نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

تولد ...

1392/7/17 11:42
نویسنده : مامان مهسا
871 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز اخیر من و نورا حسابی مشغول هستیم چون الهی شکر پشت سر هم مناسبت داشتیم وسفربودیم و سرگرم هستیم و حسابی  سه نفرمون خوش گذروندیم .و احساس میکنم روز به روز که میگذره وابستگیمون بهم بیشتر میشه و هیچکدوم طاقت دوری هم رو نداریم .

خدایا عزیزانم در پناه تو.

دیشب دوتا سوپرایز داشتم که حسابی غافگیر شدم :

اولاً همسر عزیزتر ازجانم با و جود اینکه کیش که رفته بودیم واسم کادو تولدم رو پیشاپیش گرفته بود(سشوار چند کاره) اما دیشب دیدم زنگ زد و گفت :هردو حاضر شید بریم بیرون ،وقتی اومد خونه دنبالمون دیدم مثل همیشه با روی خندون و آغوش باز اومد سمتم و تولد تولد واسم خوند و یه جعبه کادو رو تقدیم اینجانب کرد واسم (مسواک برقی) گرفته بود و تصمیم گرفته بود که کیک تولدم رو به سلیقه خودم بگیره . با هم رفتیم شیرینی فروشی واسه گرفتن کیک اما از اونجایی که بابا علیرضا بسیار خوش سلیقه است من انتخاب رو گذاشتم به عهده خودش و با نورا رفتن و اومدن ،دیدم یه جعبه شیرینی دیگه هم اضاف بر مازاد گرفته حدس زدم چی باید باشه آخه من اصلاً اهل شیرینی نیستم اما پای اناناس و سیب رو خیلی دوست دارم و زحمت کشیده بود واسم از اون خوشمزه ها  گرفته بود.

دوم اینکه دیشب الناز جون مامان طاها دوست خوبم من رو شرمنده کرد و در وبشون واسم پیام تبریک تولد،خصوصی گذاشتن ممنون النازم به وسعت آبی دریای بیکران و قطرات ریز باران سپاسگزارم و دوستتون دارم.

کیک تولد و اون پای آناناسهای دوست داشتنی و خوردنی مورد علاقه من .

بعد.ن:من یه عذرخواهی به بهترین دوستم مامان آوای ناز از هم استانی های عزیزم و از بچه های گل شیراز بدهکارم پاک فراموش کرده بودم که اولین دوستی که کادو تولد به من هدیه کرد از طریق یه سایت زیبا ایشون بود. فراموشی من رو به بزرگواری خودتون ببخشید .

دوستان خوبم از همگی شما بابت کادوها و کامنتهای زیباتون ممنون دست گل همتون درد نکنه یه دنیا دوستتون دارم .قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

دخترخاله
17 مهر 92 12:02
سلام نورا جون.چقد تونازی ماشالله
تولدت مبارک مامان مهسا
پیش منم بیاین.خوشحال میشم


ممنونعزیزم لطف داری چشم حتماً میایم.
اعظم
17 مهر 92 12:15
دست همسر گرامیتون درد نکنه .واقعا توجه از طرف همسر آدم یه چیز دیگست.
باز هم عزیزم تولد مبارک و همیشه شاد باشی


مرس اعظم جون اره همینطوره انرژی زاست
الناز مامان طاها
17 مهر 92 13:48
چه هوس انگيز،نوش جونتونعزيزم اصلا قابل شما رو نداشتبرايت بهترينها رو ارزومندم


الهی بمیرم کاش بودی و از این کیکها میخوردی، بابت همه چی ممنون النازم
مامان آوا
17 مهر 92 19:21
خواهر ما که زودتر از همه کادوی تولد بهتون دادیم یادی از ما هم میکردین


الهی دورت بگردم پاک فراموش کردم به خدا پیش خودم میگفتم اولین نفری که بهم تبریک گفت و یه سایت بهم معرفی کرد که کیک تولد بود کی بود ببخشید معذرت میخوام به خدا.
جیران بخشنده
17 مهر 92 19:59
خاله جونم تولدتون مباااااارک همیشه شاد باشید گل دخترتون رو هم از طرف من ببوسید


ممنون عزیزم چشم حتما
محدثه
17 مهر 92 20:27
ایشالا 120 ساله شی


ممنون عزیزم
مامان آوا
17 مهر 92 20:52
جیگرت برم شوخی کردم خیلی مهربون و خوبی


عزیزمی خوبی از خودتِ باور کن فراموش کرده بودم.
مامان آوا
17 مهر 92 21:06



مامان محیا
17 مهر 92 22:03
اول تولدتون هزاران بار مبارک این گلها هم هدیه ی من و محیاجونی به شما
دوم اینکه وای چ کیکی دلم آب شدتازه گشنه ام چون همسری هنوز نیومده و شام نخوردیم

ممنون عزیزم الهی بمیرم جاتون سبز میگم بچه ها جای شما هم بخورن

اعظم
17 مهر 92 23:18
راستی مهسا جون عجیب این شیرینی هات وسوسه کنندست .حالا من چه کنم


وای اعظم جون حالا چکار کنم؟
عیب نداره چشم بچه ات سبز میشه
مامی آوید
18 مهر 92 0:53
تولد مبارک باشه مامان نورای عزیزم...امیدوارم همیشه کنار هم زندگی شادی رو داشته باشین...
دست بابای نورا هم درد نکنه...
ماشالااااااا نورای من چقدرنازییییییییی تو خالهههههههههههههه...بوسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم کم پیدا؟ آوید ناز رو ببوس.
پونه
18 مهر 92 10:48
تولدت مبارک آبجی بهترینها را واست آرزو میکنم . نورا جونم هم از طرف من ببوس دلم تنگ شده بود


مرسی عزیزم تو یکی از اولی دوستان خوب من در این دنیای مجازی هستی اما این روزا کمتر خبری رو ازت دارم معلوم ست کجایی مهربونم ما هم دلمون واست تنگ شده بود .یه عالمه بوووووس از طرف نورا
مامان تینا و رایان
18 مهر 92 11:20
تولدت مبارک عزیزم..در پناه هم شاد باشید


مرسی دوست خوبم
مامان زهره
18 مهر 92 11:50
سلام مهسا جوووون
دست همسر گلتون درد نکنه. انشالله سال های سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید و شاد باشید. تولدت مباررررررررررررررررررک عزیزم
بهترین لحظه هارو برات آرزومندم. در پناه خدای مهربون باشید همیشه


یهدنیا ممنون زهره جون همچنین شما
مامان تینا و رایان
18 مهر 92 18:14
عزیزم اینجا پیام گذاشته بودم فکر کنم نرسیده..امیدوارم همیشه در کنار همسر مهربون و فرشته کوچولوی زندگیتون شاد باشید و سلامت ممنون که به من هم سر میزنید و لطف دارید


قربون تو دوست مهربونم همچنین شما دوستتون داریم و دلمون واستونتنگ میشه عزیزکم گلهای خاله رو ببوس شادی جون
elinajon
18 مهر 92 22:41
وای چه عکسهای خوشگلی مامانی گذاشته واسه نورا جون.تولدتون هم با کمی تاخیر مبارک .خوش به حالتون چه همسر مهربانی.امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید


ممنون دوست خوبم ،من هم ارزوی خوشبختی برای شما دوست خوبم دارم
مامان ستیا نفس
19 مهر 92 14:05
سلام به روی ماهــــــــــــــــــــــــــــــــــــت عزیــــــــــــــــزم
تولدت مبارک باشه مهســــــــــــــــاجونم
0بابت تاخیرم شرمندهستیا بدجوری مریضه اصلا وقت نمیکنم بیام به وب)
نورای ناز من رو ببوس
دست همسری مهربون درد نکنه که واست سنگ تموم گذاشته،ان شالله همیشه شاد وخوشحال وسلامت باشید

ممنون عزیزم دشمنت شرمنده ما که دلمون واسه شما تنگ شده بود خدا نکنه عروسک من مریض بشه چرا آخه ؟
منم ارزوی سلامتی و خوشختی براتون دارم.
لاله
22 مهر 92 8:23
تولدت مبارک مهسا جون

ایشالا که همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید


مرسی دوست خوبم همچنین
زهرا سایپا
23 مهر 92 9:05
سلام مهسا جان الان 7روز از تولدت میگذره تازه متوجه شدم انشاءاله عمر120 ساله و با عزت کنار فرزند وهمسرت نورا جون هم ازطرف من ببوس


سلام

الهی فدات شم مرسی که بهمون سر زدی اصلاً یه لحظه شوکه شدم اسمت رو که دیدم خیلی خوشحالم کردی چه خبر خوبی؟خانواده خوبن خوب تو شرکت بودم میدونم با اون همه کار کی وقت سر خاروندن داره.نورا هم دست بوسه و سلام میرسونه.
زهرا سایپا
23 مهر 92 9:08



ممنون گلم تو خودت گلی
مامان فهيمه
23 مهر 92 13:29
سلام عزيزم دوست گلم تولدت مبارك ١٢٠ساله شى انشالله در كنار همسر و دختر گلت



ممنون فهیمه جون کم پیدا بابا ؟
فرناز خاله آرسن جون
25 مهر 92 12:38
مهسا جون تولدت مبارک باشه گلم شرمنده دیر شد اما از خدا برات بترینهارو آرزو دارم کنار همسر مهربونت ونورا جون دست همسرت هم درد نکنه بابت هدیه های قشنگ و سورپرایز قشنگش


نه بابا این حرفا چیه دشمنت شرمنده مرسی که اومدی
فرناز مادر آتیلا
26 مهر 92 10:49
سلام عزیزم ....تولدتون و بهت تبریک میگم انشالله همیشه پیش همسر و دختر گلت شاد باشی و سلامت .....
ببخشید عزیزم کمی تاخیر داشتم ......


مرسی گلم همچنین شما دستت درد نکنه