نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

*الحمد الله رب العالمین *

1392/10/11 17:58
نویسنده : مامان مهسا
1,485 بازدید
اشتراک گذاری

پرواردگارا تو را سپاس به خاطر بزرگی و جلالت و کرمت، ای ارحم الراحمین که به حال من و طفل معصومم مرحمت کردی .سجده شکر به جا آوردم.

خدا رو شکر نورا از دیروز ساعت 4 تا الان با خوردن نشاسته گندم که با اب خنک حل کردم و به اندازه یه استکان بهش دادم خورد حالش خیلی خیلی بهتره از این رو به اون رو شده و میشه گفت شر این ویروس لعنتی از سرش کم شد .خدا رفتگان یکی از دوستای خانوادگیمون مریم جون رو بیامرزه که بهم گفت این رو بهش بدم باور کنید به ثانیه نکشید حال نورا هزار درجه تغییر کرد البته اینو بگم که یه هفته من و علیرضا نه خواب داشتیم نه خوراک آسایشمون رفته بود به خدا ،اما فدای یه تا رموش بچه ام خوب شد یه دنیا ارزش داره .و همچنین راهنمایی های شما دوستان خوبم خیلی بهم کمک کرد .

امیدوارم که دیگه هیچ وقت هیچ وقت نورا مریض نشه چون به هر 3 مون سخت گذشت .

امروزصبح بعد از یه هفته کسلی و بیحالی خونه و اتاقش رو در عرض 5 دقیقه زیر و وارو کرد و من هم بی خیال تماشاش میکردم و با اشکی که از ذوق سلامتیش تو چشمام حلقه زده بود وهرازگاهی گوشه چشمی سرازیر میشد پشت سرش و قربون ،صدقه اش میرفتم و چیک چیک ازش عکس و فیلم میگرفتم .

امروز چیزای عجیبی ازنورا دیدم اون کاملا ً شباهتها رو تشخیص میده منظورم اینه که توپهای مثل هم رو راحت کنار میزاشت حتی از نوع جنس و اندازه و دیگری اینکه عروسکهای شبیه هم رو بر میداشت .و به راحتی تونست برج قورباغه رو روی هم سوارکنه البته بازی با اون رو بلد بود .چیدمان برج رو برای بار اول خودش انجام داد.

اگر دقت کنید هیچی از زیر دستش و چشمش نگذشته تا جایی که تونسته همه چی رو بازدید هفته ای کرد قربونش برم.

دوست دارید ببینید ....

پس بیا ادامه مطلب تا دیر نشده....

اول از همه رفت سراغ برج و قورباغه و اون رو آورد وسط سالن گذاشت  و اون و روی هم گذاشته بود داشت بازی میکرد بدون هیچ اشتباهی کلاملاً برج رو رو هم قرارداده بود که متأسفانه تا من دوربین رفتم بیارم عکس بگیرم خرابش کرده بودو برج فرو ریخته بود.

اینجا هم خانمی داشت خودش رو به زور جا میداد زیر میز تلفن

چند روزه که من هیتر برقی در اوردم واسه چند ساعتی تو خونه رو شن میکنم آخه یه کوچولو هوای بندر سرد شده و ما هم عاشق سرما و بخاری .نیشخندنورا هم این چند روزه از ترس دورادور نگاه میکرد و میگفت بووو اما امروز  دلیر شده بود و رفته بود لمسش میکرد البته خاموشیزبان

شیطونک من فقط دوست داره ظرف لگوهاشو خالی کنه و چند تایی رو هم برداره و بزاره روی ظرفِ که وارونه کرده و بره بشینه روش و بازی کنه.

بعد از اون هم رفت سراغ این دوتا عروسک گفت آبی (یعنی اینکه بریم آب بهشون بدیم )رفت بهشون آب داد و گفتم خوب حالا برو روی تخت مامان بخوابونشون و لالایی واسش بخون تا لالا کنن دیدم رفت منم پشت سرش گفتم بزار هم دیگرو بوس کنن  ظهر به خیر هم بگن و لالا کنن اینم ازعکس العمل نورا

بعد از اون هم بی خیال عروسکها شد و رفت سراغ ظرف آب

خوب که بازی کرد گیر داد به برچسبها یروی ظرف همه رو با نا خنهای کوچولوش کند وریز ریز کرد.

و در آخر همه عملیات بالا رفتن ا زتخت...

ابتدا ...

وبعد هم این شد که میبینید...

و این هم فیلم بالا رفتن ازتخت بار اول نرسیدم  فیلم بگیرم بدون هیچ خوردن زمینی رفت بالا اما بار دوم رو ببینید...

و این هم دو فیلم ا زدختر نابغه من...

 

و این بود روزانۀ امروز من و نورا امیدوارم که خسته اتون نکرده باشم.بای بای

 نورا تا این لحظه : 1 سال و 4 ماه 21 روز و2 ساعت و 8 دقیقه و 50ثانیه سن دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان محمدطاها
11 دی 92 17:54
سلام بر این نینی زیبا و مامان گلش خدا حفظش کنه خصوثیتونم چک کنید
مامان مهسا
پاسخ
سلام دوستم ممنون همچنین محمد طاهای گلرو خدا برای شما حفظ کنه.چشم
مامان محمدطاها
11 دی 92 17:55
اگر اشکال نداره میخواستم بدونم این کلیپ بالای صفحه رو چه جوری گذاشتید
مامان مهسا
پاسخ
میام وبتون و واستون میگم.
مامان آوا
11 دی 92 19:05
هورا نورا خوب شدخاله جون حسابی حالا مامان مهسا رو سر جاش بیارکلی خوشحال شدم نورا جونم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون چشم این یه هفته به اندازه کافی عذابش دادم از این به بعد هم با شیطنتم
مامان مبینا
11 دی 92 20:20
سلام خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه به منم سر بزنید
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشم حتماً
پریسا
11 دی 92 23:47
سلام مهسا جون عنوان پستت خیالم و راحت کرد میومدم اما جرات خوندن و دیدن نداشتم خیلی ضعیفم هم جسمی و هم روحی بیش از حد اما الان تا دیدم برات کامنت گذاشتم که بدونی بیادتم. الهی که خدا این فرشته های مهربونمون و در پناه خودش حفظ کنه.
مامان مهسا
پاسخ
سلام دوستم الهی دورت بگردم چرا آخه خدا نکنه ضیعف باشی ممنونم که به یادمون هستی .الهی آمیییییییییییییییین
مریم مامان شاینا
12 دی 92 1:24
سلام خوشگلم خیلی دلم براتون تنگ شده بود فدای اون بازی کردنت میبووووووووووسمت عزیز دلم
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ما هم همینطور مرسی که اومدی
مامان الیار
12 دی 92 12:57
افرین بخ این دخمل خوشگل و ناز و دوست داشتنی خیلی میبوسمشششش
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله عزیزم
مامان مبینا
12 دی 92 14:53
سلام ما اپیم ومنتظر شما دوست خوبم
مامان مهسا
پاسخ
چشم عزیزم
مامان ستیانفس
12 دی 92 15:30
سلام عزیز دلم،خدارو صد هزار مرتبه شکر که حالت خوب شد عزییییییزمبا خوندن این پست خیلی جوووون گرفتمان شالله همیشه شادو سلامت باشی نورا جووووونم مهساجون خیلی مواظب این گل قشنگمون باش،ماشالله مثل ماه میمونههر روز واسه ش اسفند دود کن وصدقه در بیارمن که خیلی دوستش دارم
مامان مهسا
پاسخ
سلام به روی ماهت زهرای نازم و سلام به اون صورت فرشته ای دختر خوشکلم ستیا عشقم، لطف داری عزیزم چشم حتماً شما هم واسه گلمون اسپند دود کن تا ا زچشم بد دور باشه و خدا حافظش باشه یه دنیا ببوسش که دهنم آب افتاده واسش که پیشم بود و میخوردمش به خدا اینقد ربوسش میکردم که ا زدستم فرار کنه.اینجوری
الناز مامان طاها
12 دی 92 16:03
عاشق همين شيطونياتمخدا رو شكر كه خوب شدي عروسك خوشگلمانشالله هر چي مريضيو چشم بده ازت دور باشه عزيز دلممهسا جون شما هم خسته نباشي
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله الناز مهربون انشاله که چشم بد از همه نی نی ها دور باشه .ممنون از لطفت خسته هستم ولی با دیدن سلامتی نورا خستگیم بیرون میره به خدا
سمانه (مامان سروش)
12 دی 92 17:46
خداروشکر که دخترم دوباره به شادابی قبل برگشتهایشالا همیشه همینقدر شاد و سالم باشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله مرسی که جویای حالمون هستی پارسای ناز رو ببوس
مامان تینا و رایان
12 دی 92 17:47
خدا رو سکر مهسا جون. آخیش خیالمون راحت شد،ایشالا همیشه سلامت باشه-واقعا آدم حاضره همه خونه رو بریزن به هم ولی سالم باشن-آفرین دخمل باهوش-مامانی در مورد اون پودر گندم که تو آب حل کردی توضیح میدی؟برای چی خوبه؟چقدر ریختی تو آب؟اسپند هم دودش کن و از طرف من ببوسش،دیگه هیچوقت مریض نشو خاله جون-بوس به روی ماه مامان و نی نی
مامان تینا و رایان
12 دی 92 17:48
خدا رو شکر مهسا جون. آخیش خیالمون راحت شد،ایشالا همیشه سلامت باشه-واقعا آدم حاضره همه خونه رو بریزن به هم ولی سالم باشن-آفرین دخمل باهوش-مامانی در مورد اون پودر گندم که تو آب حل کردی توضیح میدی؟برای چی خوبه؟چقدر ریختی تو آب؟اسپند هم دودش کن و از طرف من ببوسش،دیگه هیچوقت مریض نشو خاله جون-بوس به روی ماه مامان و نی نی
مامان مهسا
پاسخ
اره واقعاً خدا رو شکر امیدوارم که رایان جون هم حالش بهتر شده باشه چشم حتماً میام و واست مینویسم .شما هم واسه کوچولوهامون اسپند دود کن و ببوسشون
مامان تینا و رایان
12 دی 92 18:56
ممنون از توضیحات کاملت مهسا جون در مورد اون پیمونه من معمول از پیمونه پلوپز استفاده می کنم ولی زیاد هم مهم نیست اگه نداری میتونی یه فنجون که تو خونه داری ازش استفاده کنی و همه رو با همون اندازه بزنی ..منظورم اینه که پیمونه ای که برای ارد یا شیر یا روغن استفاده می کنی همون باشه و فنجونهای مختلف نباشه..ولی اگه پیمونه پلوپز داری که راحته مدرج هم هست
مامان مهسا
پاسخ
خواهش میکنم دوستم اره پیمانه پلوپز دارم چندتاشو هم دارم مرسییییییییییییییییی
مریم مامان مهتا
12 دی 92 19:23
خدا رو هزار مرتبه شکر که حالش خوب شده ماشاا... این وروجک اینقدر اسباب بازی ریخته تو تختش جا نبود بره توش همیشه سلامت باشه
مامان مهسا
پاسخ
مرس خاله مریم مهربونم اره میبینی خاله نورا داخل تخت معلوم نیست.بوس برای مریم جون و مهتای نازم
الهام مامان محیا
12 دی 92 19:27
خدا روشکر که حالت بهتر شده عسل بانو مامانی رمز فرستاده شد.... شما همینجوری همش خرابکاری کن ولی مریض نشو
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله الهام عزیز بابت رمز مرسییییییییییکارم همینه شما نگران نباش خاله
جیران بخشنده
12 دی 92 20:45
قربون تو خوشگل خانوم خداروشکر که حالت بهتره عزییزم
مامان مهسا
پاسخ
فدای تو جیران عزیز ممنون
مادر منتظر
12 دی 92 23:32
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
مامان مهسا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم خیلی خوشحالم کردی که بهم خبر دادی حلال تندرستی دوستم امیدوارم که زایمان راحتی داشته باشی و کو چولوی نازت رو به سلامتی در آغوش بگیری این ماه عزیز هم بر شما مبارکاومدم و پستت رو خوندم.
اعظم
13 دی 92 2:28
سلام مهسا جونم .خدا روشکر دیگه این مریضی لعنتی هم تموم شد نورا جون خیلی اذیت د اما امیدوارم زود زود دوباره تپلی بشه فیلم تخت نوردیش و خیلی دوست دارم عزیزه دله خودمه .با این همه ناز
مامان مهسا
پاسخ
سلام بر دوست خوب و عزیزم اره الهی شکر رفت و الهی دیگه هیچ وقت برنگرده وای خدا کنه آخه خیلی ضعیف شدهمیگم دیدی چه بلایی شده چطور از تخت راست شد بالا
مريم مامان نيكان
13 دی 92 7:46
سلام واي خيلي غصه خوردم خوندم نوراي كوچولو موچولو مريض شده .خدا بد نده و بلا دور باشه .خدا رو شكر كه الان بهتره دلم براي ماه آسماني و عكسهاي قشنگش تنگ شده بود از طرف من اين عروسك كوچولو رو ببوسيد
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه غصه بخوری الهی شکر الان حالش خوبه خاله مهربون امیدوارم که نیکان ما سالم و سلامت باشه
مامان بنیتا
13 دی 92 19:04
نورا جونم خدا رو صدهزار مرتبه شکر که خوب شدی گل قشنگ و نازم..ایشالا دیگه هیچوقت از این مریضی های بد نگیری عزیزدلم مامان مهسای مهربون خسته نباشی عزیزم..عکسای خوشگل خانوم هم واقعا زیبا بودن عزیزم خصوصی داری
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله گلنازم انشاله خدا از زبونت بشنوه ممنون لطف داری به من چشمهات عکسها رو خوشکل دیده بابت رمز ممنون
مامان ستاره
14 دی 92 15:04
آخ الهی من فدای این بازی کردنا و نگاه کردناش بشم ..... خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم ... مهسا جون خسته نباشی می دونم این چند وقته چی کشیدی هم جسمی و هم روحی .... انشاالله دیگه هیچ وقت مریض نشه خانم گل ما .... وقتی عکسا و فیلماشو میبینم کلی کیف می کنم ... فقط حیف که ازش دورم و نمی تونم ببوسمش .... تو از طرف من ببوسش عزیزم ... خیلی دوستتون دارم گلم ..
مامان مهسا
پاسخ
سلام ستاره جون ممنون که به فکرمی گلم امیدوارم که دیگه مریض نشه اما به نظرم تا دندوناش کامل درنیاد یه کوچولو دیگه سختی هر دوتایمون داریم .ما هم از راه دور میبوسیمت و دوست داریمممممممممممم
منصوره
14 دی 92 15:39
بوس برا این دختر ناز
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله
آنوشا کوچولو
14 دی 92 16:14
خدا رو شکر که بهتری نورا جونم عکسای درمانگاه رو دیدم کلی غصه خوردم صورت ماهت کوچولو شده اما اشکالی نداره اونم با پرستاری مامان مهربونت زود دوباره میشی مثل روزای قبل خیلی خوشحالم که بهتر شدی دست مریم جون هم درد نکنه
مامان مهسا
پاسخ
فدا یتو خاله با محبتم لطف داری همینطوره اینقده حرص میخورم تا دوتا قاشق غذابخورهو تا یه کم انرژی های از دست رفته برگرده.
مامان آیهان
15 دی 92 15:11
عزیزم خداروشکر که بهترشدی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون
مامان نیکا
15 دی 92 15:54
خداروهراربارشکر که نورای گل سلامتیش روبدست آورد....ماهم به روزیم....
مامان مهسا
پاسخ
لطف دار یعزیزم چشم حتما میام
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 19:12
عالی بود پستت دوست گلم بوس برای نورای خشگلم دوست گلم میشه راهنماییم کنی ذر مورد گذاشتن فیلم در وبلاگ برا نورای عزیزززززززززززززم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون لطف داری دوستم چشم حتماً میام و واست میزارم.
الهام مامان محیا
15 دی 92 19:34
خوبی مهسا جونم جیگرم بهتر شد؟؟؟؟
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیز اره الهی شکر خوب شد.
الناز مامان طاها
15 دی 92 21:24
عزيزم قالب ويرايش كردم،حالا بيا ببين ميتوني رمز و وارد كني
مامان مهسا
پاسخ
چشم عزیزم اومدم و خوندم
مامان محمدحسین
15 دی 92 22:24
خدا رو شکر بهتر شده... تنش همیشه سالم...
مامان مهسا
پاسخ
ممنو خاله مهربون
مامان محیا
15 دی 92 22:42
سلام عسیسممنم دلم واستون تنگ شده من اومدم وازحال نوراجون باخبر شدم ولی نتونستم کامنت بزارم همینکه دیدم خوب شده خدارو شکر کردم.واقعا هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیستدر اینکه نوراجونی باهوشه شکی نیست .خیلی از عکس ها باز نشد واسم دوباره میام پیشت
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیز ما هم دلمون واستونتنگ شده بود فدات شم شما لطف داری به ما محیای نازم رو ببوس
بابایی دخمل بلا
16 دی 92 11:02
خانم فاطمه تشریف فرما شدن
مامان مهسا
پاسخ
الهی شکر خوش اومد خوش اومد
فرناز خاله آرسن جون
17 دی 92 21:43
شکر که خوب شده عسلک من ایشالله این آقا چرکولکها هیچوقت پیداشون نشه و گل منو اذیت نکن اون فیلمهارو دیدم کلی خندیدم مخصوصا بالا رفتن از رو تخت خیلی باحال بودن
مامان مهسا
پاسخ
انشااله خوشحالم که از فیلمها خوشت اومدم فرنازم
نرگس
19 دی 92 17:36
خداروشکر که سرحال شدی خاله جون انشاله هیچ وقت مریض نشی عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله نرگسم
ساني مامي شاديسا
21 دی 92 15:21
الحمد الله كه حال نوراي نازم خوبه خوب شده و دوباره شيطونيهاش رو از سر گرفته من هم هر وقت شاديسا مريض ميشه همه اش ارزو ميكنم زودتر خوب شه و شلوغ كاري كنه فيلم بالا رفتنش هم خيلي عالي بود آفرين به تو مامانه دست به دوربين !!!
مامان مهسا
پاسخ
ممنون سانی عزیزم لطف داری .