نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

اِی جونم ...

1392/7/26 13:36
نویسنده : مامان مهسا
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح نورا مشغول بازی بود که با گذاشتن این ترانه این فیلم رو ازش گرفتم ،نورا این ترانه رو خیلی دوست داره و من تقدیم میکنم به جونم.

در حال تماشای موزیک ویدیو و رقصیدن.

وحالا این شما و نورا به روایت دوربین...

اِی جونم

عمرم ، نفسم ،عشقم

تویی همه کسم، وای که چه خوشحالم، تو رو دارم

اِی جووووووووووووووونم

اِی جونم

دلیل بودنم عشقم،مثل خون تو تنم، وای که چه خوشحالم، تو رو دارم ،

اِی جوووووووووووووونم

امروز نوشت:شنبه 27 مهرماه...چشمکنیشخندساعت 18:18 بعد ازظهر

گفتم این مطلب رو همین جا پست کنم تا یکجا باشه نیشخند

 اولاً: امروز روز تولد خواهر یکی یه دونه نازم محبوب جون بود که از طرف نورا این تبریک رو واسه خاله جونش اینجا، به یادگار میزارم،

خاله محبوبم که محبوب ترین و بهترینی  و همتا نداری تولدت مبارک.قلبماچ

دوماً : زنگ بازی نورا خانوم ،امروز نزدیکای ظهر خانومی ما تو اتاقش بود بازی میکرد و همه جا رو ریخته بود به هم. رسیدم و ازش فیلم گرفتم خیلی واسم جالب بود ،آخه اولین بار بود که دیدم  یکی ازعروسک انگشتی هاشو برداشته ( الاغ )و گذاشته تو انگشتش و داره حرف میزنه و انگشتشو تکون میده حسابی هیجان زده شده بودم اما بیصدا هیجانم رو مخفی کردم تا اینکه از دوربین فرار نکنه .یه کار جالب دیگه که امروز واسم انجام داد: هر روز بعد از بریز و به پاشهای خوراکیهاش بهش میگم نورا برو واسه مامان جارو شارژی رو بیار فقط می ایستاد و من و نگاه میکرد ،اما امروز اصلاً فکر شو نمیکردم دیدم رفت و واسم آورد تو آشپزخونه اونوقت بود که من با دیدن این صحنه به اوج اسمون رفتم و بدون اینکه بدونم کجا هستم و چکار میکنم نورا رو بوسه بارون کردم و دوست داشتم زمان توقف کنه و هیچ حرکتی نکنه تا این لحظه رو چند ساعتی بیشتر حس کنم . خیلی خوشحالم گل من روز به روز داره جلو چشمام بزرگ میشه و من کوچک ،کوچک لحظه های شیرینی که واسم میسازه و دلم میخواد واسشون بی وقفه پر بکشم و واسم زمان همینطور بمونه .

خوب سرتون رو درد نمیارم بیشتر ازاین ،چون اگر از عاشقانه هام  بخوام بنویسم تمومی نداره .خوب نداره چکار کنم . دیوونه اشم .قلب

اینم کلیپ زنگ بازی نورا جون!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان سمانه
26 مهر 92 13:33
با تبادل لینک موافقید؟؟


من شما رولینک کردم با کمال افتخار و در ارشیو لینکهامون هستید.
فرناز مادر آتیلا
26 مهر 92 14:23
ای جونم نوررررررررررررررررررررررررا...........................نورا و خاله فرنازش با هم این آهنگ و میدوستن پس.........[قلب


جداً!!
نورا که فوراً میرقصه خاله جون.
اعظم
26 مهر 92 16:49
در انتظار رقاصی خانوم چشمها به مانیتور سفید شد ولی خبری نشد
نورا جون انقدر عاشق شده فقط محو آهنگ بود مهسا جون
منتظره ویدئوهای نای نای شما هستیم .با تشکر
البته دستتون درد نکنه آهنگ خوبی بود


هههههههههههه اره واقعاً راست گفتی تا میبینه دوربین به دستم دست از رقاصی میکشه ممنون اعظم جون که به ما سر میزنی
شقایق مامان آرشا
26 مهر 92 17:28
ایی جونمممممممممممم


اینم واسه خاله مهربونم
الناز مامان طاها
26 مهر 92 23:36
ايييييييي جووووووونم اينقدر دوست داره اهنگه رو كه اصلا حواسش به فيلمبرداري نيستمهسا جون طاها كه همسن نورا بود ميدوني با ديدن چي به وضع نورا در ميومدو محو تماشا ميشد؟با ديدن سريال قهوه تلخفكر كنم كوچكترين بيننده سريال مهران مديري بوده


اره میبینی یه جور میره توحس هرکه ندونه میگه عاشق شکست خورده است.
مامان کیانا
27 مهر 92 8:14
ناز گلی رو از طرف من ببوس
من هم عید قربان رو به شما و خانواده تون و نورای عزیزم تبریک می گم .


ممنون عزیزم همچنین
مامان محیا
27 مهر 92 10:15
ببین قرطی خانم چ محو آهنگ شده ؟کاملا توی حس بود


قرتی نگو بلا بگو اره مثل عادمای عاشق
الناز مامان طاها
27 مهر 92 11:15
خصوصي داري گلم


مرسی
مامان رها
27 مهر 92 11:35
عزیزم همیشه شاد باشی


ممنون همچنین
مامان سمانه
27 مهر 92 13:32
ای جووووونممممم


مرسی خاله سمانه
مامان تینا و رایان
27 مهر 92 13:50
عزیییزم خدا حفظش کنه..قرتی خانوم


ممنون همچنین عزیزای شما
ماهک
27 مهر 92 14:35
مامان مهسای عزیز!
اول از همه تبریک برای داشتن همچین فرشته زیبایی!1000ماشاله.. ایشالله120 ساله باشه...
و دوم تبریک برای داشتن همچین وبلاگ شاد و قشنگی! خیلی لذت بردم عزیزم...
من الان در هفته 11 بارداری به سر می برم و از خدا خواستم یه فرشته به زیبایی و کمالات نوراجون به من بده...برام دعا کن!



ممنونم عزیزم خیلیل خوشحالم که به ما سر زدید و نظر لطفتون عزیزم به نورا امیدوارم که خدا یه فرشته ناز و دوست داشتنی و سالم بهت هدیه کنه
جیران بخشنده
27 مهر 92 14:50
ای من قربونت بشم عزییییزم خیلی خوشحال شدم فیلمت رو دیدم


خدا کنه عزیزم خوشحالم که دوست داشتی
مامن نیکا
27 مهر 92 21:13
سلام خاله ی هم استانی...
ای جوووونم چقدر ناز بود این کلیپ هاش....نازییی.خاله فداش...


ممنون عزیزم خوشحالم که به جمع ما اضاف شدی مرسی لطف داری چشات قشنگ دیده .
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
28 مهر 92 12:19
واقعا آهنگی رو میگین خیلی شاد و قشنگه
ولی حیف من نتونستم کلیپا رو ببینم


ممنون عزیزم چرا؟
مامان آوا
28 مهر 92 18:39
عزیزمی خاله نورا جون من با تمام قوا که نتونستم اپلودش کنم فدات بشم همین که به فکرم بودی ممنونم عزیزم.


چرا آخه خیلی ناراحتم که نتونستی هدیه نورا رو ببینی .
مامان آوا
28 مهر 92 18:41
مامانی دیگه وقتش برا نورا جونم استین بالا بزنیم روز به رو زداره خانم تر میشه. عزیزم
فقط مواظب جارو باش خاله جون خیلی خطرناکه توش یه موقع نگاه نکنیــــــــــــا


مرسییییییییی، خیلی مواظبشم
مامان آوا
28 مهر 92 18:42
مامانی شما ماله خود جهرم هستین ؟؟؟؟؟؟؟راستی هوای بندر خوبه ؟چند ساعت راه هست از شیراز تا بندر؟؟

ِبله مال خود خود جهرم اره هوا بد نیست البته حالا و ساعتیِ یه صبح هوا خوب شب شرجی یا برعکس .از جهرم که تا بندر ما 4 ساعته با ماشین خودمون میریم به نظرم باید یه 6 ساعتی الی 7 ساعت باید باشه .
مامان آوا
28 مهر 92 19:02
زیبا بود نورای عزیزم


خواهش میکنم
مامان آوا
28 مهر 92 19:50



مرسی دوستی.
هیراد و عمه لیلاش
28 مهر 92 22:03



مامان آرتین
28 مهر 92 23:03
بووووووووووووووووووس واسه نورای ناز



ممنون خاله زینب
مامان ملیکا جون
29 مهر 92 0:21
سلام خانمی
تولد خواهرت مبارک باشه
ماشاالله به نورا جونم که انقدر خانمانه نشسته و فیلم میبینه


ممنون عزیزم ملیکا جون نازم رو ببوس
مامان تینا و رایان
29 مهر 92 8:36
قربونش برم دختر ناز باهووووش


خدا نکنه شادی جونم
مامان آوا
29 مهر 92 8:55
سلام مهسا جون امشب که اومدم خونه درستش میکنم خبرت میدم.




مرسی دوست خوبم
نمیتونم رو یوبتون نظربزارم اما عکسهای آوا ماه شده مثل فرشته ها ،انهو پری دریایی مخصوص اون که دریا چشم اندازشِ امیدوارم همیشه به گردش باشید بندر هم بیاین خوش میگذره.ما درخدمتیم.

مامان الینا جونی
29 مهر 92 16:26
ای جونم چقدر شیرین بود با این فیلما بیشتر حسش کردم با الینا داشتیم فیلم دومیرو میدیدم پرسید این کیه گفتم نورا جونه گفت داره بازی میکنه گفتم آررررره ....جالب بود ببوس عسلکمو

عزیزم الهی فداش شم کاش نزدیک بودیم همدیگرو میدیدن الینای نازم رو ببوس
مامان زهره
29 مهر 92 18:18
سلام مامان
الهی جونم نورا گلی رو
فدای اون صورت ماهش و ناز و اداش
زنده باشه الهی


سلام عزیزم خدانکنه مرسی همچنین کوچولوی ناز خاله که منتظر دیدن اون صورت ماهشم
مامان فهيمه
29 مهر 92 18:24
سلام عزيزم
تولد خاله جون مبارك
ماشالله به نوراى خوشگلم كه ديگه به مامان كمك ميكنه،خداحفظش كنه
فيلماشم نتونستم با موبايل ببينمسر فرصت با لبتاب نگا ميكنم شيرينكاريا گل دخترى رو


سلام به روی ماهت فهیمه مهربون فدای عزیزیت ممنون انشاله ببین بدک نیست
مامان ستاره
29 مهر 92 19:12
لطفا نحوه گذاشتن فیلم تو وبلاگ رو بهم یاد می دی عزیزم اگه برات زحمتی نیست ( که هست ) ولی ممنونت می شم گلم.


چشم حتماٌ سر فرصت واستون میزارم