نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

عکس !

1392/2/1 13:09
نویسنده : مامان مهسا
760 بازدید
اشتراک گذاری

نه اینکه الان نزدیک به 50 روز میشه که من در گیر ادرار سوختگی پای نورا هستم و باور کنید که حس همه چی از من وعلیرضا گرفته شده خیلی نگران هستیم مخصوص عکس گرفتن از نورا .

چون نورا هم با من و علیرضا همکاری نمیکنه واسه عکس گرفتن فقط همین چند تا عکس رو قبل از شیراز رفتنمون و یه چند تایی رو هم خونه خاله محبوبش گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین من
1 اردیبهشت 92 14:53
سلام خوبی وای مگه خوب نشده ادارسوختگی نوراجون نگران شدم دختریک خبری بده خب وای نوراجونم ماشالا خیلی نازی عزیزم مامانی اسپندواسش دودکن


نه هنوز چشم حتما ممنون سمانه جون که به فکرمون هستی به ما سر میزنی.متین و ببوس
ب
1 اردیبهشت 92 18:52
سلام
روغن زیتون رو در یک ظرف کوچک با کالاندولا (از هرکدوم به میزان یک قاشق چایخوری ) با هم قاطی کن و بهم بزن و بمال رو قسمت های سوختگیش


ممنون از راهنماییتون خدا خیرتون بده چشم حتما همین الان درست میکنم و واسش میمالم رو سوختگیش.
محدثه
2 اردیبهشت 92 11:24
عزیزم! بمیرم الهی! مگه خوب نشده هنوز؟


بهتره محدثه جان البته امروز .
پونه
2 اردیبهشت 92 12:59
سلام نوراجون خوب شده؟


الهی شکر بله بهتره خدا رو شکر ممنون عزیزم که احوالپرسمون هستی مهربونم.دوست خوبم.
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 19:48
سلام عزیزم
پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی
ادرس مستقیم اتلیه

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید

http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/


با کمال میل