نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

روزهایمان به روایت تصویر...

1392/4/26 17:22
نویسنده : مامان مهسا
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من تو بهترینی ،لایق بهترین هایی ،عمر و زندگیم رو به پات میریزم بهترین زیبایم

دیروز بعد از حمام این عکس رو ازت گرفتم عاشق این عکستم

فدای اون موهات بشم که وقتی خشک میکنم اینقدر زیبا و خوش حالت میشن

خیلی دلم میخواست عکس از راه رفتنش بگیرم اما اینقدر ماشاله اش باشه سریع راه میره که فرصت عکس گرفتن و ازم گرفته بود اما دیروز موفق شدم عکس راه رفتنش رو بگیرم اول این عکسها رو میزارم الهی مامان قربون اون قدمهای کوچولوت بره

الههههههههههههههههههی قربوووووووووووووووونت برم

این عکسها رو بابایی در مسیر رفت به جهرم گرفت

اینجا هم که نورا خانومی تا مامان جون مهری و زندایی سمیه مشغول شستن رو فرشی بودن از فرصت استفاده کرد و  با آنسه جون مشغول اب بازی شدن .یا همون آب بادی نورا جون

بله بعد از هر آب بازی و دوش گرفتنی خواب خیلی میچسبه

لطفاٌ مابقی رو در ادامه مطلب ببینید

نکنه یادتون بره...

الهی همیشه شاد و خندون باشی گلم

نازم  داره با من کلاغ پر بازی میکنه از عید تا حالا این بازی رو مامان جون مهری یادش داده

امان از دست بابایی

مامان کمک میخوام بلند کنم هندوانه رو

اخه چی میخوای اون تو

الهی قربون اون کنجکاویت برم من

اینم یه نوع بازیِ چکار میشه کرد باید باشون راه اومد ههههههههههه

الهی من فدای اون چشم ولب نازت برم که وقتی به چیزی گیر میدی ول کن نیستی مثل این سگ بیچاره که بهش گیر دادی اونم به عینکیش  وچسبونکش ،نورای منی دیگه نورا

الان 2،3 روزه که دالی گفتن رو یاد گرفتی و میگی داتیییی ،ایی رو میکشی قربونت برم به محض اینکه میگم یا حسین ،ابوالفضل اول که میزدی به شکمت حالا از دیروز تا حالا دو دستی میزنی به سر خودت قربونت برم ،تا میگم تنبیه  ات میکنم فورا انگشت اشاره دست راستت رو میزنی کف دست چپت و به من نگاه میکنی به نشونه تنبیه ،به محض اینکه میگم هیس انگشتت رو میاری و میچسبونی به لب و بینی ات و هیس  میگی قربون اون هوشت برم من الهیییییییییییییییی ،حسابی شیرین کاری میکنی دلبرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

پونه
26 تیر 92 17:54
خیلی شیرین و ناز شده ماشا...


مرسی پونه جون کجایی شما دیر به دیر سر میزنی آپ هم که نیستی.
پونه
26 تیر 92 19:07
آبجی من با داداشم ی مغازه دارم هر روز اینجام اینترنت دارم به نورا جونم سر میزنم ازمغازه .


ممنون الهی فدات شم اما نگفتی بهم کجا زندگی میکنی ؟وممنون از اینکه به ما سر میزنی با تمام وجود خوشحالم میکنی دوست خوبم.
خاله زوزی
26 تیر 92 23:06
سلام مهسا جون

اینقدر عکسای این دخمل گل ما رو میذاری دلم آتیش می گیره که نمی تونم بوسش کنم. خدا چقدر ناز نازیه.....

.......من استان کرمان. شهرستان سیرجان زندگی می کنم. کاش میشد نورا جون رو ببینم.

خیلی خوشحال شدم اومدم پیشتون مهسا جون. روی گل نورا جوووووووون رو ببوس.

]


عزیزمی خیلی از هم دور نیستیم که مهربونم هر موقع گذرت به بندر افتاد حتما من و خبر بده در خدمتت باشم عزیزم.در ضمن خیلی محبت داری به ما

فاطمه مامان الیناجون
27 تیر 92 4:04
سلامممم خوبید ماشاا... چقدرنازززز شده این عسل خانوممم خدا واستون حفظش کنه واقعا شیرین و دوست داشتنیه
راستی به گل خانوم رای دادم انشاا... که برنده شه عسلم


ممنون عزیزم
پونه
27 تیر 92 9:38
آبجی من اوزیم البته اکثر اقوامامون بندرن


وای چقدر خوب خوشحالم اومدی بندر حتما خبر بده
پونه
27 تیر 92 12:28
چشم آبجی


منتظرم
مامان پارسا
27 تیر 92 13:24
سلام خاله جون اپم


چشم حتما
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
27 تیر 92 16:34
ماشالله به این دختر نانازی مامانی اسپند یادت نره خیلی شیرین شده این وروجک


ممنون چشم حتما
اعظم
27 تیر 92 17:45
ماشا... نورا جون روز به روز زیباتر و تو دل برو تر میشه .مخصوصا با قدم های کوچیکش. و عکس خوابیدنش دله منو که حسابی برده


مرسی خاله شما حسابی به نورا لطف دارین
مامان بنیتا
27 تیر 92 17:52
فدات بشم خوشگل خانوم با این عکسای نازت


خدا نکنه خاله بنیتا جون رو ببوس
مامان آوا
27 تیر 92 22:29
اینم یه بوس خوشمزه واسه دخملیــــــــــــــ خوشمزه


مرسی خاله جونم
لیلی مامان یونا
28 تیر 92 11:17
ای جاااانم عروسک خوشگل و ناز
بابای یسری جان
28 تیر 92 13:12
با سلام
اول از همه تشکر می کنم بابت حضورتان در وبلاگ دخترم و دوم تبریک میگم بهتون که خداوند شما لایق دانسته و کودکی چنین زیبا را به شما امانت داده است .
مراقب این دختر خوشگلمون باشید و برایش لاحول ولا قوه الا بالله بخوانید .
کاش زودتر با شما آشنا می شدم تا همزمان که برای یسری رای جمع می کردم برای نورای عزیزم هم تبلیغ می کردم
حالا هم دیر نشده چنانچه تمایل دارید باهمکاری یکدیگر رای جمع کنیم.
ضمنا با افتخار لینکتان کردم
موفق باشید .


با کمال میل دوست خوبم. باعث افتخارِ ممنون که به وب ما اومدید و ممنون از این همه لطف
لیلی مامان یونا
28 تیر 92 14:17
ممنونم عزیزم من هم شما رو لینک کردم


مرسییییی خوشحالم دوست خوبی مثل شما به جمع دوستانم اضاف شد .
مادر آتیلا
28 تیر 92 17:42
خدا حفظش کنه .....چه چشمایه خوشگلی داره.....


ممنون خاله جونی
مامان فهیمه
28 تیر 92 19:10
عزیز خوشمزه الهی همیشه سالم باشی نورای نازم
اینام واسه مامان گلت


ممنون دوست خوبم
مامان ستیانفس
30 تیر 92 12:28
عسلم خیلی ناز شدی
از هاپو ستیاهم که داریاسم این هاپو شانی هستش
ستیاهم خیلی دوستش داره


مرسییییییییی خاله جونم ممنون که اسم هاپو رو بهم گفتی چون نمیدونستم
فرناز خاله آرسن جون
4 مرداد 92 14:10
ای جونم چه عسلی شدی ،مخصوصا اونجا که عینک آفتابی زدیفرشته کوچلوی خاله موقع خواب خیلی ناز و ملوسه


ممنون خاله جونممممممممممم
ماهک
22 آبان 92 23:31
وای مامان مهساااااا 10000 ماشاالله به این فرشته نازت...من که هر چی عکس هاشو میبینم سیر نمیشم....عزیزم راستی من این هفته برای سونوی غربالگری 3 ماه سوم رفتم و دکتر بهم گفت به احتمال زیاد دخملیه!!! واااااااااای چسبیدم توسقف!اخه همه بهم میگفتن پسره...فال حافظ فال چینی وفک فامیل.. البته پسر هم باشه خوبه دوتاش هدیه خداست ولی ازوقتی نورا رو دیدم همش میگم خدایا میشه یه فرشته مثل نورا به منم بدی؟!؟! هر چی خیر خداست پیش میاد من که توکلم به خداست مطئنا سلیقه خدا 20! تا 1 ماه دیگه معلوم میشه جوجه جان چی تشریف دارن؟! برام دعا کن....به خدا میسپارمت و برای جفتتون ارزوی سلامتی دارم عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
جون دل مامان مهساهرچه میخواهد دل تنگت بگو ماهک نازم امیدوارم که این دوران بارداری رو به سلامتی پشت سربزاری و نی نی خوشملمون سالم به ذنیا بیاد من که بی صبرانه منتظر اون گل روی ماهش مطمئنم که خدا یه کوچولو انهو فرشته هابهت میده .درضمن به نورا خیلی لطف داری عزیزم چشمهات ناز که ناز میبینی