نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

همه چی به خیر گذشت...

1392/8/9 19:19
نویسنده : مامان مهسا
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره از 5شنبه اون هفته تا الان که درگیر اون ویروس لعنتی تب و اسهال و سوختگی شدید پای نورا به دلیل اسهال و بمیرم الهی واسش دست آخر هم حساسیت به دارو سفکسیم و خانواده اش ،همه چی به خیر و سلامتی دوباره نورا به اتمام رسید و هرسه یه نفس راحت کشیدیم.

یه کار به نظر خودم مثبت که انجام دادم تو این چند روزه این بود که ما  تقریباً از اواخر 10 ماهگی به نورا در کنار شیر خشک نان ،شیر نیدو هم به تدریج استفاده میکنیم . میدیدم که نورا شیر نیدو رو بیشتر دوست  داره ،چکار کردیم شیر نان رو قطع و الان در کنار شیر گاو به نورا خانومم شیر نیدو میدم و خیلی با میل تر از قبل میخوره و از این بابت خرسندمنیشخند حتی غذا خوردن و اشتهاش هم بهتر شده چشمک

جا داره از همه دوستان گل نی نی وبلاگیم واسه اینکه تو این مدت من رو تنها نگذاشتن و با کامنت هاشون دلگرمم کردن و دلداری دادن تشکر کنم .بغل

دوست دارید عکسهاش و ببینید پس ورق بزن صفحه رو ...خنده

 

این عکسها رو طی دو هفته اخیر قبل و بعد از سفر و کسالت نورا گرفتم.

این عروسک یه آهنگ از نوش آفرین رو میخونه که نورا خیلی دوستش داره و دائم دستش روی شکمش و فشار میده تا اون رو واسش بخونه ...

مراحل بازی کردن نورا جون...

 

وای وای اون لبات من و کشته که واسم غنچه اشون میکنی ناناس من

الهی قربون اون رنگ چشات بشم کاسه چُمِ قربان.

 این عکسهای جهرمِ، طفلک نورا از 48 ساعتی که اونجا بودیم فقط 4 ساعتش رو سرحال بود، دائم نق میزد نه اینکه حالش بد بود ،بی قراری زیاد میکرد و بهونه باباش رو میگرفت که بغلش کنه ببره اونو تو حیاط یا ماشین 

لیمو ترش رو دوست نداشت بخوره

الهی بمیرم اون خنده مظلومت من و کشته مادر

فدای اون خمیازه ات فسقل من

اینجا هم علیرضا با نورا و دایی مسلم و انسه رفتن بیرون بچه ام خوابش برده بود ،ببین بابایش چکار کرده پلاستیک تخمه رو گذاشته زیر شیشه شیر نوراخنده

مدل جدید خوابیدن نورا...

♥ممنون از همراهیتووووووووووووووووووووون♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان آوا
9 آبان 92 20:34
خدا رو شکر که نورا جون خوب شده


ممنون عزیزم از دعای شما دوستان خوبم بود.
الناز مامان طاها
9 آبان 92 22:58
اخيش يه نفس راحت كشيدم همش استرس داشتم بيام وبت بازم از اين ويروس لعنتي نوشته باشي.قربونت برم عروسك خاله ديگه نبينم مريض بشيبوووووووووووس

مرسی الناز جون الهی شکر خوب شد ناز دختری
پریسا
10 آبان 92 0:58
سلام دوست خوبم
دوست نداشتم واسه پست قبلت کامنت بذارم دلم نیومد .
الهی که خدا این نور دیده ها رو برامون حفظ کنه
برای نورا جون و مامان مهربون


ممنون پریسای مهربونم
مامان محیا
10 آبان 92 2:55
خیلی خوشحالیم از اینکه نورای نازنین خوب شدهچ عکسایی دلم باز شد به خدا


ممنون دوست خوبم لطف داری
شقایق مامان آرشا
10 آبان 92 11:51
ایشالا دیگه مریض نشی


انشاله
محدثه
10 آبان 92 14:40
الهی شکررررررر


ممنون
اعظم
10 آبان 92 15:40
خدا رو شکر نورا جون خوب شده
البته من کشده و مرده اون چشمای خوش رنگشم .
همیشه شاد باشید مهسا جونم


مرسی اعظم مهربونم چشمات قشنگ میبینه لطف داری
مامان سمانه
10 آبان 92 21:20
آخیییشششخداروشکر که خبرای خوب خوب میدی مهسا جون!!الهی که همیشه لبخند رو لبای هر سه تون باشه


ممنون سمانه عزیز انشاله ،همچنین شما هم
مامان فهيمه
11 آبان 92 0:39
سلام مهساجون خوبى نوراى نازم خوبه انشالله،خداروشكر كه حالش خوب شده خيلى ناراحتش بودم
جاى من ببوسش گلم


سلام به روی ماهت عزیزم اره شکر خدا خوب شد شما هم ساینا رو ببوس
پونه
11 آبان 92 8:28
آبجی خدا رو شکر. ایشا... دیگه مریض نشه و در کنار هم شاد باشید


ممنون پونه عزیز انشاله
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
11 آبان 92 10:27
به سلامتی خدا رو شکر همه چی به خیر گذشت چه عکس با خمیازش نمکی شده
کاسه چُمِ قربان معنیش چی میشه و به چه لهجه ای هستش ؟


ممنون اره این عکسش خیلی با مزه است.به زبان گیلکی یعنی چشمهای رنگیت و قربون
زهرا
11 آبان 92 10:33
خداروشکر که الان نورا جون خوبه و انشاالله دیگه هیچوقت مریض نشه.


ممنون عزیزم انشاله آخه خیلی سخت گذشت
مامان تینا و رایان
11 آبان 92 12:27
خدا رو شکر که همه چی خوبه..وای مهسا جون رشتی هستی شما؟ آخه نوشته بود کاس چوم ذوق کردم هم ولایتی ببوسش این فرشته رو




ممنون عززیم نه فدات شم اما بابای نورا گیلکیِ و بچه اصالتاً انزلیچیِ اما من خیلی دوست دارم که گیلکی صحبت کنم.
من استان فارسی هستم.

بابای یسری جان
11 آبان 92 15:02
با سلام
خیلی خیلی خوشحالم که نورا جان سلامتیشو پیدا کرده ، و امیدوارم این قشنگ ترین لحظه زندگیتان پایدار بماند
برای نورا ی عزیزم با چهره جذاب و دوست داشتنی اش ( ماشاءالله )


سلام
ممنون بابای یسری گل لطف دارید خیلی خیلی یسری نازم رو ببوسید.
مامان فتانه
11 آبان 92 19:17
مااومدیم با یه اپ جدید


چشم الان میام.
مامان پارساجونی
11 آبان 92 22:30
سلام عزیزم من چند دفعه از طریق وب الناز جون و شادی جون اومده بودم وبتون آخرین دفعه واقعا ناراحت شدم وقتی پست قبلیتونو خوندم وقتی رفتم حرم به یادش بودم و از امام رضا خواستم که زودتر خوب شه این فرشته کوچولویه ناز خدا روشکر که سلامتیش رو بدست آورده اگه با تبادل لینک موافقید به من خبر بدین تابا افتخار لینکتون کنم

ممنون عزیزم مرسی که دعا گوی نورا بودید با کمال افتخار دوستیتون رو میپذیرم.
مامان ستاره
11 آبان 92 23:06
خدارو هزار مرتبه شکر که آبنبات خاله خوب شد ... الهی فدای ناز و ادات بشم من ... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


خدا نکنه ستاره جون اره الهی شکر خوب شد.ممنون که اومدی ماهم بوووووووووووووووووووووس.
l مریم مامان شاینا
11 آبان 92 23:41
خدا رو شکر که عروسک خوشگلتون خوب شده


ممنون عزیزم.
مامان آرتین
12 آبان 92 0:49
خدارو هزار مرتبه شکر دختر ناز و دوست داشتنی ما خوب شد


ممنون زینب عزیز
الهام مامان محیا
14 آبان 92 13:48
خدا رو شکر که خوب شدی فرشته کوچولو
ولی حالا هم محیای من مریض شده...
بیا مامانی بخون مطلب رو اصلا چون دوستت دارم نخواسته بهت رمز میدم
راستی مهسا جون شیر خودت رو بهش نمیدی؟ چرا؟
لطفا واسه جواب بیا وب آخه وقت نمیکنم بازم بیام


مرسی انشاله محیای من هم خوب میشه نگران نباش مامانی خوشحالم که من رو امین خودت میدنی .
شیر نداشتم سر 40 روزگی نورا خشک شد.
جیران بخشنده
14 آبان 92 18:31
خدارو شکر که هکه چیز به خیر گذشت به خدا خیلی نگران نورا جونم بودم


تشکر جیران عزیز و با محبتم
سانی مامی شادیسا
18 آبان 92 16:45
مهسا جون دوست نداشتم واسه پست قبلت کامنت بذارم. خدا روشکر که همه چی به خیر گذشت. وقتی این فرشته های ناز مریض میشن آدم داغون میشه... مخصوصا وقتی که دیگه شیطونی نمیکنن و مظلوم و بیحال یه گوشه می شینن آدم جیگرش کباب میشه
الهی که خدا این گلها رو برامون حفظ کنه


الهی امین امیدوارم که شادیسای ناز هم هیچ وقت مریض نشه مهربونم.
مامان رهاجون
2 آذر 92 12:54
سلام/خاله خوشگلم خوشحالم که خوب شدی/عزیزم لینکت کردم/به منم سر بزن
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشم حتماً