نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

بهبودی نورا

1392/2/2 19:57
نویسنده : مامان مهسا
621 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت از دیروز یه همچین ساعتی تا الان نورا جون خدا رو شکر اصلا هیچ اثری از سوختگی روی پاش نیست و خوب شده ولی اینو بگم که به توصیه دوست خوبی که واسم نظر گذاشته بود عمل کردم و انجام دادم جا داره از ایشون که هیچ اسم و آدرسی از خودش واسم نذاشته تشکر کنم دوست خوبم ممنون .

از خدا میخوام که دیگه این وضعیت پیش نیاد واسه نورا ،چون خیلی سخت گذشت به هر 3 تامون .

این عکسهای  نازنین مامانش...

وضعیت خونمون  رو ببینید واسه اینکه نورا جون آزاد و راحت باشه الان 1 ماهه که وسیله های خونه رو جمع کردیم به رو فرشی و پتو واسه زیر انداز  بسنده کردیم . ولی اینا اصلا مهم نیست مهم اینه که نورای من بهبودیش و به دست آورد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 20:32
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


با کمال میل ممنون از لطفتون .
مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 20:33
برای خوشگل خانم خواستنی
مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 20:33
ماشاالله به این چشمهای ناز
پونه
3 اردیبهشت 92 9:36
سلام آبجی ممنون که منو با سر زدنت به وبلاگم خوشحال میکنی . خدا رو شکر که نورا جون خوب شده


اره واقعا خدا رو شکر پونه جون.
مامان آرمیتا
3 اردیبهشت 92 15:50
سلام ني ني نازي داريد با اجازتون شما رو لينک کردم به من و ني ني ام هم سري بزنيد و اگه خواستيد ما رو هم به عنوان يکي از دوستاتون لينک کنيد با تشکر مامان آرميتا کوچولو


چشم حتما با کمال میل خوشحالم که ما رو لینک کردید.
فرناز خاله آرسن جون
3 اردیبهشت 92 16:57
سلام خوبین؟ممنون به خاطر پیام قشنگتون این چند وقت به علت مشکل نتی نیودم وقتی پیامتون رو دیدم خوشحال شدم مخصوصا که عکسهای نورا و شیطنتهاشو دیدم خوردنی شده جیگرک ببوسین جای من

ممنون خواهش میکنم چشم حتما شما هم ارسن کوچولو رو ببوس
محدثه
3 اردیبهشت 92 21:31
عزیززززززززززززز دلم! الهی شکر


ممنون خاله
مامان ستیانفس
3 اردیبهشت 92 22:33
سلام
به به چه دخمل نازوخوشگلی دارید
خداحفظش کنه
خوشحالم که فرشته کوچولو خوب شده

منم شمارو لینک کردم
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم


خوشحالم .
انشاله