نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

نورا در کمد دیواری...!

1391/12/19 0:47
نویسنده : مامان مهسا
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد ازظهریه سری وسایلای اضافه بر سازمان داشتیم که بردیم خونه مامان صوری بذاریم داخل کمد دیواری ،علیرضا از چهارپایه بالا رفت و نشست طبقه بالای کمد وبه جمع وجور کردن نورا مرتب نگاش میکرد و ناز وغمزه میومد هر از چند لحظه یه غر کوچولو که بره پیش بابایی من که دیدم ول کن معامله نیست بغلش کردم و دادمش به علیرضا ...

ای جانم کاش بودید وحسش و می دیدید آخ بمیرم واسه اون ذوق کردنش چنان خنده از ته دل میکرد ورج و وورج میکرد اون بالا که نگو بر عکس دوربین نبرده بودم ولی با موبایلم چند تایی عکس گرفتم اگر کیفیتشون خوب نیست به قشنگی نگاهتون ببخشید.

بذارید اول کمد دیواری رو بهتون نشون بدم :

مابقی رو ادامه مطلب ببینید:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق مامان آرشا
19 اسفند 91 11:31
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون رانظر بذارید.


ممنونم که به وب نورا جون اومدین خواهش میکنم آرشا جون رو ببوس
nasema
19 اسفند 91 14:32
سلام خانومی شرمنده اینترنتم یهو قطع شد براون میل میکنم
nasema
19 اسفند 91 16:11
سلام ارسال کردم ایمیلتون اگه مشکلی داشت در خدمتم


نه ممنون مرسی نسیما جونم.
nasema
19 اسفند 91 17:28
سلام خانومی شب همسرم بیاد یه شماره حساب دیگه بهت میدم قابلی هم نداره عزیزم تغییراتی رو هم که خواستی برات انجام دادم میفرستم ب ایمیلت بازم اگه مشکلی بود در خدمتیم
منم خودم یه شوهر شاخ شمشاد دارم که خیلی روی بعضی چیزها حساسه خوب می فهمم دوستم در ضمن پاقدمت برام خوب بوده واسه همین هرکار بخوای انجام میدم مهسا جونی نوراجون هم از طزف من ببوس


ممنونم ولی جای تعریف نباشه بابای نورا هم میگه که خوش قدمم انشاله همیشه سالم باشی و خوشبخت امیدوارم وقت نکنی سر بخارونی پشت سرهم کار برسه واست ههههههههههههه. الهی شکرت خدا
nasema
19 اسفند 91 21:07
سلام چندتا کار دیگه هم دارم واسه چاپ برات میپرسم اگه خواستی تعداد بگو تا برات چاپ کنم و پست کنم من مشهد هستم و هرتعداد که بخوام چاپ میکنن


ممنون خانمی سلام من و به امام رضا برسون از طرف ما هم نائب الزیاره باش . انشاله اردیبهشت میایم پابوسش.
فرناز خاله آرسن جون
20 اسفند 91 0:45
آی شیطون بیا پایین موش میخوردت ها دخمل شیطونی جیگی جیگر با اون زانو بندهای صورتی


وای مرسی خاله از این همه الطافت محبتت.