نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

بازی با لگو...

1392/8/26 12:04
نویسنده : مامان مهسا
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

نورا ا بازی  لگو و روی هم گذاشتن  اونها رو خیلی دوست داره و به اقتضای سن خودش خوب بلده که با این وسیله چطور میشه بازی میکرد .بازی اون رو به روایت دوربین ببینید. البته با کمی بازیگوشی ...

پ . ن : جمعه هفته گذشته نورا رو بردیم قلعه سحر آمیز که تا جایی که میخواد بازی کنه و دلی از عزا در بیاره نیشخندعکسهاش رو در پست 15 ماهگی دخترم گذاشتم و یه چند دقیقه ای هم فیلم ازش گرفتم دوست داشتید و اگر وقتتون رو نمیگیره ببینید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

اعظم
26 آبان 92 12:59
بازی در حین تلویزیون تا تلویزیون در حین بازی البته زرنگیش که به خودت رفته مهسا جون همیشه خانومها زرنگترند با داشتن مامان پر حوصله ای مثل تو معلومه نورا جونم زرنگ میشه
مامان مهسا
پاسخ
هر دو رو میشه گفت وای اعظمم تو من و شرمنده میکنی به خدا با حرفات اونقدرام که میگی با حوصله نیستم.راستی اعظم جون شما کدوم یکی از شهرهای المان هستید .چون منم خاله ام آلمان هست دورتموند زندگی میکنن.
اعظم
26 آبان 92 13:32
ما دوسلدورف هستیم عزیزم زیاد از هم دور نیستیم تو یک استان هستیم یه ساعت تفریبا فاصله داریم.حالا این شد یه چیزی بدو بیا دیدن خاله که حسابی هم خاله هم دختر خاله(خودم)دلتنگتیم بدو بدو که منتظریم
مامان مهسا
پاسخ
عزیزمی اتفاقاً الان دارم باشون با اسکایپ صحبت میکنم سلام میرسونن خیلی دوست داره من و علیرضا و نورا بیایم قراره سر فرصت دعوتمون کنه. اومدیم میبینمتونولی فعلاً طفلک گیره ؟آخه ما فامیلا زیادن ما رو دعوت کنه اونا هم توقع میکنن و ناراحت میشن.
مامان تینا و رایان
26 آبان 92 14:36
سلم عزیزم ...خوشگل خاله هم تی وی و هم بازی؟مثل پسر منی که شما... رایان هم وقتی تلویزیون روشنه وسط بازی میپره میره جلوی تی وی مخصوصا اگه تبلیغات باشه..خصوصی داری
مامان مهسا
پاسخ
ای جانم رایان قشنگم نورا فقط باب اسفنجی و تام وجری من یکی که دیگه همه رو حفظ شدم ونورا خسته نمیشه از صبح الطلوع باید واسش روشن کنیم تی وی روتا اخر شب خصوصی رو چک کردم بابت رمز ممنون
مامان پارساجونی
26 آبان 92 14:48
وااای عشق منه این دخمله عزیزم پارسام همینطوره عاشق باب اسفنجی و تام و جری منم حفظم همشونو یه بارم تی وی سوخت وگفتم شاید کم کم یادش بره بعد 1-2 روز که گرفتیم تی وی رو خیلی فرق نکرد البته بهتر شده ولی خوب هنوزم ول کن نیست
مامان مهسا
پاسخ
عزیزم پارسا وروجک من تو همبوووووس واسه پارسا و مامان گلش
مامان نیکا
26 آبان 92 15:42
عزیزم نارزی نورا.خداکنه بچه هااین کودکانه هاشون رویادشون نره...مامان مهسا دندونت بههتر شد؟خداکنه همیشه سالم باشید
مامان مهسا
پاسخ
لطف داری دوستم انشااله که یادشون نمیره الهی شکر بهترم ممنون که به یادم هستید و جویای احوالم میشید دیشب بخیه رو کشیدم.
مریم مامان شاینا
26 آبان 92 19:06
نورا جونم نازگلم خیلی دوست داشتنی هستی فدای بازی کردنت که در حین بازی حواست به تلویزیون هم هست میبوووووووووووووووووسمت
مامان مهسا
پاسخ
لطف داری خاله مریم جون اره خیلی دختر حواسم جمعیِ
مامان آوا
26 آبان 92 21:17
سلام دوستم خوبی.نورا جون خوبه.دندونت بهتر شده.؟ امیدوارم خوب و خوش سرحال باشی. من دوباره نتونستم این فیلما رو ببینم.سعی خودمو میکنم که با یه برنامه ایی بازش کنم تا ببینم. نورای عزیز رو ببوس.
مامان مهسا
پاسخ
هسسسسسسسسسسستم .الهی فدات شم خوبم تو چطوری الهی شکر بهترم چرا آخه ای وای سعی خودت رو بکن انشاله این ماه شاید اومدم شیراز از نزدیک دیدیمتون خیلی مشتاقم دوست خوبم. شما هم اوا رو ببوس به نظر خودمم همینه که واسم نوشتی تو خصوصی
مامان محیا
27 آبان 92 2:37
سرعت اینترنتم پایینه نتونستم فیلم رو ببینمفردا میام دوباره میبینم
مامان مهسا
پاسخ
منتظرم ممنون که سر زدی
مریم مامان مهتا
27 آبان 92 7:39
سلام مهسا جون نتونستم فیلم هارو ببینم ولی عکس ها رو دیدم مثل همیشه عالی بود پر از شور و نشاط همیشه سلامت باشه کارخیلی خوبی میکنی که از حالا می بریش من اینقدر وسواس بودم بعد که بزرگتر شده بود می بردمش هم با رفتن در جمع مریض می شد هم به شدت وابسته بود خوشحالم که اشتباه منو تکرار نمی کنی برای نورای عزیز
مامان مهسا
پاسخ
چرا آخه حیف شد اره دارم سعی میکنم وسواسم و بزارم کنار، چرا باید کودکیش و به خاطر خودم تباه کنم.
مامان محیا
27 آبان 92 10:44
با سختی فراوان تونستم فیلم نوراجون رو در قلعه ی سحر آمیز ببینماینترنتون مشکل دار شدهخدا نورای عزیز رو واستون حفظ کنه
مامان مهسا
پاسخ
امان از اینترنت ها که ما رو عاجز کردن با این سرعتهای پایین ممنون دوستم همچنین محیا
مامان ستاره
27 آبان 92 10:56
ای جانم چه قری داد وقتی از تاب پایین اومد ... خیلی با حاله ... عاشقشم .... من می خوام یه 13 قلو بیارم که سه دختر باشه و 10 تا پسر اونوقت 3 تا پسرای دوستامو دامادم کنم و نو را و آوا و محیا و الینا و نرگس و فاطمه و آانیتا و ترمه و آنا و النا رو عروس خودم بکنم ... اینطوری دیگه مجبئر نیستم از بینشون انتخاب کنم آخه همشون ماشاالله عروسکن .... ولی اول باید نورا و آوا رو بگیرم تا اینا زود از دستم در نرفتن خواهر .... موافقی نورا عروسم بشه ؟.... از عروس خانم بله رو بگیر ....
مامان مهسا
پاسخ
ای جانم انشااله به امید خدا چرا که نه مادر شوهر به این خوبی تااون موقع خدا کریمه
اعظم
27 آبان 92 12:01
سلام مهسا جونم .فیلم دومت واقعا آدمو شاد میکنه مخصوصا با آهنگه 6 و 8 که گذاشتی آفرین به تو با کم کردن وسواس .اما واقععا که با چه ذوقی هم میدوویید بین وسیله ها
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از این همه انرژی مثبتت
دنی زبل
27 آبان 92 12:43
ممنون که به ما سر می زنی اما ما بی وفاییم و زیاد پیشتون نمی ایم. ماشاالله دختر باهوشیه.. این همه عکسای خوشگل تو وبلاگش می ذاری من باید چی بگم با این جوجه اردک زشت اما دوست داشتنی خودم؟
مامان مهسا
پاسخ
نه بابا خواهش میکنم ،وای خدای من اون نمکی که دانیال داره کی داره هیچکس، ماشاله بهش ، اون خوردنی منه ببوسش
دنی زبل
27 آبان 92 12:49
فیلم تولد نورا جون رو هم دیدم. با این آهنگ سوزناکی که گذاشتی آدم گریه اش می گیره..
مامان مهسا
پاسخ
وای نمیخواستم ناراحتتون کنم خوشحالم که حالتون خوبه و بهمون سر زدید
الهام مامان محیا
27 آبان 92 13:59
سلا م مهسا جون خوبین ایشالله تا رسیدم گفتم یه سر به وبتن بزنم و جویای حالی بشم هنوز فیلم ها رو ندیدم آخه باید برم با چورمه بازش کنم با ایکس پلویر باز نمیشه قربان شما
مامان مهسا
پاسخ
ممنونم که جویای حالمون هستی محیای نازم چطوره خوبه حسابی فندق خاله رو ببوسدیدی خبرم کن منتظر نظرت هستم.
سانی مامی شادیسا
27 آبان 92 15:15
قربون این دختر زرنگ و باهوش و ناز برم. با اینکه از نزدیک تا حالا ندیدمت اماعاشقتممممممممممممم نورا جونم
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه ما هم شما رو خیلی دوست داریم و تو قلبمون جادارید از هم دوریم ولی قلبامون نزدیکه به هم خاله جون
مامان نیکا
27 آبان 92 17:02
خصوصی داری
مامان مهسا
پاسخ
چشم
مامان آنی
27 آبان 92 17:15
سلام نورای زیبای من قالب جدید مبارک مثل خودت خوشگله مهساجونم کارت بابت این فیلم ها عالیه راستش من چون سر کار میرم خیلی وقت کم میارم برای حتی نوشتن وبلاگ ویانا ولی داری حسابی غیرتیم میکنی چون واقعا یادگاری قشنگی برای این عروسک های خوشگا میشه تا در آینده از دیدن شیرین کاریهای خودشون لذت ببرن .موفق باشی و نورای منو ببوس
مامان مهسا
پاسخ
سلام به روی ماه خاله آنی عزیز و دوست داشتنی و مهربون و غیرتییییییی ممنونم از این همه انرژی مثبت که به من میدید فدات شم خوش به حالت که سر کار میر ی و سرگرمی اما من تو خونه خودم اینجوری سرگرم میکنم البته وقتی نورا خوابه و الا بیدار بشه وقت سر خاروندنم ندارم اینم واسه من یه جور سر کار رفتن دیگه چکار کنم اینارو هم بگیر واسه ویانا زود باش تا نپریدهواقعاً خوشمله قالبمون مرسییییییییی
مامان فهیمه
27 آبان 92 19:41
خانومی قالب جدید مبارک,خیلی خوشگله بازی کردن و فیلم دیدنشم خیلی بامزه بود
مامان مهسا
پاسخ
ممنون دوست داشتی قالب رو اخ جونم .مرسی از انرژیت
مامان ایمان
28 آبان 92 1:11
سلام عزیزم اولا قالب وب مبارک عزیزم چه خوب بازی میکنه عسل خاله دختر باهوش ناززززز
مامان مهسا
پاسخ
سلام دوستی ممنون .
مامان تینا و رایان
28 آبان 92 9:12
قالب جدید و بکگراند مبارکعزیزم ناز شده
مامان مهسا
پاسخ
لطف داری شادی جونم مرسیییییییی چشات قشنگ میبینه
مامان آیسو وآیسا
28 آبان 92 13:02
وای چه دخمل نازی دارید با اجازتون لینکتون میکنم خوشحال میشم لینکمون کنید وبهمون سر بزنیدwww.aysuaysa.niniweblog.com
مامان مهسا
پاسخ
ممنون شما لطف دارید چشم حتماً
الناز مامان طاها
28 آبان 92 14:39
ميخوام بچلونمت عروسك خوشگلممهسا جون از طرف من اين كار و انجام بده
مامان مهسا
پاسخ
چشم النازم ما که روزی هزار بار میچلونیمش این یکی هم واسه شما
شقایق مامان آرشا
28 آبان 92 15:11
قالب جدید مبارک مرسی که به ما سر می زنید
مامان مهسا
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله شقایق جونم خواهش میکنم دوستتون داریم که سر میزنیم بهتون
مامان ایمان
28 آبان 92 15:16
مامان ایمان
28 آبان 92 22:08
خصوصی
مامان مهسا
پاسخ
اوکی حتماً
مامان آوا
28 آبان 92 22:09
مهسا جون نیستی مشغول چه کاری هستی؟؟؟
مامان مهسا
پاسخ
هستم الهی فدات شم یه خورده این روزها بی حوصله ام یه سر میزنم و یه تغییرکی تو وب میدم و میرم شما کجایی چطوری خوبی؟
مامان ایمان
28 آبان 92 22:32
مهسا جون نمی دونم هر چی رمز میدم میگه اشتباهست
مامان مهسا
پاسخ
چه رمزی فدات شم متوجه منظورت نمیشم
مامان تینا و رایان
28 آبان 92 22:37
ممنون از توضیحاتت عزیز مهربونم -باید رایان رو بخوابونم سر فرصت روش کار کنم -ایشالا بتونم از پیش بر بیام -سری قبل فکر کنم سایت آپارات ایمیل برام نفرستاده بود نتونسته بودم عضو شم-ایشالا هر چی از خدا بخوای بهت بده گلم -نورای نازم رو ببوس
مامان مهسا
پاسخ
فدای تو دوست نازم هرکاری از دستم بر بیاد واسه شما دوستای گلم انجام میدم ودریغ ندارم ممنون از دعا قشنگت چشم شما هم بچه ها رو ببوس.
الناز مامان طاها
28 آبان 92 22:54
عزبزم من پستها رو بعد از اينكه تمام دوستان خوندن رمز دار ميكنم
مامان مهسا
پاسخ
جانم الناز بابا افنربهتر ین کا رو میکنی
مامان ایمان
28 آبان 92 23:09
اره
مامان مهسا
پاسخ
نظرات وبت رو چک کن
مامان آوا
28 آبان 92 23:51
واقعا راست گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خودم محتاجم
مامان مهسا
پاسخ
آره دوستی ،راست میگم ،نه برنامه اش نصب نیست رو گوشیم ولی درستش میکنم .
مامان الیار
29 آبان 92 1:06
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشهمنتظریم
مامان مهسا
پاسخ
سلام لطف دارید شما چشم حتماً بهتون سر میزنم.
مامان ستیانفس
29 آبان 92 10:15
ووویی وووییعسل خاله چه نازه قوربونش برم برادر شوشو با نامزدش دیشب اومدن بندر عباس انقد دلم می خواست منم بیام تا از نزدیک ببینمت خاله جون ولی نشدعمو قول داده یه روز بیاییم بندرالبته قبلا منو آورده تا نزدیکیهاش ولی اون موقع نه تو بودی و نه ستیاجووونم
مامان مهسا
پاسخ
الهی فدات شم زهرا حالا موقع اومدن بود آخه هوا خیلی خوبه از بد شانسی من دیگه که قابل شما رو نداشتم تو رو خدا زهرا بیا منم خیلی دوست دارم ستیا جونم رو که دلم واسش غش میره و شما رو از نزدیک ببینم
مامان آوا
29 آبان 92 10:47
فیلم ها رو دیدم زیبا بود .
مامان مهسا
پاسخ
مرسیییییییییییی
اعظم
29 آبان 92 13:04
دعا ميكنم زير اين سقف بلند،روي دامان زمين ، هركجاخسته شدي ،يا كه پرغصه شدي ، دستي ازغيب به دادت برسد ، وچه زيباست كه آن دست خدا باشد وبس . . .
مامان مهسا
پاسخ
فدای تو دوست راه دوری اما به دل نزدیک
مامان ستاره
29 آبان 92 14:40
وای دلم واسه عروسم خیلی تنگیده یه عکس جدید بزار ازش دلم آروم شه ... عکس نورا رو گذاشتم رو صفحه کامپیوترم ... آقام دیدیه میگه این کیه ؟ گفتم چون تویی واست عروس خودمون حساب می کنم ... عروسمونه ... گفت مال کجاست ... گفتم بندر عباس هستن .... گفت تو بندر عباسو از کجا پیدا کردی ...گفتم عروس خوشمل داشتن به همین راحتیه مگه باید دنیا رو گشت تا پیدا کرد دیگه منم گشتم پیدا کردم ... گفتم خوشگله ؟ گفت آره ... ولی خودمونیم ها اولین باریه که آقام از یه نی نی خوشش اومده خودش پرسیده این کیه ؟ ... تازه همچینم با لبخند ملیح نگاش می کرد .... خوشش اومده از عروسش
مامان مهسا
پاسخ
سلام مارو به اقا ی مهربونتون برسون بگو داداشدرسته از هم دورم اما دلامون به هم نزدیکه خوشحالم از اشنایی باشما یه چیز بگم ناراحت نمیشی؟من به بابا ی نورا گفتم که شما خیلی دوست داری یه نی نی داشته باشین اونم هر موقع اسمت رو میارم فوراًمیگه خدا حفظشون کنه انشاله خدا بهشون یه بچه گوگولی بده و واست دعا میکنه .
مامان ایمان
29 آبان 92 16:11
خصوصی
مامان مهسا
پاسخ
چشم اومدم پیشت
مامان نیکا
29 آبان 92 16:36
مهسا جان ممنون ازراهنماییهات آره باید اسلایرو تو پست ثلبت میذاشتم .حالا درست شد مرسی عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
خواهش میکنم عروسک نازم نیکا جون رو ببوس
مامان الینا جونی
30 آبان 92 6:55
سلاممم وای خدا همین یه چندروزی فرصت نمی کنی بیای سراغ دوستای گل میبینی چندتا پست رفته و من بی خبر خیلی ناز بودن مهسا جون دوتا فیلم مخصوصا قلعه سحر آمیز میبینی چقدرشاد میشن بچه ها تو ایم مکانهاببوسش عزیز لپ گلی رو
مامان مهسا
پاسخ
از بی کاریه که تند تند پست میزاریم دوستی ،اره با نظرت موافقم میبینی چه ذوقی میکنه
محدثه
1 آذر 92 11:08
جیگرش
مامان مهسا
پاسخ
mer30
فرناز مادر اتیلا
6 آذر 92 10:56
سلام مهسا جون .......قربون دخمل گلمون بشم که روز به روز خوشگلتر و خانومتر میشه .......ببخشید عزیزم که ی مدتی نیومدم بخداا اینروزا کمی ذرگیر هستم .........نورا خوشگلمو ببوس راستی گلم به من کد نمیدی
مامان مهسا
پاسخ
سلام به روی ماهت فرناز نازم، بابا کجایی کم پیدا چه عجب اومدی .دشمنت شرمنده خدا کنه که همه کارها به خیر و خوبی باشه انشاله موفق باشی شما هم اتیلای خاله رو ببوس
مامان عاشق
6 آذر 92 22:41
من اگه یه روز نورا رو از نزدیک ببینم کلی گازش میگیرم از بس جیگره
مامان مهسا
پاسخ
امیدوارم که یه روز بیاین بندر ما شما رو از نزدیک ببینیم چون ما هم بی صبرانه منتظر دیدین یکایک شما دوستان هستیم.