نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

بدون عنوان ...

1392/7/29 18:54
نویسنده : مامان مهسا
1,639 بازدید
اشتراک گذاری

واقعاً به این نتیجه رسیدم که گاهی اوقات واسه مطلبی که میخوای بنویسی عنوان نداری ( سلام ویدانیشخند)پس من هم این پست رو بدون عنوان مینویسم.

این روزها هرچی از شیرین کاری و شیطنت ،خرابکاری ،خلاصه هرچی از یه کودک 15 ماهه به ذهنتون میرسه شامل حال نورا جون من میشه و من این روزها فقط در این حالتمتعجبآخکلافهکلافهکلافهاوه گریهونورا در کمال آرامشلبخندزبان

چند تاازعکسهاشو میزارم ببینید :

لطفاً تشریف ببرید اون ور صفحه...نیشخندچشمک

پی نوشت : خبرخبر ...

دوستهای عزیز بیاید خبر دارم برای دیدن زیباترین عکسهای نورا به همراه تیتراژهای با حال با عنوان شیرین تر از آبنبات کاری از دوست نازنینم ستاره جون رو ببینید،جان من حتماً برید ببینید خیلی جالب و دیدنیه .

دخمل ناز و بلای من دیگه نیازی به توضیح تصاویر نیست، عکسها گویای همه چیز هستن .

راستی این رو بگم که فراموش کرده بودم کادوی روز کودک نوراجون رو بزارم این لگو 65 تکه هدیه باباعلی +یه خونه سازی 58 تکه هم از طرف مامان مهسا

پایان!بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان ستاره
29 مهر 92 19:08
سلام عزیزم .. چه دخمل نازی داری خدا برات نگه داره ، من عاشق دخترم
اجازه میدی لینکت کنم تا دوست شیم ؟


سلام عزیزم چشات قشنگ دیده خواهش میکنم با کمال میل
مامان آوا
29 مهر 92 19:16
دوستی کلی چیز برات فرستادم


ممنون دوست همه رو دیدم .یه عالمه بوووووووووووووس تقدیم تو باد.
مامان آوا
29 مهر 92 19:17
فضول شدیا خاله جون


حسابیییییییییییییییی
مامان زهره
29 مهر 92 19:19
الهی خاله فداش بشه. جیگرررررر طلا
بخورم اون لپای خوشمزه تو
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتم


خدا نکنه زهره جون تو رو خدا اینجور نگو ناراحت میشم حالا داری مامان میشی میخوام حالا حالا ها ذوقت کنم
مامان آوا
29 مهر 92 19:20
میدونی فقط یه کم عکسه کوچیکه بزرگتر بود بهتر بود.
برو اون سایتی که گفتم چیزای قشنگی داره .


اره حتما دارم همین کا رو میکنم .راستی دوستی چطور سیوش کنم بهم نشون نمیده فقط تونستم تو ویرایش قالب بزارمش.
مامان آوا
29 مهر 92 19:25
روش کلیک راست کن ذخیره کن تو کامپیوترت بعدش آپلود


ممنون الهی خدا واسه ما نگه ات داره الهی امییییییییییییییییین .دوست میدارم دوستی دستت یه دنیا درد نکنه خیل خوشمل شدن خیلی.کلی ذوق زده شدم.
مامان آوا
29 مهر 92 19:30
اینیم دیگه


الهی فدات شم دستت درد نکنه مهربونم نمیدونی دلم میخواست پیشم بودی کلی بوست میکردم.
خسته نباشی مرسی که وقتت رو واسم گذاشتی برو استراحت کن
زهرا
29 مهر 92 22:50
وااااااااااای من عاشق وسایل خونمم و نمیذارم کوچکترین آسیبی ببینه ولی دارم فکر میکنم اگه روزی بچه دار شدم میذارم اینطوری تو خونم راحت خرابکاری و شیطنت کنه؟؟!!
قربون دلت بشم عزیزم.
فدای شیطنتای نورا جون.
ماشاالله.


منم مثل شما بودم اما این فرشته ها اینقدر شیرین هستن که همه چی رو از یادت میبرن که کی بودی و چی بودی .یا چقدر وسیله هات رو دوست داشتی من فوق العاده وسواس بودم البته الانم هستم اما میشه چکار کرد به نظرم دیدی که من چه حالتی رو دارم وقتی نورا این کارا رو میکنه اما تو خودم میریزم کاری نمیشه کرد.
الناز مامان طاها
30 مهر 92 2:04
به به عروسک خاله میبینم که وبلاگت در ورودی پیدا کردهتق تق ما رو راه میدین....ما که واسه دیدن عروسکمون بی اجازه وارد شدیمای به فدای شیطنتهات


ماییم دیگه مامان اوا جون زحمتش رو کشیده و ما رو شرمنده کرده خوشکل بود خاله الناز حالا کجاشو دیدی کارها داریم با این وبلاگ در ضمن شما صاحب اجازه ای دوستتون میداریم طاها رو ببوس
مامان محیا
30 مهر 92 2:05
واقعا بدون شرحه گل کفتی مهساجونی اینم تقدیم به نورای عزیز


جداً مرسییییییییییی
مامان بنیتا
30 مهر 92 2:12
ای جوووونم به این دختر طلای خوشگل شیطون بلا



ممنون خاله گل ناز
مامان تینا و رایان
30 مهر 92 8:27
وووااییی از شیطنت نگو که دلم خونه این شیطون کوچولوی بلا رو ببوس
راستی عزیزم کادوی اصلی رو به پست تولدم اضافه کردم خخخخخ بازم ممنون


واقعاًنگوکه دل همه خونه ، ممنون که اشتباه منو بخشیدی.
مامان ستاره
30 مهر 92 11:29
وای خیلی باحاله شیطنتاش ... من می خوام دخملم شکل همه نی نی های خوشتل شه .... اونجاییی که تلویزیون هست و دستگاه رو انداخته پایین خیلی ذوقیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ الهی خدا واست نگه داره این موموش بامزه رو ... حتما اسپند دودش کن


مرسیییی ،انشاله که خدا بهت یه فرشته ناز میده اره انداخته بود و میخندید میبینی تو رو خدا من از دستش چی میکشم .
مامان فتانه
30 مهر 92 11:54
هههههههه چقدر عکسا جالب بود ای جانم عکس تو حمامش خیلی ناز شده...کادوهات هم مبارکت باشه عزیزم....


مرسیییییییییییی خاله فتانه لطف درای چشات قشنگ میبینه
مامان ستاره
30 مهر 92 13:21
ممنونم عزیزم .... آخه نازی بوس


ما هم بووووووووووس.
مامان سمانه
30 مهر 92 14:44
بلهاینه دنیای این روزای ما
ببوس دخملی رو


بله میبینی چشم حتماً شما هم سروش جون رو ببوس
فرناز نادر آتیلا
30 مهر 92 19:33
تازه اول راهی مامانی ............منکه با آتیلای 4.5 ساله ام هنوزم اینطوریم


اره میدونم دستت درد نکنه اومدی.
پریسا
1 آبان 92 0:29
سلام مهسا جون
برای پست قبل هم کامنت گذاشته بودم اما
شیرین تر از آبنبات واقعا شیرینتر از آبنبات بود خوشمزه
خدا این نور دیده ها رو برامون حفظ کنه
برای نورا جون و مامان دوست داشتنی


سلام عزیزم ممنون همچنین نورای ناز من رو ازطرف ما
مامان ستاره
1 آبان 92 11:37
می خوام از عکس دوست های نی نیم یه کلیپ درست کنم و روش آهنگ بزارم به نظرت خوبه ؟ البته امروز نمی شه کلی کار دارم الان می خوام سیستم رو خاموش کنم برم خونه رو تمیز کنم ... لته و جارو و غذا وای که چقد کار دارم شما چطوری با بچه به این همه کارا می رسید .... گاهی با خودم فکر می کنم اگه من نی نی داشته باشم یعنی می تونم به همه کارام برسم و اصلا می تونم از پس نگهداری بچه بر بیام .... بعد با خودم می گم خدایا زمانی به من نی نی بده که لیاقت مادر بودن رو داشته باشم و پیش بچه ام شرمنده نشم ... من احساس می کنم مادر بودن خیلی سخته .... یعنی منم مامان می شم ؟ای خدا هر چی خودت صلاح بدونی ... مامان مهسای خوشگل با قلب مهربونت واسم دعا کن ...
مامان ستاره
1 آبان 92 12:01
خجالتم نده جیگر ... من از رهنمایی شما یاد گرفتم چطوری درست کنم وگرنه بلد نبودم ... ولی نمی دونم چرا دیر لود می شه ؟.... ایراد از فیلم منه یا طبیعیه ؟.. فعلا بای بوس



نه بابا اختیار دارید ،طبیعیه بعضی از فیلمها همینجورین.
اعظم
1 آبان 92 14:15
عزیزه دلم ناز من .همیشه شیرین و دوست داشتنی هستی


مرسیییییی خاله جونملطف داری
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 آبان 92 23:23
قربون دخملی شیطون بشم خییییییللللللللللیییییی نازه خدا حفظش کنه


ممنونمهناز عزیزم ترلان رو ببوس
مامان ستاره
2 آبان 92 14:22
عزیزم خوشحالم از اینکه تونستم خوشحالت کنم باورم نمیشه اینقدر خوشحالت کرده باشم ... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ممنون ستاره ناز امیدوارم ستاره ات تا یه چند وقت دیگه بیاد و تو خونه بدرخشه
elinajon
2 آبان 92 16:02
خیلی خیل ناز بود عکسات چشم قشنگ
عیدتون مبارک


ممنون عزیزم همچنین
مامان ستیا نفس
2 آبان 92 22:42
ای شیرین تر از آب نبات
شکلات قند ونبات خاله فدات بشهاز دیدن همه ی عکسهاو،حیف که کنارم نیستی تا یکم اساسی بچلونمت نفسدوستت دارم عزییییییییییییییییزم


مرسی خاله خیلی لطف داری
مريم مامان نيكان
3 آبان 92 13:10
عزيزم از دست كارهاي اين وروجك فربونش برم كه اينقدر شيطون شده آفرين به ماماني كه شكار لحظه ها هم كرده و عكسهاي قشنگ از نوراي عزيز گرفته.راستي طراحي وبلاگتون هم خيلي قشنگه


ممنون مریم جون مرسی لطف داری
شقایق مامان آرشا
4 آبان 92 21:35
خاله فدای شیطونک


خدا نکنهواسه آرشا
مامان نیروانا
5 آبان 92 10:33
خصوصییا رو نظری بیفکن عزیزم


الهی فدات شم فریبای مهربونم به حرفات فکر میکنم و تصمیم میگیرم ممنونم که به یادم بودی و من و تنها نمیزاری خدا واسه عزیزات و ما نگه ات داره.ولی این رو بگم که من هم کینه ای نیستم اما خوب گاهیی اوقات شرایط طوری رقم میخوره که به قول شما خرابکاری میشه دیگه امیدوارم که به نتایج خوب برسم.
سانی مامی شادیسا
5 آبان 92 14:13
عزیز دلممممممممممممم هزار ماشالله به این گل دختر ناز وشیطون
فک کنم اگه شادیسا و نورا یه جا باهم باشن کلا خونه رو با خاک یکسان میکنن!!!

راستی قالب نو مبارک
خیلی خیلی قشنگه مثل خود نورا جون


ممنون عزیزم لطف داری کاشکی بودن خراب کردن مهم نبود لااقل بچه ام از تنهایی در میومد.
الهام مامان محیا
5 آبان 92 17:47
نگران نباش عزیزم یه دوره ای داره ایشالله زود زود خوب میشه منم حتماااااا دعاش میکنم
من یه جایی خوندم گذاشتن پیاز زیر پاهاش و کلم برگ رو صورت وپیشونیش زود تب رو میاره پایین...

استامینوفن هم که هر 4 ساعت یادت نره..

ایشالله زودی خبر بهبود کاملش رو بیا وبهم بده.نگرانشم


ممنون الهام عزیز دلگرمی های شما دوستان بهم ارامش میده و گرنه نورا اصلا حالش خوب نیست امروز هم دوباره بردمش دکتر
الهام مامان محیا
5 آبان 92 17:48
عکسها رو هم الان دیدم
نشون میده که چقدر این دخمل ها شیطون وبازیگوش شدن...
بوووووووووووووووووووووووس



خیلیییییییییییی ،اما طفلک الان 5 روزه کمه بی حال بی حال نا نداره از سزر جاش تکون بخوره..
مامان الینا جونی
5 آبان 92 18:00
جیگررررررررررررررر تر از همیشه عزیزدلی خاله جوووون


ممنون عزیزم.
فرناز خاله آرسن جون
5 آبان 92 20:32
واااااااااااااااااای این دختر باز دل منو برد با این شیطنتهاش با این ملوسی هاش هر چقدر هم بگم بازم کم گفتم همه دوستای آرسن جون رو به اندازه آرسن دوست دارم اما نورا جون یه خورده بیشتر شبیه دختر دوستم ملیکا اونم نمیتونم ببینم عکسهای نورا رو هم که میبینم یاد اون میفتم قربونش برم خیلی ماهه جیگره تورو خدا اسپند دود کنین چشمش میزنم یه وقت

ممنون عزیزم لطف داری قربون محبتت بی اندازه ات دوست خوبم.