نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

تاسوعا و عاشورا و راز جاودانگی...

1392/8/14 17:36
نویسنده : مامان مهسا
929 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به عاشقان سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)

شهیدان راه اسلام و دین

ویژگی مهم حادثه عاشورا یک انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت و تلفیق شگفت انگیز وشور آفرین مظلومیت باعزت و اقتدار و ترکیب جمعیتی حاضر درآن واقعه است.ونقطه کانونی و محور پیوند اینها کسی نبود جز حسین بن علی (ع)

 

این قدیمی ترین تابلو از واقعه عاشورا در سال 61 هجری

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد

بردل فاطمه داغ عالم شد.

من کشته اشکم ،هیچ مومنی مرا به یاد نمی آورد جز اینکه اشک بریزد.

امام حسین (ع)

پرسیدم از هلال ماه :چرا قامتت خم است ؟آهی کشید و گفت: ماه محرم است.

گفتم که چیست محرم؟باناله گفت :ماه عزای اشرف اولاد آدم است.

همه را سرگشته و حیران خود کرده این واقعه جانگداز عاشورا

فریاد ازاین همه ماتم و عزا

عجیب حکایتی است ،مصائب عاشورا

و اکنون که تاسوعا و عاشورایی دیگر در راه است ،تشنگی ما فزونی می یابد.

عطش عشق به حسین(ع) و ارادتمندی به ابوافضل العباس(ع) در جانمان آتش میگیرد و میسوزد

این سوز دل با همین عطش سیراب می شود و حسین(ع) با لبیک

چراکه لبیک به حسین (ع) و درک رسالت او ،پیمان با همه خوبی هاست.

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی دوستان اهل دل و ارجمند وبلاگ نورا الهۀ نور تسلیت و تعزیت عرض نموده و عزاداری یکایک شما عزیزان مورد قبول حضرت حق قرارگیرد.

واسه دیدن پیام تسلیت به حضرت ولی عصر(عج) کلیک کنید.

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

جیران بخشنده
14 آبان 92 18:43
تسلیت میگم


ممنون.
مامان تینا و رایان
14 آبان 92 19:14
التماس دعا عزیزم


محتاجیم
مامان ستیا نفس
14 آبان 92 20:18
التماس دعا دوست خوب ومهربونم


محتاجیم به دعا زهرای نازم
مامان آوا
14 آبان 92 20:53
آفرین


تن کی یو .
مامان الینا جونی
15 آبان 92 1:14
تسلیت . التماس دعا عزیزم


محتاجیم به دعا چشم
مامان محیا
15 آبان 92 2:34
مارو هم دعا کنید


به روی چشم
مامان فهیمه
15 آبان 92 12:04
اصلا حسین جنس غمش فرق میکند
این راه عشق پیچ و خمش فرق میکند
اینجا گداهمیشه طلبکار میشود
اینجا که آمدی کرمش فرق میکند
صد مرده زنده میشود از ذکر یا حسین
فهمیده ام حسین همه اش فرق میکند


عالی بوووووووووود.
مامان پارساجونی
15 آبان 92 14:22
التماس دعا عزیزم


محتاجیم
مامان پارساجونی
15 آبان 92 15:25
بیا بالا رو خودت درستیدی عزیزم ؟آفرین مامان هنرمند خیلی خوشگل شده مبارکه


واقعاً ،بله خودم درستیدم.خوشحالم که تشویقم کردی اخه من یه کوچولو واسه این کارا کند هستم دوستم مامان آوا راهنماییم کرد.
مامان فائزه
15 آبان 92 17:49
این صدای تپش قلبم نیست

درحسینه ی دل سینه زنی ست

شهادت امام حسین و امدن ایام محرم را به شما تسلیت میگویم .

التماس دعا


یا حسین، محتاجیم به دعا دوست خوبم.
زهرا
15 آبان 92 18:15
التماس دعا




محتاجیم.
شرمنده اتم زهرا جون ممنون که به ما سر میزنی ولی الان چند روزه که نمیتونم واست پیام بزارم مشکل دارم با قسمتت نظرات وبت.امیدوارم که هر چی خیره پیش بیاد .

مامان ستاره
15 آبان 92 18:27
التماس دعا عزیزم ... راستی من تابحال خرمالوی بدون هسته ندیدم و تا بحال همه خرمالو هایی که دیدم هسته داشته .... برام جالب بود که شما از هسته خرمالو تعجب کردی و من از نداشتن اون تعجب کردم

جداً اما من تا به حال ندیده بودم حتی نشنیده بودم .
مامان بنیتا
15 آبان 92 19:35
التماس دعا


محتاجیم به دعا عزیزم
اعظم
15 آبان 92 21:05
تسلیت میگم این روزها و امیدوارم ما رو هم یاد کنی مهسا جون


شما که رو سر ما جدا داری. یام نمیره گلم.
مامان ایمان
15 آبان 92 22:24
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله .
حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا


محتاجیم به دعا چشم مامی ایمان جون.
الناز مامان طاها
16 آبان 92 0:33
تسليت ميگم،تو اين ايام خيلي التماس دعا دارم


به روی چشم دوست خوبم
مامان سمانه
16 آبان 92 0:56
لب خشکت می ناب است کاکا
دلم از غصه بیتاب است کاکا
به دندان مشک را حتی گرفتم
دگر کوتاهی از آب است کاکا
(محمدعلی جوشایی)
التماس دعا!


بسیار زیبا .محتاجیم دوستی.
پونه
16 آبان 92 10:10
تسلیت میگم . التماس دعا


ممنون پونه عزیز.
مریم مامان شاینا
17 آبان 92 3:15
تسلیت میگم و خیلی خیلی ممنونم از شما که به من اعتماد کردین


خواهش میکنم
مامان محیا
18 آبان 92 23:47
سلام مهسا جون توی نی نیگپ آنلاین بودی ولی جواب ندادی فرصت مناسبی بود برای صحبت در مورد اسلایدر .همسری میگه در قسمت ویرایش قالب باید دنبال کدها بگردی .دوستت دارم


ممنون دوست خوبم .