب کدوم رو دوست داری؟

پلنگ چون خیلی زرنگ وتیزِ

کارتون مورد علاقه کودکیت؟پسر شجاع ،گوریل انگوری ،رابین هود،چوبین واقعا یاد اون ایام به خیر

   

 

 

 

 

در پختن چه غذایی تبحر نداری ؟ ته چین شیرازی

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ سریع جواب دادن همرا ه با بغض وناراحت

با ،مرغ ،دریا ،اورانیوم ،خسته جمله بساز؟

مرغ دریا هم  به دنبال اورانیوم اما خسته و بی نتیجه.

دوبیت شعری که خیلی دوستش داری؟

اهویی دارم خوشکله ، فرار کرده ز دستم،

دوریش برایم مشکله،کاشکی اونو میبستم

اگر بخوای با تونل زمان فقط برای یک روز به زندگی در گذشته و اینده سفر کنی ،ان رو ز کدام است.؟بچگیم و روز اخر عمرم.وخوشبختی نورا

چه رنگی هستی؟ چرا ؟

بنفش خیلی ملیحِ

اگر قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور رو واسه زندگی انتخاب میکنی؟ هلند

بهترین اس موجود در این باکس گوشیت.؟دل ، این کلمه ساده گاهی به اندازه یک دنیا برایت تنگ میشود. اس با احساس از خواهرم

اگر قرار باشه 3 نفر از اشناهات رو امشب دعوت کنی ،چه کسانی هستند؟ مامانم ،خواهرم وپسر خواهرم عقیل جان

اگه قرار بود یه کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چی بود؟ حسادت چون ازش بیزارم وبه یقین میگم چیزی که اصلا در وجودم نیست.

اسم دیگری برای وبلاگت ؟نورا ،نور آسمان مامان وبابا

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ خرمالو چون خیلی دوست دارم.

3خصوصیت اخلاقی بدت ؟ نازک نارنجی و زود رنج وحساس دیگه بابا بچه مثبتیم.

کاشکی؟ هیچ وقت اتفاقات بد رخ نده و هیچ کس از دیگری رنجور و ازرده خاطر نشه و خدا ما رو ببخشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آوا
12 خرداد 92 16:38



خوش اومدی
مسیحا
12 خرداد 92 20:48
سلام ممنون که به وب من سر زدین ، شما هم با افتخار لینک شدین




ممنون عزیزم


شقایق مامان آرشا
12 خرداد 92 23:13
متین من
13 خرداد 92 2:29
ممنونم دوس جونم فردا در اولین فرصت منم شرکت میکنم از طرف یکی از دوستای دیگه هم دعوت شدم که قصد داشتم توو رو دعوت کنم ممنونم که تو زودتر به فکرم بودی وقتی اومدم توی وبت حسابی جا خوردم چون من اومده بودم تو رو دعوت کنم ممنونم دوسی نورا رو ببوس


ای جانم حالا هم فرقی نمیکنه مهربونم
مهسا مامی لیانا
13 خرداد 92 14:18
سلام گلم منو ببخش زود زود نمیتونم بهتون سر بزنم ،میدونی که گرفتاری و هزار کارِدیگه
چه مسابقه ی قشنگیههه
پس نازک نارنجی هستیییعین خودم
واقعا با حرف آخرت موافقم
نورا خوشگلمو هزار تا ماچش کن ..عکسهای پست ثابت دلمو برد از بس قربون صدقش رفتم مامان اومد و اونم کلی ذوق زده شده بود


ممنون مهسا جونم ما بی صبرانه منتظر لیانا جون هستیم.
سایدونه یه دونه
13 خرداد 92 23:58
مامانی جوابو دادم حالا جواب مسابقه کی اعلام میشه برنده کی میشه هان


مرسی جواب دادی ههههههههههه
مامان ستیانفس
14 خرداد 92 12:18
مهساجون ممنون از اینکه منو دعوت کردید
نوراجون رو حسابی بوس کن


خواهش دوستی چشم حتما