نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

سالگرد عقد...

1392/6/28 13:18
نویسنده : مامان مهسا
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت 12 ظهرِ که این پست رو مینویسم.

2  سال پیش6 مردادماه مراسم خواستگاری و نامزدی من و علیرضا با هم در یک شب برگزار شد و  تقریباً دو ماه بعد یه همچنین روزی قرار محضر واسه 1ساعت دیگه بود که من و علیرضا پیمان ازدواج رو با هم بستیم ،پیمان عشقی شیرین و زیبا که سر یک سال بعدش این سالگرد رو سه نفری با میوه عشقمون نورا برگزار کردیم امسال سال دومِ که سه نفری در کنار هم این روز عزیز رو جشن میگیریم از خدا میخوام که این عشقهای جاویدان رو (نورا و علیرضا)واسم نگه داره و حفظشون کنه و هر ثانیه برای داشتنشون شکر گذارم.

من و نورا الان 3 هفته است که جهرم هستیم کنارخانواده عزیزتر ازجانم و منتظر اومدن علیرضا هستیم که امروز از بندر عباس بیاد تا این سالروزِ شیرین رو در کنار هم باشیم و شادمانیمون رو با عزیزانم قسمت کنیم .

امروز تولد عقیل عزیزم پسر یکی یه دونه یِ، آجیم محبوبِ، که از طرف نورا اینجا تولدش رو بهش تبریک میگیم که به یادگار بمونه .عقیل جونم تولدت مبارک

زندگی یعنی همین امروز همین حالا

یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا

زندگی یعنی نگاه تو

کوک کردن قلبم با صدای تو

دادن دل به آهنگ دل پاکت

سرور و عشق در فضایی ساکت

زندگی یعنی همین دم

که عشق را از وجودم میخوانی

با من که باشی هیچی نمیخوام

دنیا رو بی تو اصلا نمیخوام

وقتی تو هستی قلبم اروم

زندگی کردن با تو آسونه

بی تو من مردم زندگی سخته

هرکی با تو باشه خوشبخته

عاشقانه دوستت دارم تا همیشه تا ابد

my flowers noora  and alireza

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آوا
28 شهریور 92 18:05

مبارک مبارک


ممنون خاله
محدثه
28 شهریور 92 18:37
ایشالا که به پای هم پیر شید عزیزم براتون آرزوی بهترین ها رو دارم در کنار نورای عزیزم


مرسی محدثه جون همچنین
جیران بخشنده
28 شهریور 92 21:14
سلام وای صورت من و شطرنجی کنید عذر میخام که این مدت به نورا جونم سر نزدم از طرف من شخصا از نورا جون عذر خواهی کنید عکسای اتلیش چه قدر قشنگ شده کلی کیف کردم وقتی دیدمش سالگرد عقدتون هم مبارک راستی مهسا جو یه عکس از برادر زادتون گذاشته بودید واااای برادر زادتون چه قدر شبیه شماست


ممنون که به ما سر زدید خوشحال میشم آدرسی از خودت بذاری واسم
جیران بخشنده
28 شهریور 92 22:35
مهسا جون من وبلاگی ندارم من 14 سالمه نی نی هم ندارم که براش وبلاگ درست کنم خیلی دوست دارم یه وبلاگ درست کنم که خاطرات روزانمو بنویسم ولی متاسفانه بلد نیستم


عزیزمی چشم اگر دوست داری بهت یاد میدم
مامان آرتین
29 شهریور 92 0:32
_____(¯`:´¯)
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

این دسته گل تقدیم به شما یا آرزوی بهترینها برای شما و همسر محترم...
سالگرد عقدتون مبارک


ممنون چشم حتما
الناز مامان طاها
29 شهریور 92 2:08
سلام حال عروسک ما چطوره؟
مبارک باشه عزیزم
امیدوارم سالیان سال در کنار هم به خوشی زندگی کنید و یه روزی بیاد که بیایم تو همین پستها سالگرد ازدواج نورا جون و بهش تبریک بگیم


ممنون عزیزم
مريم مامان نيكان
29 شهریور 92 9:42
عزيزم سالگرد يكي شدنتان را صميمانه تبريك ميگم خودتان دعاهاي قشنگي كرده بوديد منم به دعاهايتان آمين ميگويم


مرسی دوستم
جیران بخشنده
29 شهریور 92 10:29
باشه حتما ممنونم


مامان فتانه
29 شهریور 92 11:19
مبارک عزیزم انشالله سالیان سال کنار هم با شادی زندگی کنین خیلی قشنگ بود شعرت


ممنون لطف داری دوست خوبم
مامان ستیا نفس
29 شهریور 92 11:39
عزیززززززززززززززززززم سالگرد عقدتون مبارک
انشالله سالیان سال این روز باشکوه رو در کنار خانواده عزیزت جشن بگیری خانمی

مرسی زهرا جونم همچنین
ویدا
30 شهریور 92 0:47
واقعا"؟
چه زود گذشت باورم نمی شه 2 سال شده باشه
عشقتون ابدی باشه و ماندگار


بله واقعاً2سال گذشت.
پونه
30 شهریور 92 10:18
سلام آبجی سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم و آرزوی بهترینها را براتون دارم .


ممنون دوست خوبم
مامان بنیتا
30 شهریور 92 13:01
عزیزم سالگرد یکی شدنتون مبارررررک...امیدوارم همیشه مثله الان در کنارهم خوشبخت و سلامت زندگی کنین


مرسی دوست خوبم
اعظم
30 شهریور 92 18:36
عزیزم مبارکتون باشه همیشه شاد باشید .و سالهای سال با خوبی و خوشی با هم زندگی کنین


ممنون اعظم مهربونم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
31 شهریور 92 7:46
سالگرد عقدتون مبارک باشه و انشالله سالیان سال کنار این فرشته زیبارویتان زندگی خوب توام با سلامتی داشته باشین


مرسی دوست خوبم
مامان تینا و رایان
31 شهریور 92 10:24
مبارک باشه


ممنون
فرناز مادرآتیلا
31 شهریور 92 13:19
سلام عزیزم ...سالگرد ازدواجتون و بهتون تبریک میگم عزیزم...


ممنون عزیزم
مامان نیروانا
31 شهریور 92 14:17
مبارکه عزیزم. عشقتون ماندگار


ممنون دوستم
فرناز خاله آرسن جون
31 شهریور 92 19:33
تبریک میگم مهسا جون ایشالله همیشه با شادی و عشق روزای زندگی رو سپری کنین


ممنون فرنازی
مامان فهيمه
31 شهریور 92 20:58
دوستم تبريك ميگم،انشالله ساليان سال در كنار هم شاد و خوشبخت زندگى كنيد


ممنون
مامان محیا
1 مهر 92 13:36
وای خدای من من این پست رو حالا دیدمشرمنده به خدا
حالا بهتون تبریک میگم امیدوارم که سالیان دراز زندگی توام با شادی و سلامتی داشته باشید

ممنون مهربونم همچنین