نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

مروارید هفتم ...

1392/8/24 0:17
نویسنده : مامان مهسا
877 بازدید
اشتراک گذاری

به سلامتی بعد از این همه آبریزش بینی واسهال که هنوز هم ادامه داره امشب دیدم که نورا خانومی مروارید هفتمش ا زپایین سمت چپ(پیشین جانبی) جوونه زد و تا یه چند روز دیگه دندون مقابل همین از بالا خودشون رو نشون میده .مبارکه نورا جونم.

پ . ن :  ساعت (1:04)

دیشب شب خوبی نبود اصلاً گرچه واسه من یکی فرقی نمیکنه چون شبها باید اینقده این دست واون دست بشم تا شاید خوابم ببره،دیشب هم یکی مثل شبهای قبل اما یه کوچولو سخت تردندون درد داشتم اما شدت دردش زیاد نبود ،نورا چند شبی میشه که نق نق میکنه تو خواب اما خوب نه مثل دیشب از ساعت 3:30 شروع کرد تا 5 صبح تازه چشمم گرم شده بود که صداش اومد تو گوشم و از جا بلند شدم طفلک علیرضا هم خسته خسته بود اما بلند شد چون به هیچ طریق اآروم نمیشد گفتم شاید گوش درد داره چون نمیذاشت دست بزنم واسش ویکس کشیدم دور گوشش دیدم نه گفتم شاید قولنج کرده نبات داغ رقیقی درست کردیم بهش دادیم اما اروم نمیشد تا اینکه علیرضا بغلش کرد راه رفت خوابش برد من هم نشسته بودم و نگاشون میکردم که علیرضا گفت شما استراحت کن دندون درد داری اومدم دراز بکشم از کمر درد نمیتونستم بخوابم خلاصه که نورا خوابید اما من همچنان بیدار تا دیگه متوجه نشدم کی خوابم برده بود .روی هم رفته شب خوبی نبود خیلی کسل کننده بود و این کسلی تا الان واسم ادامه داره .اَه دوست ندارم اینجوری باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان آوا
24 آبان 92 0:32
نورا جون خاله دندونه نو مبارکه
مامان مهسا
پاسخ
فدات شم خاله جون مرسیییییییی،ببین دندونامو
مامان آوا
24 آبان 92 0:41
امیدورام زمانه بر وفق مرادت باشه مهسا جون. درباره اون مطلبا هنوز دنبالش نگشتم. فردا برات چیزی بود می فرستم. شب خوبی داشته باشی خانمی. نورا نازم ببوس.
مامان مهسا
پاسخ
فدای تو عزیزم شدم اسباب زحمت به خدا.شما هم اوا رو ببوس
مامان فهيمه
24 آبان 92 0:58
اى جانم دندون جديد مبارك خانوم ناز،خوشگل من دوستم رمزو خصوصى واست ميفرستم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون فهیمه عزیزم
الناز مامان طاها
24 آبان 92 0:59
قربون اين عروسك خانم برم منمبارك باشه خاله جان رويش دندون جديد
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه خاله الناز ممنون
مامان آوا
24 آبان 92 1:01
نمیدونم تیک خصوصی زدم یا نه به هر حال تاییدش نکن.
مامان مهسا
پاسخ
آره گلم زده بودی
مامان تینا و رایان
24 آبان 92 8:04
مبارک باشه عزیز دلم -به سلامتی عزیزم رمز خصوصی فرستادم برات
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله شادی
مامان نرگس
24 آبان 92 10:35
نورا جونم سبز شدن 7 امین دندونت مبارک انشاله همه 32 تاش سالم سالم دربیان
مامان مهسا
پاسخ
ی دنیا لطف داری خاله نرگس جون
اعظم
24 آبان 92 13:02
mobarakeeeeeeeeee harchand mahsa joon ba in aks darbare nay o meri o mede ham mishod tozihati dadmer30جداً
فرناز خاله آرسن جون
24 آبان 92 13:55
عکسهای نورا رو که دیدم یاد این ترانه افتادم که واسه آرسنم میخونم شیطون بلایی خوشگل خوشگلایی میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی منو کشته اون لباسهای قشنگت اون شیطونی هات اون ملوس بودنت خلاصه دیوونه اتم عاشقتم عسلک خاله
مامان مهسا
پاسخ
چه ترانه قشنگی
مامان فرزانه
24 آبان 92 14:24
عزیزم مبارک
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله فرزانه
مامان ایمان
24 آبان 92 20:31
عزیز دلم دندون جدیدت مبارکککککک
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان آرتین
25 آبان 92 0:23
نورا جان خاله، دندونه نو مبارک باشهانشالله بقیه دندونات زود زود و بی دردسر در بیان
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله زینب ایشااله خدا از زبونت بشنوهممنون که سر زدی
مامان ستاره
25 آبان 92 0:55
سلام عزیز دلم ... الان بهتر هستی ؟ خیلی ناراحت شدم ... انشاالله همیشه درده از شما دور باشه گلم ... به وبم سر نمی زنی از دستمم ناراحتی گلی ؟ اگه ناراحتی بگو تا ازت حلالیت بطلبم چون خدا شاهده نمی دونم از چی ناراحتی .... دوستتون دارم نورای گلم رو ببوس ...
مامان مهسا
پاسخ
سلام به روی ماهت به خدا نه ستاره جون چرا اینطوری فکر کردی به خدا درگیر نورا شیطونکم اگرکوتاهی از طرف من شده و نتونستم حالت رو بپرسم من رو ببخش اره یه کم بهترم.
مریم مامان کهتا
25 آبان 92 10:24
سلام عزیزم بچه داری همینه دیگه حالا ممکنه بچه ها یکمی با هم فرق داشته باشن ولی نگران نباش تاچند وقته دیگه این مشکلات شبانه تموم میشه و خستگی ها به همون روز ختم میشه جوانه زدن هفتمین دندون این الهه نور مبارک امیدوارم روزهای شاد و پر انرژی در پیش داشته باشی مهساجون
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر میزنی همچنین شما
مامان ستاره
25 آبان 92 12:40
سلام مهسا جون .. تو خیلی مهربونی و منم دوستت دارم ... نورای گلم رو ببوس قربونش برم
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ما هم دوست داریم خوبی از خودت ما هم بوووووووووووووس
جیران بخشنده
25 آبان 92 15:07
دندون جدید مبارک
مامان مهسا
پاسخ
مرسییی
پونه
25 آبان 92 15:55
دندون جدید مبارکنورا جون را ببوس
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتماً
مامان الینا جونی
25 آبان 92 19:23
به مبارکت باشه خاله جون مروارید هفتمت مهسا جون تا کل دندونای این عسلا دریاد پدر ما هم باهاش در میاددوستون دارم
مامان مهسا
پاسخ
اره به خدا راست میگی ممنون که سر زدیواسه الینا و مامان جون مهربونش
مامان تینا و رایان
25 آبان 92 23:32
عزیزم از این به بعد پستهام اکثرا رمز دار خواهند بود -رمز ثابت برای همه پستها میزارم بعد خصوصی پیام میدم بهت رمز رو -فعلا دارم پستهای قدیمی رو رمزدار میکنم-بوووووووس
مامان مهسا
پاسخ
اوکی ممنون،منتظرم. راستی چرا همه دارین رمز دار میکنید پستاتون رو .مشکلی پیش اومده آیا ؟ ما خبر نداریم یا سلیقه شخصیِ
مامان محیا
26 آبان 92 0:13
مبارک باشه عزیز دل خاله واقعا اگه آدم شب نخوابه اون روز خیلی واسش کسل کننده است
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله مهربون اره خیلیم کسل کننده است.
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
26 آبان 92 9:53
خدا بد نده مهسا جون الان بهترید ؟
مامان مهسا
پاسخ
الهی شکر بهترم
مامان پارساجونی
26 آبان 92 14:43
مبارک باشه عسلم دندون هفتمت ایشالله رفع کسالت شه عزیزم بهتر بشی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم بهترم الهی شکر
هستی وهیربد
26 آبان 92 15:50
سلام عزاداری هاتون قبول مبارکه دندون جدید نوراجونوازطرف من بوسسسسسس کنین
مامان مهسا
پاسخ
عزیزم همچنین مرسی که سر زدی به روی چشم شما هم هیربد جون رو ببوس
مامان تینا و رایان
27 آبان 92 7:36
قسمت پ ن رو الان دیدم.دلیل گریه هاش چی بود؟واسه دندون؟پس شما هم مثل من کمردرد داری؟ خیلی مراقب باش من دیسک کمرم پاره شد..نزار به اونجا بکشه..دور از جون فلج شده بودم..نمیتونستم راه برم..الان هم همچنان مشکل هست چون زیر بار عمل نرفتم
مامان مهسا
پاسخ
اره واسه دندونش ِ به جون خودم شادی جون شبها اصلا از کمردرد و گردن درد خواب ندارم ازبس سرپا هستم از صبح تا شب مامانم هم همین و بهم میگهچون خودش هم گرفتار همین درد امیدوارم شما هم بهتر شی دوست مهربونم
سانی مامی شادیسا
27 آبان 92 15:14
دندون نو مبارککککککککککککککک نورای عزیزمممممم انشالله که دندون درد و کمردردت خوب شده باشه .. این شب بیداریها دیگه برای من عادی شده اگه یه شب دو ساعت پشت هم بخوابم تعجب میکنم !!!
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله سانی جونم الهی شکر بهترم راستی میگی خواهر دیگه واسمون عادی شده اما کم و زیادداره ساعتش بیداریشون
مريم مامان نيكان
27 آبان 92 19:59
اي جانم دختر گلم ديگه كم كم داره بزرگ ميشه مبارکت باشه مروارید هفتمت بوس براي دخمل خوشگلم
مامان مهسا
پاسخ
خاله مریم مرسیییییییی، منم بوووووووووووووس
شقایق مامان آرشا
28 آبان 92 15:14
وای چه بد می فهمم چی میگی دندون دخملی مبارک
مامان مهسا
پاسخ
ممنون
مامان ستیانفس
29 آبان 92 10:17
مبالکـــــــــــــه عسیسمهم مروارید جدیدت هم قالب جدیدت خیلی قشنگه،آدم و شاد میکنه
مامان مهسا
پاسخ
فدای تو خاله مهربووووووووووووووووون لطف داری . خوشحالم دوست داشتی
بابا و مامان محمد طاها
6 آذر 92 8:29
سلام یه نظر داشتم البته خودتون بهتر میدونید این اهنگ تو وبلاگو یه کم شادش کنید ناسلامتی وبلاک بچه هست وباید شاد باشه نه غمگین الهی قوربون نورا خوشگله بشم
مامان مهسا
پاسخ
خدا نکنه عموی مهربون چشم حتماً این رو به دلیل ایام محرم گذاشته بودم .بازم چشم.