نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

** آب بازی **

1392/4/29 12:15
نویسنده : مامان مهسا
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بندر عباس هوا خیلی گرمه البته اگر بری بیرون از خونه گرما و شرجی هوا رو احساس میکنی چون تو خونه با اسپیلت حس قطب شمال    رو داری گاهی اوقات من واسه چند ساعت اسپیلت رو خاموش میکنم چون واقعا سردم میشه     ولی من خودم به شخصه از بچگی بندر عباس رو دوست داشتم  و دارم، عاشق اون لحظه ایم که وقتی در خونه رو باز میکنی اون بوی شرجی رو استشمام میکنی .خوب بگذریم اما این روزها نورا خانومی به همراهیِ، بابا جونش تا چشم من و دور میبینن  از فرصت استفاده میکنن و میرن داخل حمام و به قول خودشون آب بادی ، آب بادی راه میندازن، منم که  ، ببینید ....


خانومی از حمام اومده بیرون شیرش رو نوش جان کرده چرتکی هم زده و حالا بیدار شده واسه دیدین برنامه کودک، نورابرنامه آموزشی دورا (dora) رو خیلی دوست داره، الان در این عکس ها هم  مشغول دیدن برنامه دوراست.

قربون اون خندیدنت عروسکم

این همون لحظه ایِ که گفتم به محض حسین جان گفتن میزنه به سر خودش

ژستش و قربان فدای اون قد بلندت مادر

قربون اون چشمای نازِ نمکیت برم من که اینطور محو تماشای tv  هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

اعظم
29 تیر 92 12:41
عزیزم نورا جون مثل همیشه زیباست.
چه موهای نازو فری داره .به خالش رفته
راستی من تا به حال بندر نیومدم همیشه فکر میکردم اگه بشه یه وقت زمستون بیام تا از سرما فرار کنم تو یه هوای ملایم .
کاش یکم عکس از بندر بذاری .البته اگه حوصله کردید


مرسی عزیزم چشم حتما رفتم بیرون حتما عکس میگیرم واست میذارم گرچه من دیر به دیر بیرون میرم ولی پستهای اولیه و چند تا ماقبل این پست جدید را و ببینی عکس از دریا و ساحل هست .و زمستون هوای بسیار عالی داره حتما بیاین
پونه
29 تیر 92 12:53
سلام .آبجی من آپم




ممنون که خبرم کردی
پونه جان من اومدم به وبت اما نتونستم نظر بذارم قالبت بسیار زیبا و متن هم مثل همیشه عالی و قشنگ و دلنشین .

مامان فهیمه
29 تیر 92 15:42
سلام مهسا جون یه سوال
شما بندر هستید؟من که گیج شدمرشت,جهرم,بندر؟؟؟من فکر میکردم جهرم هستید


عزیزم بابای نورا بچه بندر انزلیِ ،خودمم که بچه جهرمم ، اما قسمت ما رو کشونده بندر عباس واسه زندگی. اوکی
مامان ایدین
29 تیر 92 15:54
سلام عزیزم ماشاا...دخملی چقدر نازه بوووووووووس از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم با اجازه لینکتون میکنم


ممنون دوستم خیلی خوش اومدید.
پونه
29 تیر 92 17:49
ممنون که اومدی نورا جونم مثل همیشه شیرینه


خواهش میکنم وظیفه است
آنوشا کوچولو
29 تیر 92 21:27
خیلی عزیزییییییییییییییییییییییییییییی




مرسیییییی خاله جونم منتظر رأیتون هستم


مامان ثنا
29 تیر 92 22:46
ماشالله به نورا جونم. خوشکل بود. با آب بازی توی حمام شبیه ماه شب14 شده. یه بوس سفت سفت از لپای نورا جونم.


ممنون خاله جونم
مامان آوا
29 تیر 92 23:07
خانمی به چند تا از دوستای وبلاگیم و آبجیام گفتم بهش رای بدن امیدوارم برنده بشه.


مرسیییی خاله مهربونم چقدر خوبی
فلوریا مامان دیانا
30 تیر 92 10:02
ای جاااااااااااااااااااااااااانم مثل همیشه خوشگل و دوست داشتنی
چه می کشید با دمای بالای 40 درجه!
ما توی تبریز داریم سویشرت می پوشیم!


مرسییی خاله جونم وای نمیدونی که فلوریا جونم خوش به دلتون
مامان ستیانفس
30 تیر 92 12:30
ای جووووووووووووووووووووووووووونم خوشگل
لباش رو نگاخاله قربون اون چشمای نازت عروسک


ممنون از این همه لطف خاله جونم ستیا جونم رو ببوس
مامان آرتین
30 تیر 92 13:35
سلام ممنون که به ما سر زدید از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم.دختر نازی دارید خدا حفظش کنه


مرسییی عزیزم
مامان فرزانه
30 تیر 92 16:15
سلام عزیزم خوبی
نورا جونم خوبه الهی خاله فدات شه اینقدر خوشکله ممنون که زود زود سر میزنی فرگل من از آب بازی با دوش آب میترسه خیلی خیلی دوستون دارم


ممنون فرگل جونم رو ببوس
مامان آوا
30 تیر 92 16:43
قسمت نظر بدهید باید بری تو قالب وبلاگت بگردی پیداش کنی و هر چیزی که دوست داشتی جاش بنویسی.اون یکی هم برات میگم


ممنون عزیز مهربونم
مامان آوا
30 تیر 92 16:46
آدرستو تایپ کنه بعد انتخابش کن اون گزینه فعال میشه بعدش دیگه کاری ندارهاگه نتونستی بگو


مرسییییییییییییییییی البته خصوصی
مامان آوا
30 تیر 92 16:48
مسیحا
30 تیر 92 17:09
خصوصی داری


ممنون دوست خوبم بسیار عالی و روان خیلی راحت و ساده بود مرسییییییییییییییییی
Man & Ma(مامان فاطمه ناز)
30 تیر 92 22:35
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان .

وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی

لطفا نظر فراموش نشه

www.metwooo.blogfa.com

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com



چشم حتما
پونه
31 تیر 92 9:26



الناز مامان بنیا
31 تیر 92 15:39
یعنی عاشقشم من عاشق بندرعباس قشمم خدایا


ای جانمممممممممم بیاین پس حتمادر خدمتیم
سمان مامان آرشیدا
31 تیر 92 17:52
ماشاللا بهش. چه ناز شده تو حموم.
مثل ماهی سفید شده.
قیافش شبیه شمالی هاست فکر نمیکردم مال بندر عباس باشید.
خدا حفظش کنه ایشاللا.
هزارتا ببوسیدش از طرف من.


عزیزم باباش اصالتاً اهل بندر انزلی ِ . درست حدس زدی اما خوب، قسمتِ که بندر عباس زندگی کنیم.
مامان بنیتا
1 مرداد 92 0:47
ای جوووونم عافیت باشه عسلی


مرسی خاله جونی خودم
شقایق مامان آرشا
1 مرداد 92 19:19



فرناز خاله آرسن جون
4 مرداد 92 14:15
به به آب بادی قیافه رو برم زیر آب چه کیفی میکنه وروجک عاشق اون چشای نازتم عسل خاله


اره بابا گل گفتی مرسییییییییییی
خاله زوزی
15 مرداد 92 19:30
وای مهسا جون یادم رفته بود بگم تو حموم چقد خوردنی میشه دخمل ما. وای بوسش کن یه عالمه.


من خودم عاشق اینم نورا بره حمام خیلی زیر آب بامزه میشه حق با شماست.